Nordea Silkeborg Afdeling

Lukket
Vestergade 13
8600 Silkeborg
Vis vejen
70 33 33 33
56.1687476, 9.5475937
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 16.00
  • tirsdag, Juleaftens, 24. dec
    ikke kendt [1]
  • onsdag, Første juledag, 25. dec
    ikke kendt [2]
  • torsdag, Anden juledag, 26. dec
    ikke kendt [3]
  • fredag
    10.00 - 16.00
  • lørdag
    lukket
  • søndag
    lukket
[1] tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
[2] ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
[3] tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
Afvigelser
  • Juleaftens, 24. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Første juledag, 25. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Anden juledag, 26. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • dag før nytårsaften, 30. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Nytårsaften, 31. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Nytårsdag, 01. jan 2025
    Åbningstider skal udfyldes
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

11. feb 2022 kl. 11:40

NORDEA

Selv om det kun er en lille sag, og vore økonomiske interesser i banken er endnu mindre, finder vi det meget kritisabelt og totalt uacceptabelt, at Nordea ikke har mere styr på at oplyse det årlige udbytte af vore aktier i første skrivelse. Det burde ikke være så svært.
Det er desværre ikke første gang, at vi oplever både rod og uorden i Silkeborg afdelingens måde at klare selv mindre arbejdsopgaver.
Fy, fy, skamme jer!!!

Jytte Fabricius og Carl Sørensen

26. mar 2020 kl. 17:26

jeg har netop erfaret, at en bekendt af mig har bedt om henstand på et boliglån i Nordea, fordi hun bl.a. grundet ægtefælles dødsfald ikke p.t. har mulighed for at betale ydelsen på boliglånet. Kunden er blevet nægtet henstand og i stedet blevet pålagt et nyt lån til en rente på ca. 7% til løbende betaling af boliglånets ydelser. Som gammel bankmand er jeg målløs over en sådan opførsel, og før jeg går videre med denne sag, vil jeg først anmode Nordea om en be- eller afkræftelse af, om denne opførsel er standard overfor een af Nordeas mangeårige kunder og - om Nordea har tænkt sig at ændre på ovennævnte beslutning. De vil naturligvis få oplyst kundens navn, såfremt De måtte ønske at kontakte kunden. Med venlig hilsen E.W.H

27. feb 2013 kl. 16:13

Vi får indimellem sms omkring møde med en Yvonne Steengård Jensen. Vi er ikke kunder i Nordea så det er den forkerte
i sender til.Det drejer sig om et møde den 28-2-13 kl 16

Lignende steder