Erhvervsindleveringen/posthuset i Ankersgade, har sidste åbningsdag den 7.9.2019.
Der henvises til andre postbutikker og pakkebokse.
Med venlig hilsen
POSTNORD
LUKKET! Flyttet til Banegårdspladsen 1A, baghuset, 8000 Århus C, den 9.9.2019.
Indlevering og udlevering af forsendelser.
OBS!!! Fra 1. februar 2018, er der lukket for salg af frimærker, pakkelabels og emballage. Vi henviser til https://portal.postnord.com/onlineporto/#/ hvor der er mulighed for at købe frimærker og pakkelabels.
Du er også velkommen til at hente appen med mobilporto.
Kommentarer (5)
Jens Clausen 16. sep 2016 kl. 16:05
det ser ud som om et firma - sikkert fup firma bruger Jeres adresse som afsender til at sende alle mulige tilbud - bliver dog sorteret fra i min mail som spam mail. Firmaet underskriver sig som tipsposten.
Mvh
Jens
Rettelse til oplysningerne. 04. apr 2016 kl. 19:48
Jeg har gentagne gange skrevet til jer, at butikken har ændret sine åbningstider den 1,1,2016, Samtidig yder vi ikke alle de ydelser i skriver om. I er velkomne til at kontakte os i Ankersgade, så vi kan få rettet fejlene. Kunder der kommer forgæves er naturligvis ikke tilfredse. P.s. Post Danmarks hjemmeside er blevet opdateret den 1.1.2016.
Lars Svendsen 20. maj 2015 kl. 12:35
Den Kongelige danske brevpost er givetvis presset voldsomt af, at vi alle mestendels sender e-mails til hinanden. Men det står vel ikke skrevet, at væsenet skal opgive på forhånd.
Jeg sendte et almindeligt brev til én af Strøgets butikker den 3. maj. Frankeringen (10 kr.) var korrekt og det var adressen også (bliver printet ud fra et kartotek, og butikken - som har ligget på adressen i 25 år - har gennem tiderne fået talrige brev fra mig på samme måde.
Den 19. maj kom brevet retur med meddelelsen "Adressaten ubekendt"!
Butikken ligger der som sagt endnu, men Postvæsenet kunne øjensynligt ikke finde Søndergade 70 - og var i øvrigt tilligemed 16 dage om at sende brevet retur til mig!
Lorenda Parker 02. jan 2015 kl. 12:11
I have been ringing their customer service number for the past two weeks and have not been attended to! Phone rings for over 30 minutes until I have to hang up. I am weary and don't know how else to contact them about my package. For a "developed" country, there sure is a lot that needs "fixing."
kasper hansen 06. sep 2013 kl. 11:43
Jeg syndes at der er fordårligt at de åbner så sent de kunne da åbne kl 10 en eller to dage om ugen Så dem der arbejder fra middag til sent kan nå og hente pakker
Kommentér din oplevelse med eller besøg på LUKKET