Nordea Frederikssund afdeling

Kun åben i 18 min. mere!!!
Jernbanegade 11
3600 Frederikssund
Vis vejen
70 33 33 33
55.838593, 12.0633439
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 16.00
  • tirsdag
    10.00 - 16.00
  • onsdag
    10.00 - 16.00
  • torsdag
    10.00 - 17.00
  • fredag
    10.00 - 16.00
  • lørdag
    lukket
  • søndag
    lukket
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

31. jan 2017 kl. 12:08

Mit kort er spærret til den 17 februar og vil godt have det åndet nu.! har fået at vide at i ville ringe men høre ikke noget.?!

30. sep 2016 kl. 14:20

Jeg startede med at ringe til 43 31 18 34, klokken 01:20 i nat, hvor jeg fik forklaret min sag, og blev informeret om at ham jeg snakkede med, ville ligge en besked til Frederikssund Kommune, om at de skulle ringe til mig, hurtigst muligt. Jeg fik her at vide, at jeg kunne forvente svar fra klokken 08:00-11:00.
Jeg prøvede da igen at ringe ind, dog denne gang til 70 33 33 33, for at høre, om beskeden var gået igennem. Jeg fik her at vide, at han ikke kunne få fat på banken, og at han ville ligge en besked om, at de skulle ringe hurtigst muligt. Han fortalte mig at jeg kunne forvente et svar klokken 10:00.
Da klokken så slog 14:02, valgte jeg at ringe ind igen for at høre om hvad der ville ske. Jeg fik her beskeden om, at omstillingen ikke var i stand til at fortælle mig, hvornår jeg ville modtage et opkald fra Frederikssund, Nordea. Hun ville dog prøve at omstille mig til en. Efter at have hørt på ventemusik i lige godt 2 minutter, hvilket er acceptabelt nok, blev der bare lagt på, fra omstillingens linje.
Jeg prøvede da at ringe til omstillingen igen, og fik da en besked om at omstillingen ville ringe tilbage til mig hurtigst muligt. Dette sidst opkald blev taget klokken 14:06, og klokken er nu 14:18. Da jeg havde fortaget det sidste opkald, lige godt 40 sekunder efter at linjen blev afbrudt, tænker jeg at hun umuligt kan have fået mere end 1-2 personer i kø i mellem tiden, hvis jeg strækker den langt. Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg selv er ved at blive lidt træt af, at man ikke kan blive omstillet til sin bank, når man ønsker det. Jeg ville kunne forstå ventetid, men dette er ligefremt til grin, efter min mening.

07. apr 2016 kl. 16:32

har 1 gang været forbi i dag
.
og jeg sætter aldrig mine ben der mere mage til dårlig behandling skal man finde sig i jeg var rasende da jeg gik derfra..
Jane Damgaard du havde overhovedet ikke styr på noget som helst og i øvrigt tror jeg helt ærlig du skal på kursus i at være venlig overfor kunder der kommer ind i jeres bank.
føj for den lede.
jeg sætter aldrig mine ben i den bank mere..

Lignende steder