Jeg er nødt til at tilslutte mig det Irmijete skriver, her kunne man med stor gevinst forhåbentlig, give et kursus i, hvordan man behandler kunderne i mange andre situationer, det er korrekt at personalet virker sure og ikke specielt kundevenlige, noget må der kunne gøres, det er en butik jeg benytter ofte og det ville være dejlig med bare et lille nik eller hej når man kommer, det skal siges at det er meget ofte forskellige personer der står i butikken, hvorfor? med venlig hilsen joyce dige
Jeg havde en meget skuffende oplevelse i denne aldi i dag. Jeg er fast kunde her, og jeg synes altid medarbejderne virker meget sure i det, så jeg jndgår helst at spørge dem om noget. Min oplevelse i sag, var at jeg tabte en dåse pastasauce på gulvet, og den gik desværre i stykker :( Jeg spurgte så kasseassistenten om han havde en køkkenrulle så jeg kunne tørre mig, da jeg nærmest druknede i pastasauce. Han svarede så hurtigt nej og ignorede mig. Der kom så en anden ansat for, at rengøre pastasaucen og jeg spurgte ham om de havde npget køkkenrulle og sjovt nok vendte han sig mod kasseassistenten og bad ham om at give mig noget køkkenrulle. Det var virkelig respektløst da kasseassistenten sagde, at han ikke havde noget papir selvom jeg nærmest druknede i pastasauce. Virkelig dårlig service!! Håber der vil gøres npget ved det, da jeg ellers er megt glad for kæden generalt.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på ALDI Rødovre
Kommentarer (2)
joyce dige 27. jan 2017 kl. 12:06
Jeg er nødt til at tilslutte mig det Irmijete skriver, her kunne man med stor gevinst forhåbentlig, give et kursus i, hvordan man behandler kunderne i mange andre situationer, det er korrekt at personalet virker sure og ikke specielt kundevenlige, noget må der kunne gøres, det er en butik jeg benytter ofte og det ville være dejlig med bare et lille nik eller hej når man kommer, det skal siges at det er meget ofte forskellige personer der står i butikken, hvorfor?
med venlig hilsen joyce dige
Irmijete Ajdari 14. jun 2014 kl. 2:46
Jeg havde en meget skuffende oplevelse i denne aldi i dag. Jeg er fast kunde her, og jeg synes altid medarbejderne virker meget sure i det, så jeg jndgår helst at spørge dem om noget. Min oplevelse i sag, var at jeg tabte en dåse pastasauce på gulvet, og den gik desværre i stykker :( Jeg spurgte så kasseassistenten om han havde en køkkenrulle så jeg kunne tørre mig, da jeg nærmest druknede i pastasauce. Han svarede så hurtigt nej og ignorede mig. Der kom så en anden ansat for, at rengøre pastasaucen og jeg spurgte ham om de havde npget køkkenrulle og sjovt nok vendte han sig mod kasseassistenten og bad ham om at give mig noget køkkenrulle. Det var virkelig respektløst da kasseassistenten sagde, at han ikke havde noget papir selvom jeg nærmest druknede i pastasauce. Virkelig dårlig service!! Håber der vil gøres npget ved det, da jeg ellers er megt glad for kæden generalt.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på ALDI Rødovre