Min veninde har personligt afleveret vigtigt dokumentation på mine vegne. Dette skete torsdag. I dag, mandag, er det forsvundet i afdelingen. Jeg har modtaget mail om, at dokumentationen "efterlyses i afdelingen". Hvad sker der, Nordea? Har l lavet papirflyvere ud af det, og med mine MEGET private oplysninger på???
Vi er ganske almindelige kunder gemmen 15 år , i Nordea afdeling i Glostrup.
Jeg og min hustru , har altid fået en god og venlig betjening i afdelingen gemmen alle årene , smilende medarbejdere der tager sig tid til , at hjælpe på bedste måde. Der svares hurtigt på vores mail med spørgsmål.
Jeg har fået flere henvendelse om, at jeg skal gå på netbank. Jeg har IKKE netbank i Nordea. Jeg har kun et betalingskort til Golfklubben CGC Girls Club konto (nr. 1420 84795688219). Klubbens kasserer, Pernille Broeders, har underskrevet diverse dokumenter hos jer. HVIS jeg skal underskrive noget, skal I sende dokumenterne til mig, så jeg fysisk kan underskrive.
Da I desværre sender både sms og mail med "noreply" kan jeg ikke ad den vej henvende mig. Forhåbentlig kommer denne "sag" snarest i orden.
Mvh - og god påske,
S. Bosche
Den dårligste betjening jeg nogensinde har fået gennem en bank. Overholder ikke aftaler of deadlines, vender ikke tilbage til en selvom man gentagne gange beder om det. Aldrig har jeg mødt så inkompetente medarbejdere som i denne filial. Løb langt væk!!!
Når man ringer til dem er der ingen betjening og når man skal have hævet en check er der 15 personer foran dig.
Det er noget af det dårligste bank der findes, de vil ikke holde på deres kunder.
Kommentarer (9)
Lis 12. sep 2022 kl. 14:43
Min veninde har personligt afleveret vigtigt dokumentation på mine vegne. Dette skete torsdag. I dag, mandag, er det forsvundet i afdelingen. Jeg har modtaget mail om, at dokumentationen "efterlyses i afdelingen". Hvad sker der, Nordea? Har l lavet papirflyvere ud af det, og med mine MEGET private oplysninger på???
Bent Nielsen 14. jul 2022 kl. 6:12
Vi er ganske almindelige kunder gemmen 15 år , i Nordea afdeling i Glostrup.
Jeg og min hustru , har altid fået en god og venlig betjening i afdelingen gemmen alle årene , smilende medarbejdere der tager sig tid til , at hjælpe på bedste måde. Der svares hurtigt på vores mail med spørgsmål.
Har kun positive ting at sige om afdelingen.
Med venlig hilsen
Bent Nielsen
Solvejg Bosche 31. mar 2021 kl. 11:46
Jeg har fået flere henvendelse om, at jeg skal gå på netbank. Jeg har IKKE netbank i Nordea. Jeg har kun et betalingskort til Golfklubben CGC Girls Club konto (nr. 1420 84795688219). Klubbens kasserer, Pernille Broeders, har underskrevet diverse dokumenter hos jer. HVIS jeg skal underskrive noget, skal I sende dokumenterne til mig, så jeg fysisk kan underskrive.
Da I desværre sender både sms og mail med "noreply" kan jeg ikke ad den vej henvende mig. Forhåbentlig kommer denne "sag" snarest i orden.
Mvh - og god påske,
S. Bosche
March 09. mar 2021 kl. 7:14
Er dette filial åbne i disse tider?
Anna 08. maj 2019 kl. 15:56
Den dårligste betjening jeg nogensinde har fået gennem en bank. Overholder ikke aftaler of deadlines, vender ikke tilbage til en selvom man gentagne gange beder om det. Aldrig har jeg mødt så inkompetente medarbejdere som i denne filial. Løb langt væk!!!
tom 08. aug 2016 kl. 10:34
Når man ringer til dem er der ingen betjening og når man skal have hævet en check er der 15 personer foran dig.
Det er noget af det dårligste bank der findes, de vil ikke holde på deres kunder.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Glostrup Afdeling