Jeg synes det er ærgerligt at I INGEN kundepleje har i jeres butik længere, før var det altid dejligt at komme der, men nu er der kun ubehøvlede ansatte, der er sure, og ikke ved hvad service er, igår stod der 14!!! i kø til den eneste kasse der var åben kl.15.45, da jeg spurgte en ansat der varved at fylde op, på allerede fyldte hylder om der kunne åbnes en kasse mere, fik jeg bare et surt svar.....øv hvor er det ærgerligt, jeg er selv i service faget, og jeg ville stå uden arbejde hvis jeg opførte mig sådan på min arbejdsplads
Jeg er godt og grundigt træt af at der efterhånden INGEN god kundepolitik er i jeres butik, kun sure ubehøvlede medarbejdere, der ikke vil betjene kunderne, igår stod der 14!!! i kø til den eneste åbne kasse, i den travleste tid på dagen, men en medarbejder havde mere travlt med at fylde på hylder , og kun havde et frækt svar da jeg tillod mig at spørge om det var muligt at åbne en kasse mere....der gider jeg ikke lægge mine penge mere, før der kommer en anden kundeservice, godt der ligger en Kiwi ved siden af med god kundeservice
Kommentarer (4)
Lone Høpfner 19. apr 2017 kl. 9:52
Jeg synes det er ærgerligt at I INGEN kundepleje har i jeres butik længere, før var det altid dejligt at komme der, men nu er der kun ubehøvlede ansatte, der er sure, og ikke ved hvad service er, igår stod der 14!!! i kø til den eneste kasse der var åben kl.15.45, da jeg spurgte en ansat der varved at fylde op, på allerede fyldte hylder om der kunne åbnes en kasse mere, fik jeg bare et surt svar.....øv hvor er det ærgerligt, jeg er selv i service faget, og jeg ville stå uden arbejde hvis jeg opførte mig sådan på min arbejdsplads
manglende service 19. apr 2017 kl. 9:43
Jeg er godt og grundigt træt af at der efterhånden INGEN god kundepolitik er i jeres butik, kun sure ubehøvlede medarbejdere, der ikke vil betjene kunderne, igår stod der 14!!! i kø til den eneste åbne kasse, i den travleste tid på dagen, men en medarbejder havde mere travlt med at fylde på hylder , og kun havde et frækt svar da jeg tillod mig at spørge om det var muligt at åbne en kasse mere....der gider jeg ikke lægge mine penge mere, før der kommer en anden kundeservice, godt der ligger en Kiwi ved siden af med god kundeservice
Berit Aagaard 10. feb 2014 kl. 20:03
Søndag d. 9.2.14 ubehøvlet adfærd fra et personale, en ung mand mørk krøllet/bølget hår
Kl 15.15 ikke hvad man er vant til i denne forretning.
Annekristine Hoffmann 22. dec 2012 kl. 12:34
Ingen rod, som i andre Netto butikker.
Høflig og venlig betjening
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Netto Valby, Roskildevej