Det er grotesk, så svært det er at komme igennem til Jer på telefonen, det er virkelig mangel på kundeservice!
Jeg har et møde med Mette Richter idag kl 16.30, det vil jeg gerne aflyse.
Mit dankort udløb med udgangen af november måned, så jeg havde forventet at høre nogen fra banken. Da det ikke skete gik jeg ind i Stenløse afdeling forrige torsdag og fik her at vide, at man netop dagen i forvejen havde fået en skrivelse om, at der ikke blev udstedt almindelige dankort mere, men kun visa-dankort. Det kunne man jo godt have underrettet mig om tidligere. Men man klarede det i skranken straks, så der blev bestilt et nyt visa-dankort, som jeg regnede med ville dukke op hurtigt. Nu, efter mere end en uge, rettede jeg telefonisk henvendelse for at høre om noget var gået galt, men fik at vide at kortet netop var afsendt i dag. Udmærket telefonisk behandling, men man kunne godt have været lidt hurtigere med at sende mig et nyt kort, for jeg har måttet bede om hjælp fra andre for at klare her-og-nu betalinger.
Nu må i fucking tage jer sammen man kan ikk logge på jeres lorte side og i tar ikk telefonen.... FUCK ALLE BURDE BOYKOTE JERES LORTE BANK.. Gebyr for denne skrivelse 250kr.... SKAM JER.
Kommentarer (12)
Den sure 17. aug 2021 kl. 11:54
Lorte service virkelig ringe og dårlig tlf service
Palle Støvring 29. aug 2017 kl. 13:12
jeg skal skrive til jer vedr. salget af en ejendom for en af jeres kunder.Hvilken mail skal jeg skrive på.
Lisbet Skjelmose 08. jun 2017 kl. 10:58
Det er grotesk, så svært det er at komme igennem til Jer på telefonen, det er virkelig mangel på kundeservice!
Jeg har et møde med Mette Richter idag kl 16.30, det vil jeg gerne aflyse.
Recep Bahadir 17. jan 2014 kl. 13:35
Det kan ikke være mere dårligere når man tænker Hvad meget vi betaler tul banken...dårlig og sure service i Stenløse afd.
Jens Dahlin 06. dec 2013 kl. 15:46
Mit dankort udløb med udgangen af november måned, så jeg havde forventet at høre nogen fra banken. Da det ikke skete gik jeg ind i Stenløse afdeling forrige torsdag og fik her at vide, at man netop dagen i forvejen havde fået en skrivelse om, at der ikke blev udstedt almindelige dankort mere, men kun visa-dankort. Det kunne man jo godt have underrettet mig om tidligere. Men man klarede det i skranken straks, så der blev bestilt et nyt visa-dankort, som jeg regnede med ville dukke op hurtigt. Nu, efter mere end en uge, rettede jeg telefonisk henvendelse for at høre om noget var gået galt, men fik at vide at kortet netop var afsendt i dag. Udmærket telefonisk behandling, men man kunne godt have været lidt hurtigere med at sende mig et nyt kort, for jeg har måttet bede om hjælp fra andre for at klare her-og-nu betalinger.
Thomas askling 02. maj 2013 kl. 14:26
Nu må i fucking tage jer sammen man kan ikk logge på jeres lorte side og i tar ikk telefonen.... FUCK ALLE BURDE BOYKOTE JERES LORTE BANK.. Gebyr for denne skrivelse 250kr.... SKAM JER.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Stenløse afdeling