Biträdande chefen luktar alltid och kommer med stolpiller till folk och pratar nedlåtande till folk. Idag spottade han på grönsaken och hostade på folk. Vi fann det inte acceptabelt att gå in i en butik där man kan känna lukten av samma medarbetare så fort man kommer in i butiken. För att hantera våra livsmedelsprodukter och hans bristande hygien tror jag inte att butiken kan vara känd för att ha anlitat honom. Det är OACCEPTABELT.
Både jag och min fru känner inte för att handla i affären längre eftersom han alltid luktar kiss, svett och alkohol och aldrig tar ett bad och för att han alltid är elak mot kunderna.
Jeg har altid været rema 1000 fan, men efter at jeg to gange indenfor den sidste måned har oplevet købmand jesper , råbe og skrige af de unge ansatte , på en ekstremt ubehagelig måde er det slut nu. Meget skidt adfærd af en leder😥
MeatFree Mondays Denmark er en non-profil bevægelse www.meatfreemonday.dk og vi er en del af en global bevægelse www.meatlessmonday.com Vi arbejder for en bedre miljø, bæredygtige løsninger, sundere livsstil og fokus på dyretik. Vi afholder events og forskellige arrangementer (se tidligere events på hjemmesiden) Vores næste event er d. 18. maj på Fiskafeén, Vanløse med fokus på grønt, sundt og lokalt, derfor sørger vi lokale butikker i Vanløse som vil sponsorere økologisk frugt og grønt til salater og juice denne aften. I vil have mulighed for at promovere jeres forretning og for at støtte op om den gode sag og styrke det lokale fællesskab. Finder i projektet interessant, vil vi glæde os meget til at høre fra jer. Noura M. Kindler, stifter af MFM i Danmark. Mobil nr.: 30643168 - mail.: denmark@meatfreemonday.dk Sammen, kan vi gøre en forskel. Ét måltid af gangen!
Vi har handlet i denne Rema i mange år. Da vi er en institution har vi ihvertfald lagt 70000-75000,- om året. Måden man bliver mødt af chefen på, er under alt kritik. Vi kan kun nikke genkendende til de mange andre dårlige anmeldelser herinde. Vi giver medarbejderne 5 stjerner, de har altid været forstående og behjælpelige. Men chefen er grunden til at vi har valgt at lægge vores penge et andet sted
Jeg har været fast kunde i Rema1000 i Vanløse stort set siden den åbnede, og holder meget af at handle der. Jeg bliver altid mødt at et smilende og meget imødekommende personale. Uanset hvor travlt, der er i butikken, giver de sig altid tid til at hjælpe mig.
Optil flere gange har jeg set købmanden selv stå ved kassebåndet og hjælpe os kunder med at pakke varer i poser. Hvor mange andre steder ser man lige købmanden gøre det!!
Peter, jeg giver dig ret i, at personalet virker til at have en god jargon med hinanden, hvilket jeg personligt synes bidrager til en god og hyggelig stemning i butikken. Jeg kan slet ikke genkende de ubehageligheder, som nogle skriver her på siden.
Jeg har handlet i denne rema 1000 i aften og hold kæft der skal ros til. Jeg havde en virkelig god oplevelse i dag, hvor en lukkeansvarlig sørgede for, at jeg fik alt med, som jeg havde planlagt. Jeg fik fat i hendes navn men er ikke sikker på hvordan det staves (irmijette?). Hun havde i hvert fald brunt hår og oppe i en knold. Jeg er helt mundlam over for fantastisk en medarbejder hun er. Hun havde godt styr på det hele, og vidste hvad service rent faktisk var. 1000 x ros til hende og jeg håber købmanden ved hvor meget hun betyder for os kunder. Hun er årsagen til, at de fleste kunder går med et smil på læben.
Kommentarer (16)
Toni Häkensam 12. feb 2022 kl. 10:44
Biträdande chefen luktar alltid och kommer med stolpiller till folk och pratar nedlåtande till folk. Idag spottade han på grönsaken och hostade på folk.
Vi fann det inte acceptabelt att gå in i en butik där man kan känna lukten av samma medarbetare så fort man kommer in i butiken. För att hantera våra livsmedelsprodukter och hans bristande hygien tror jag inte att butiken kan vara känd för att ha anlitat honom. Det är OACCEPTABELT.
Både jag och min fru känner inte för att handla i affären längre eftersom han alltid luktar kiss, svett och alkohol och aldrig tar ett bad och för att han alltid är elak mot kunderna.
Henrik wolf 20. nov 2017 kl. 18:00
Jeg har altid været rema 1000 fan, men efter at jeg to gange indenfor den sidste måned har oplevet købmand jesper , råbe og skrige af de unge ansatte , på en ekstremt ubehagelig måde er det slut nu.
Meget skidt adfærd af en leder😥
MeatFree Mondays Denmark v/Noura Mahfouz Kindler 16. mar 2015 kl. 13:55
MeatFree Mondays Denmark er en non-profil bevægelse www.meatfreemonday.dk og vi er en del af en global bevægelse www.meatlessmonday.com
Vi arbejder for en bedre miljø, bæredygtige løsninger, sundere livsstil og fokus på dyretik.
Vi afholder events og forskellige arrangementer (se tidligere events på hjemmesiden)
Vores næste event er d. 18. maj på Fiskafeén, Vanløse med fokus på grønt, sundt og lokalt, derfor sørger vi lokale butikker i Vanløse som vil sponsorere økologisk frugt og grønt til salater og juice denne aften. I vil have mulighed for at promovere jeres forretning og for at støtte op om den gode sag og styrke det lokale fællesskab. Finder i projektet interessant, vil vi glæde os meget til at høre fra jer. Noura M. Kindler, stifter af MFM i Danmark. Mobil nr.: 30643168 - mail.: denmark@meatfreemonday.dk Sammen, kan vi gøre en forskel. Ét måltid af gangen!
ansat 17. sep 2014 kl. 17:10
Vi har handlet i denne Rema i mange år. Da vi er en institution har vi ihvertfald lagt 70000-75000,- om året. Måden man bliver mødt af chefen på, er under alt kritik. Vi kan kun nikke genkendende til de mange andre dårlige anmeldelser herinde. Vi giver medarbejderne 5 stjerner, de har altid været forstående og behjælpelige. Men chefen er grunden til at vi har valgt at lægge vores penge et andet sted
Ilse 26. jun 2014 kl. 20:05
Jeg har været fast kunde i Rema1000 i Vanløse stort set siden den åbnede, og holder meget af at handle der. Jeg bliver altid mødt at et smilende og meget imødekommende personale. Uanset hvor travlt, der er i butikken, giver de sig altid tid til at hjælpe mig.
Optil flere gange har jeg set købmanden selv stå ved kassebåndet og hjælpe os kunder med at pakke varer i poser. Hvor mange andre steder ser man lige købmanden gøre det!!
Peter, jeg giver dig ret i, at personalet virker til at have en god jargon med hinanden, hvilket jeg personligt synes bidrager til en god og hyggelig stemning i butikken. Jeg kan slet ikke genkende de ubehageligheder, som nogle skriver her på siden.
Jeg giver Rema1000 i Vanløse 5 ud af 5 stjerner.
Vh. Ilse - en meget tilfreds kunde :-)
Sanne 11. jun 2014 kl. 21:59
Jeg har handlet i denne rema 1000 i aften og hold kæft der skal ros til. Jeg havde en virkelig god oplevelse i dag, hvor en lukkeansvarlig sørgede for, at jeg fik alt med, som jeg havde planlagt. Jeg fik fat i hendes navn men er ikke sikker på hvordan det staves (irmijette?). Hun havde i hvert fald brunt hår og oppe i en knold. Jeg er helt mundlam over for fantastisk en medarbejder hun er. Hun havde godt styr på det hele, og vidste hvad service rent faktisk var. 1000 x ros til hende og jeg håber købmanden ved hvor meget hun betyder for os kunder. Hun er årsagen til, at de fleste kunder går med et smil på læben.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Vanløse