Fakta Vanløse Ålekistevej

Åben
Ålekistevej 47
2720 Vanløse
Vis vejen
43 86 43 86
55.68033, 12.4844112
Åbningstider
  • mandag
    08.00 - 22.00
  • tirsdag
    08.00 - 22.00
  • onsdag
    08.00 - 22.00
  • torsdag
    08.00 - 22.00
  • fredag
    08.00 - 22.00
  • lørdag
    08.00 - 22.00
  • søndag
    08.00 - 22.00
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

05. apr 2016 kl. 12:23

Oprids af episoden:

Parkerede på den modsatte side af Ålekistevej nr.47, ved besøg hos en bekendt, på vejen hjemad besluttede jeg lige at trillede over på den modsatte side for at købe 4 ting hos Fakta Ålekistevej 47. Ved ankomsten notere jeg mig at p-vagten også ankommer fordi han parkerer lige bag ved mig på tværs uden for en parkerings båsene.

Jeg går rask ind i fakta og da der ingen mennesker er i butikken går jeg lige igennem og til kassen med de 4 ting jeg skulle købe, så jeg ankommer kl. 15.27 – 15.28 som noteret – er ude af butikken igen kl. 15.32 og ser p-vagten står foran min bil, hvilket jeg jo ikke kan forstå da jeg har en elektronisk p-skive og lige er ankommet!

P-vagten påpeger at skiven ikke står korrekt, hvilket jeg jo kun kan give ham ret i og fortæller ham at jeg lige er ankommet, trillet over fra den anden side, og at han da ikke ved sine fulde fem giver mig en bøde for 4 minutter, hvor jeg ikke vidste at p-skiven ikke stod korrekt! Da han ikke har nået at skrive den ud og sætte den i min bilrude da jeg ruller ud fra parkeringspladsen, går jeg ud fra som normalt fungerende og logisk tænkende menneske, at jeg da ikke har fået en p-bøde!
Jeg har så ladet mig fortælle sidenhen at elektroniske skiver ikke altid registrere at man har startet/standset igen, før bilen har kørt et stykke tid!

Jeg er godt klar over at man jo hos parkerings vagtselskab, hverken tager højde for logik ej heller rimelighed eller noget som helst andet end profit på den mest uhæderlig og kyniske facon, men nu tænker jeg at jeg vil offentliggøre historien om jeres Parkerings selskab og jeg sender den ligeledes til Fakta, Ålekistevej nr.47, hvor jeg jo ikke agter at handle igen, da de støtter en virksomhed som jeres og giver de kunder de lever af bøder imens de handler hos dem.

Jeg skal hertil tilføje at jeg har skrevet 3 gange for at få et svar hvilket jeg finder meget uprofessionelt, modtager så svar hvor mit navn er stavet forkert selvom det fremgår af korrespondancen og sidst men ikke mindst er svaret så kryptisk og tvetydig, at jeg ikke kan bruge det til noget! Så jeg skriver tilbage for at få endeligt bekræftet hvad jeg formoder, at svaret skal betyde, hvilket jeg endnu ikke har modtaget en bekræftelse eller det modsatte på – helt utroligt uprofessionelt og amatør agtrigt.

Så når jeg nu har fået indgivet denne klage og fået lidt luft omkring hvad jeg havde på hjertet, betaler jeg selvfølgelig med stor glædeligt jeres fuldstændigt ublu bøde ønsker jeg jeres fine virksomhed og jeres kunder rigtig god vind i fremtiden.

;-)

Lignende steder