godt nok en sløv bank man kan ikke komme i kontakt med de ansatte i banken, er handicappet og kan ikke gå, men kan ikke komme ind i banken med en el-scooter, godt man ikke er kunde der længere(35år siden)
Start først med at ændre jeres åbningstider fra kl 17 til 16 om torsdagen. - her på siden.
Vi mødte op d 14. og blev mødt af en halvsur mand i døren. Hvad vil I sagde han. Ind i banken, den er lukket, sagde han så. Jeg siger så, der står da, at
i har åbnet til kl 17, nej, det er mange år siden. Næste har I en aftale. Ja,med vores søde bankrådgiver, så blev døren åbnet til “forretningen”. Hvor man helst ser, at kunderne holder sig væk. Bagdøren ved deres parkeringspladsen er også lukket, og det er permanent. Så kan de kunder, der kan holde ud at gå langt, begynde den lange omvej til fordøren. Andre kan overveje en anden bank med.parkeringsmuligheder, men husk lige at se efter, om man kan hæve penge indendørs. Mange især ældre mangler hjælp til at hæve kontanter, så de kan få handlet ind.
. Ind kom vi, og det skal lige nævnes, at vores bankrådgiver altid er sød og venlig.
Efter bankbesøget fortsatte vi til en “forretning”. De mødte os med “ Velkommen”, hvad kan vi hjælpe jer med - altså en hel anden verden.
Jeg vil lige nævne, at jeg kender til bankverdenen.
Jeg har arbejdet for Royal Bank of Canada for år tilbage. Jeg har lige cheket deres hjemmeside. Åbningstider 9.30 til 17.00 5 dage om ugen Lørdage 9.30 til 16.00. Kassebetjening - og man har stadig personlige checkhæfter, så kan man stadig sende en til sit barnebarn f.eks.
Det var det
Jytte
Jeg har fået nok. For 3. gang på 1½ mdr. Du`r hæveautomaten på Vestervangsvej ikke. ( hvor i har skåret 2 automater ned til EN. I har fjernet hæveautomaten i Vester gågade, og i har lukket bagindgangen i Mathiasgade, så man skal gå meget langt, for at benytte jeres bank. Er i total ligeglade med jeres kunder ? Kan man forvente nogen forbedringer ? Hilsen Bente Zabinski.
synes det utroligt at i kan sende mig en mail på jeres netbank hvor man skal være 18 for at kunne se mails og jeg er 17 og at hvis jeg ikke svare inden for 14 dage ville min konto blive spærret og alt dette skulle jeg bruge 1 time og 30 min på at finde ud af i går og at det ikke kan løses før på mandag hvor ham som har spærret min konto er på arbejde synes det et godt system det må jeg give jer
UTROLIGT det áltid skal ta SÅÅÅ lang tid, at komme igennem telefonisk, dénne gang gav jeg op efter 24 minutters venten, SIMpelthen til at få fnidder af. Sammenlagt med overvejende sure hoveder at se på, i Viborg afdelingen, samt høje, urimelige gebyrer osv., så er det vist på tide at overveje nu......
jeg har sendt sms til min rådgiver Susanne Boel kirkegårs, men fik ingen svar, jeg er ikke sikker om hun fik min besked. Må jeg godt få hendes e-mail adresse? tak
Kommentarer (11)
Per Andersen 08. okt kl. 6:35
godt nok en sløv bank man kan ikke komme i kontakt med de ansatte i banken, er handicappet og kan ikke gå, men kan ikke komme ind i banken med en el-scooter, godt man ikke er kunde der længere(35år siden)
Bent og Jytte 15. sep 2023 kl. 15:49
Start først med at ændre jeres åbningstider fra kl 17 til 16 om torsdagen. - her på siden.
Vi mødte op d 14. og blev mødt af en halvsur mand i døren. Hvad vil I sagde han. Ind i banken, den er lukket, sagde han så. Jeg siger så, der står da, at
i har åbnet til kl 17, nej, det er mange år siden. Næste har I en aftale. Ja,med vores søde bankrådgiver, så blev døren åbnet til “forretningen”. Hvor man helst ser, at kunderne holder sig væk. Bagdøren ved deres parkeringspladsen er også lukket, og det er permanent. Så kan de kunder, der kan holde ud at gå langt, begynde den lange omvej til fordøren. Andre kan overveje en anden bank med.parkeringsmuligheder, men husk lige at se efter, om man kan hæve penge indendørs. Mange især ældre mangler hjælp til at hæve kontanter, så de kan få handlet ind.
. Ind kom vi, og det skal lige nævnes, at vores bankrådgiver altid er sød og venlig.
Efter bankbesøget fortsatte vi til en “forretning”. De mødte os med “ Velkommen”, hvad kan vi hjælpe jer med - altså en hel anden verden.
Jeg vil lige nævne, at jeg kender til bankverdenen.
Jeg har arbejdet for Royal Bank of Canada for år tilbage. Jeg har lige cheket deres hjemmeside. Åbningstider 9.30 til 17.00 5 dage om ugen Lørdage 9.30 til 16.00. Kassebetjening - og man har stadig personlige checkhæfter, så kan man stadig sende en til sit barnebarn f.eks.
Det var det
Jytte
.
.
n
Bente Zabinski Pedersen 26. jun 2021 kl. 11:15
Jeg har fået nok. For 3. gang på 1½ mdr. Du`r hæveautomaten på Vestervangsvej ikke. ( hvor i har skåret 2 automater ned til EN. I har fjernet hæveautomaten i Vester gågade, og i har lukket bagindgangen i Mathiasgade, så man skal gå meget langt, for at benytte jeres bank. Er i total ligeglade med jeres kunder ? Kan man forvente nogen forbedringer ? Hilsen Bente Zabinski.
frederik 29. sep 2017 kl. 22:15
synes det utroligt at i kan sende mig en mail på jeres netbank hvor man skal være 18 for at kunne se mails og jeg er 17 og at hvis jeg ikke svare inden for 14 dage ville min konto blive spærret og alt dette skulle jeg bruge 1 time og 30 min på at finde ud af i går og at det ikke kan løses før på mandag hvor ham som har spærret min konto er på arbejde synes det et godt system det må jeg give jer
Berit 21. jul 2017 kl. 14:56
UTROLIGT det áltid skal ta SÅÅÅ lang tid, at komme igennem telefonisk, dénne gang gav jeg op efter 24 minutters venten, SIMpelthen til at få fnidder af. Sammenlagt med overvejende sure hoveder at se på, i Viborg afdelingen, samt høje, urimelige gebyrer osv., så er det vist på tide at overveje nu......
naomi nørgaard 10. okt 2016 kl. 21:03
jeg har sendt sms til min rådgiver Susanne Boel kirkegårs, men fik ingen svar, jeg er ikke sikker om hun fik min besked. Må jeg godt få hendes e-mail adresse? tak
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Viborg Afdeling