Dårlig oplevelse ved kassen d. 24.06.22 Kl. 11.03. Jeg stod i kø som man gør, før mig var en kunde ved at blive betjent der var noget af en samtale i gang med kunden, især kassemedarbejderen havde travl med at fortælle hvor ulækkert det var at betale med kontanter, det er derfor hun altid har gummihandsker på med alle de bakterier der flyder omkring hende, hun havde været laborant så man ville korse sig med bakterier der er på penge, så var det også irriterende for hende for når hun fik for mange kontanter i kassen skulle hun afregne det tog for meget af hendes tid. Så blev det min tur jeg sagde til hende desværre jeg betaler med kontanter, selv om du helst vil være fri ingen kommentar fra hende, hun virker arrogant og ikke særlig kundevenlig, jeg har haft flere dårlige oplevelse med hende, fordi jeg betaler med kontanter, jeg undgår hende helst, men der var kun denne ene kasse åben, denne her oplevelse ville jeg godt havde været foruden den var pinligt og ydmygende.
Hej Føtex, siden man ikke kan ringe, så må jeg skrive, vi købte en othellokage, & efter folk havde spist næsten alt finder vi små plasticstykker knivskarpe i det sidste stykke, hvad fanden er det for noget svineri.
Jeg vil klage over det her, det kan simpelthen ikke være rigtigt.
Hej Føtex
Jeg vil bare sige 1000 1000 tak for alle de fine ting vi fik fra jer idag den 24 dec.
Det er så flot at i stiller op den 24 dec med gratis vare og store smil på læben også oven i det fik vi sørme også serveret kaffe og winerbrød mens vi ventede i den lange kø.
Vi er mange der er hårdt ramt af kontanthjælps loftet som er rigtig lykkelige for jeres hjælp.
Rigtig flot allesammen. Håber i alle får en dejlig jul .🎅🏻
Endnu engang 1000 tak.
Synes i skal have rigtig stor ros for at i vil stå klar julemorgen og dele ud af jeres overskydende mad. Hatten af for jer. Det var der andre butikker der kunne lære af. Vi bor desværre på Sydsjælland så har ikke muligheden for at komme forbi.
Det skete Idag vi fik en dummebøde i kld. Parkeringen under Føtex . Og dermed er det SIDSTE GANG at vi har handlet her og i har miste en ellers trofast kunde gennem mange år.
Igen,igen oplever jeg en fuldstændig mangel på konduite fra jeres medarbejdere - hvor virker det dog sølle at der åbenbart ikke nogen som helst mulighed for råderum for jeres medarbejdere. I denne situation fredag den 8/6 kl. 08.30 ville jeg købe noget af jeres the som findes i løs vægt som man selv fylder i poser. Der var udelukkende den store slags poser og jeg spurgte en medarbejder efter de mindre poser - dem var der desværre ikke nogen af - beklager - betjeningen var fin nok men hvis jeg fx havde handlet i en rigtig butik - er jeg sikker på at jeg havde fået at vide jeg bare kunne tage den store pose i stedet og sige ved kassen hvordan det hand sammen - men den slags lader sig ikke gøre i jeres butik - den mindste afvigelse - så går alt i stå eller intet sker. Bare et lille eksempel men det afterlader en dårlig kundeoplevelse - og det er langtfra første gang - ubegribeligt at tingene fungerer med en sådan mangel på flexibilitet. ps jeg er ikke forvænt med konstruktive svar - men synes i har krav på at vide hvordan det opleves.
Kommentarer (9)
Jonna lassen 24. jun 2022 kl. 13:21
Dårlig oplevelse ved kassen d. 24.06.22 Kl. 11.03. Jeg stod i kø som man gør, før mig var en kunde ved at blive betjent der var noget af en samtale i gang med kunden, især kassemedarbejderen havde travl med at fortælle hvor ulækkert det var at betale med kontanter, det er derfor hun altid har gummihandsker på med alle de bakterier der flyder omkring hende, hun havde været laborant så man ville korse sig med bakterier der er på penge, så var det også irriterende for hende for når hun fik for mange kontanter i kassen skulle hun afregne det tog for meget af hendes tid. Så blev det min tur jeg sagde til hende desværre jeg betaler med kontanter, selv om du helst vil være fri ingen kommentar fra hende, hun virker arrogant og ikke særlig kundevenlig, jeg har haft flere dårlige oplevelse med hende, fordi jeg betaler med kontanter, jeg undgår hende helst, men der var kun denne ene kasse åben, denne her oplevelse ville jeg godt havde været foruden den var pinligt og ydmygende.
Kim christiansen 29. maj 2017 kl. 15:51
Hej Føtex, siden man ikke kan ringe, så må jeg skrive, vi købte en othellokage, & efter folk havde spist næsten alt finder vi små plasticstykker knivskarpe i det sidste stykke, hvad fanden er det for noget svineri.
Jeg vil klage over det her, det kan simpelthen ikke være rigtigt.
mvh.
Heidi 24. dec 2016 kl. 11:36
Hej Føtex
Jeg vil bare sige 1000 1000 tak for alle de fine ting vi fik fra jer idag den 24 dec.
Det er så flot at i stiller op den 24 dec med gratis vare og store smil på læben også oven i det fik vi sørme også serveret kaffe og winerbrød mens vi ventede i den lange kø.
Vi er mange der er hårdt ramt af kontanthjælps loftet som er rigtig lykkelige for jeres hjælp.
Rigtig flot allesammen. Håber i alle får en dejlig jul .🎅🏻
Endnu engang 1000 tak.
Annette Allison 18. dec 2016 kl. 9:31
Synes i skal have rigtig stor ros for at i vil stå klar julemorgen og dele ud af jeres overskydende mad. Hatten af for jer. Det var der andre butikker der kunne lære af. Vi bor desværre på Sydsjælland så har ikke muligheden for at komme forbi.
DUMME BØDER 28. jul 2016 kl. 16:46
Det skete Idag vi fik en dummebøde i kld. Parkeringen under Føtex . Og dermed er det SIDSTE GANG at vi har handlet her og i har miste en ellers trofast kunde gennem mange år.
Jens Kristensen 08. jul 2016 kl. 8:47
Igen,igen oplever jeg en fuldstændig mangel på konduite fra jeres medarbejdere - hvor virker det dog sølle at der åbenbart ikke nogen som helst mulighed for råderum for jeres medarbejdere. I denne situation fredag den 8/6 kl. 08.30 ville jeg købe noget af jeres the som findes i løs vægt som man selv fylder i poser. Der var udelukkende den store slags poser og jeg spurgte en medarbejder efter de mindre poser - dem var der desværre ikke nogen af - beklager - betjeningen var fin nok men hvis jeg fx havde handlet i en rigtig butik - er jeg sikker på at jeg havde fået at vide jeg bare kunne tage den store pose i stedet og sige ved kassen hvordan det hand sammen - men den slags lader sig ikke gøre i jeres butik - den mindste afvigelse - så går alt i stå eller intet sker. Bare et lille eksempel men det afterlader en dårlig kundeoplevelse - og det er langtfra første gang - ubegribeligt at tingene fungerer med en sådan mangel på flexibilitet. ps jeg er ikke forvænt med konstruktive svar - men synes i har krav på at vide hvordan det opleves.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Vanløse