[1]
tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 11.00-17.00)
[2]
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 11.00-17.00)
[3]
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 11.00-17.00)
Post til afsendelse, som skal være fremme næste hverdag skal indleveres man-fre inden 17.00 og søndag 16.00 Afhentning af anmeldte forsendelser Man-Fre 11:00 20:00 Lørdag 10:00 19:00 Søndag 08:00 21:00
Jeg skulle op og hente min pakke, som afsender har oplyst mig har står der nogle dage. Jeg har dog, ikke modtaget nogen sms. Jeg henvender mig høfligt og forklarer Arun problemet, men han vil ikke hjælpe mig, med at få min pakke. Da jeg spørg ham, hvad jeg så skal gøre, kan han heller ikke hjælpe.
Da jeg kommer hjem snakker jeg med jeres kundeservice som er super hjælpsomme og hjælper mig til at jeg kan få min pakke. Kundeservicen på tlf. er til ug og 5 stjerner. så denne dårlige anmeldelse er udelukkende af vinderchancen som posthus.
Engang lo vi alle ad andre landes postvæsen. Det var dengang, nu er det lige omvendt. Jeg synes, Post Danmark udvikler sig meget uheldigt. Jeg vil her beskrive mine oplevelser af Post Danmark, og jeg håber, man vil sætte en undersøgelse i gang og svare mig når man har et svar.
1. Brev kommer ikke frem til os.
Som musiker skriver jeg kontrakt med mine kunder. Den 31. august 2014 sender jeg en kontrakt til Conny Orluff, Nørrevang 12, 7300 Jelling, som straks efter modtagelsen sender den retur til mig. Brevet kommer ikke frem, men bliver sendt tilbage til Conny med den besked, at jeg er ukendt på adressen. I en samtale med Conny fortæller hun, at hele mit navn og adresse er skrevet 100 % rigtigt. Conny vælger ikke at klage til Post Danmark, men kører selv fra Jelling til Bredballe for at aflevere brevet.
Det skal lige nævnes, at jeg har boet på adressen siden 1986, at der stort set er nogen hjemme hele dagen, idet min kone er pensionist, og at jeg selv først møder kl. 14.05 på mit arbejde som musiklærer. Der er tydeligt nummer på vores hus, ved siden af vores dør står vores navne.
2. Pakke bliver ikke afleveret
Lørdag den 8. nov. 2014 bestiller jeg nogle kabler hos AV-Cables i Hornsyld. Kablerne burde komme tirsdag den 11., og jeg beder derfor min kone være hjemme hele dagen, idet jeg vil være sikker på at få kablerne, som jeg står og skal bruge. Der kommer ikke nogen pakke, ej heller hverken onsdag eller torsdag til trods for at der hele tiden er nogen hjemme. Det ender med, at jeg torsdag den 14. nov. selv må køre til Hornsyld for at hente kablerne.
Det skal bemærkes, at kablerne på ingen måde har kunnet lægges i postkassen, og min påstand er, at man slet ikke har forsøgt at aflevere en pakke, da der som sagt har været nogen hjemme hele tiden. Desuden har den, der går ud med pakken ikke lagt nogen besked i vores postkasse.
Nogle dage efter får vi besked fra AV-Cables, at pakken er kommet retur til dem med den besked, at den ikke kunne afleveres.
3. Næste pakke bliver heller ikke afleveret
Jeg får igen brug for nogle kabler, og mandag den 17. nov. kontakter jeg AV-Cables for at være sikker på, at jeg får disse kabler om tirsdagen. De vil kun love, at de bliver afsendt samme dag, men kan ikke garantere for Post Danmark. Jeg havde igen bedt min kone om at være hjemme hele tirsdagen, men der kommer ingen pakke, og der lå ikke en besked i postkassen om at en pakke er forsøgt afleveret. Jeg regner så med, at pakken kommer om onsdagen, det gør den ikke, så min kone går til postkontoret i Bredballe Centret lige efter kl. 13, og der har man pakken. Min kone spørger, hvorfor pakken ikke er bragt ud, og hvorfor der ikke ligger en besked i postkassen, at pakken er forsøgt afleveret. Dette kan man ikke svare på.
Senere samme dag opdager min kone tilfældigt, at der kommer en ung mand fra Post Danmark og smider noget i postkassen. Hun når lige at standse ham og spørger, hvorfor han på nuværende tidspunkt kommer og smider en seddel i postkassen om, at man har forsøgt at aflevere en pakke dagen før. Den unge mand fortæller, at han har været ude med mindst 10 af disse sedler denne dag.
4. Postindleveringen i Bredballe Centret.
Vi undrer os meget over den manglende service fra det lokale Post Danmarks side. Hvorfor undrer man sig ikke over at pakker til os skal sendes retur. At en ung mand pludselig bliver sendt ud med mindst 10 sedler omhandlende pakke, der ikke kan afleveres, tyder jo på et gevaldigt svigt.
5. Kontakt til Post Danmark telefonisk/chat er næsten umulig
Da jeg besluttede mig for at sende denne klage ringede jeg forrige onsdag ved 16.30 tiden på 70707030. Et automatisk svar fortalte, at man hurtige kunne komme i kontakt med Post Danmark ved at bruge chatten. Imens jeg ventede i telefonen, gik jeg ind på chatten, som jeg startede op. Efter 25 minutter kom der en dame i den anden ende af telefonen. Jeg bad hende om adressen, hvortil jeg skulle sende en klage, og så fortalte jeg hende, at jeg også havde ventet en halv time på at komme igennem på telefonen, dette afviste hun, for hun kunne se, at ventetiden kun var 17 minutter. Samtalen tog måske 1 minut, og da jeg lagde røret på, kunne jeg se, at telefonen viste en samtaletid på 25 minutter. Det skal også siges, at jeg heller ikke i tidsrummet var kommet i kontakt med nogen på chatten.
6. Yderligere minusser i karakterbogen ved Post Danmark
Portoen er i de senere år steget urimeligt meget. Flere postkasser er blevet fjernet. De tilbageværende postkasser bliver ikke tømt hver dag som tidligere. Postkasserne bliver tømt på et tidligere tidspunkt.
Alt i alt ses det fra vores side, at Post Danmark år for år bliver ringere og ringere, en sørgelig udvikling.
Jeg er bidt af de muligheder, der er kommet med internettet, nemlig at kunne handle billigt. Dette har jeg gjort i årevis, og jeg får pakker fra hele Europa, som kommer med GLS, TNT og alle de andre internationale firmaer. Jeg har aldrig ventet på en pakke, aldrig er en pakke sendt retur. Hvis jeg f.eks. bestiller en vare om formiddagen hos CVP.com i England, et firma som jeg handler utroligt meget med, så har jeg varerne dagen efter om middagen.
7. Brev kunne ikke afleveres.
I skrivende stund er der kommet yderligere en ting til. Et brev sendt fra OK-Benzin til mig er returneret på grund af manglende navn på vores postkasse.
Jeg skulle have vasket min bil i aftes, men fik besked på, at mit OK kreditkort var spærret, dette til trods for at jeg aldrig nogensinde har fejlet i at betale til tiden. Ved en henvendelse til OK-Benzin fik jeg beskeden, at et brev var sendt retur, og derfor var mit kreditkort blevet spærret. Min reaktion var vrede, da jeg altid har betalt til tiden, at OK har min adresse, mit telefonnummer, min mailadresse osv., OK har mistet en trofast kunde grundet Post Danmark og naturligvis også fordi OK er blevet så stor en organisation at de ikke mener service er nødvendig.
Jeg har grundet det sidste gået mig en tur i nærområdet og fundet ud af at ud af de 20 postkasser, jeg kiggede på, var der 8 uden navn. Det er muligt, Post Danmark har en regel om, at man ikke vil aflevere breve til de adresser, hvor der ikke på postkassen står et navn. Så forstår jeg bare ikke hvorfor det kun sker engang imellem, at et brev ikke når frem til os. Jeg forstår heller ikke, hvorfor Post Danmark ikke yder den service at fortælle os, at man ikke vil aflevere et brev, når der ikke står navn på postkassen. Såfremt jeg selv var arbejdsgiver og havde en medarbejder, der opfører sig så lidt service orienteret, så ville jeg fortælle vedkommende, hvad god service er.
Jeg spørger også mig selv, hvordan det ser ud med alle andre, der ikke har navn på postkassen? Er grunden til Post Danmarks dårlige økonomi, at man hver gang, der betales for en forsendelse frem også skal tilbage med posten og dermed reelt får dobbelt arbejde, uden at få penge for det?
Jeg ved ikke, hvordan andre ser på Post Danmark, men jeg synes, det er en skamplet i det Danske samfund. Jeg ser frem til at få et svar på denne klage.
Med venlig hilsen
Bjarne E. Nielsen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS VINDERCHANCEN
Kommentarer (2)
Annie 22. jun 2018 kl. 16:38
Jeg skulle op og hente min pakke, som afsender har oplyst mig har står der nogle dage. Jeg har dog, ikke modtaget nogen sms. Jeg henvender mig høfligt og forklarer Arun problemet, men han vil ikke hjælpe mig, med at få min pakke. Da jeg spørg ham, hvad jeg så skal gøre, kan han heller ikke hjælpe.
Da jeg kommer hjem snakker jeg med jeres kundeservice som er super hjælpsomme og hjælper mig til at jeg kan få min pakke. Kundeservicen på tlf. er til ug og 5 stjerner. så denne dårlige anmeldelse er udelukkende af vinderchancen som posthus.
Bjarne E. Nielsen 05. dec 2014 kl. 11:12
Post Danmark A/S
Tietgensgade 37
1566 København V
Att.: Direktionssekretariatet
Dato: 5. dec. 2014
Klage over Post Danmark
Engang lo vi alle ad andre landes postvæsen. Det var dengang, nu er det lige omvendt. Jeg synes, Post Danmark udvikler sig meget uheldigt. Jeg vil her beskrive mine oplevelser af Post Danmark, og jeg håber, man vil sætte en undersøgelse i gang og svare mig når man har et svar.
1. Brev kommer ikke frem til os.
Som musiker skriver jeg kontrakt med mine kunder. Den 31. august 2014 sender jeg en kontrakt til Conny Orluff, Nørrevang 12, 7300 Jelling, som straks efter modtagelsen sender den retur til mig. Brevet kommer ikke frem, men bliver sendt tilbage til Conny med den besked, at jeg er ukendt på adressen. I en samtale med Conny fortæller hun, at hele mit navn og adresse er skrevet 100 % rigtigt. Conny vælger ikke at klage til Post Danmark, men kører selv fra Jelling til Bredballe for at aflevere brevet.
Det skal lige nævnes, at jeg har boet på adressen siden 1986, at der stort set er nogen hjemme hele dagen, idet min kone er pensionist, og at jeg selv først møder kl. 14.05 på mit arbejde som musiklærer. Der er tydeligt nummer på vores hus, ved siden af vores dør står vores navne.
2. Pakke bliver ikke afleveret
Lørdag den 8. nov. 2014 bestiller jeg nogle kabler hos AV-Cables i Hornsyld. Kablerne burde komme tirsdag den 11., og jeg beder derfor min kone være hjemme hele dagen, idet jeg vil være sikker på at få kablerne, som jeg står og skal bruge. Der kommer ikke nogen pakke, ej heller hverken onsdag eller torsdag til trods for at der hele tiden er nogen hjemme. Det ender med, at jeg torsdag den 14. nov. selv må køre til Hornsyld for at hente kablerne.
Det skal bemærkes, at kablerne på ingen måde har kunnet lægges i postkassen, og min påstand er, at man slet ikke har forsøgt at aflevere en pakke, da der som sagt har været nogen hjemme hele tiden. Desuden har den, der går ud med pakken ikke lagt nogen besked i vores postkasse.
Nogle dage efter får vi besked fra AV-Cables, at pakken er kommet retur til dem med den besked, at den ikke kunne afleveres.
3. Næste pakke bliver heller ikke afleveret
Jeg får igen brug for nogle kabler, og mandag den 17. nov. kontakter jeg AV-Cables for at være sikker på, at jeg får disse kabler om tirsdagen. De vil kun love, at de bliver afsendt samme dag, men kan ikke garantere for Post Danmark. Jeg havde igen bedt min kone om at være hjemme hele tirsdagen, men der kommer ingen pakke, og der lå ikke en besked i postkassen om at en pakke er forsøgt afleveret. Jeg regner så med, at pakken kommer om onsdagen, det gør den ikke, så min kone går til postkontoret i Bredballe Centret lige efter kl. 13, og der har man pakken. Min kone spørger, hvorfor pakken ikke er bragt ud, og hvorfor der ikke ligger en besked i postkassen, at pakken er forsøgt afleveret. Dette kan man ikke svare på.
Senere samme dag opdager min kone tilfældigt, at der kommer en ung mand fra Post Danmark og smider noget i postkassen. Hun når lige at standse ham og spørger, hvorfor han på nuværende tidspunkt kommer og smider en seddel i postkassen om, at man har forsøgt at aflevere en pakke dagen før. Den unge mand fortæller, at han har været ude med mindst 10 af disse sedler denne dag.
4. Postindleveringen i Bredballe Centret.
Vi undrer os meget over den manglende service fra det lokale Post Danmarks side. Hvorfor undrer man sig ikke over at pakker til os skal sendes retur. At en ung mand pludselig bliver sendt ud med mindst 10 sedler omhandlende pakke, der ikke kan afleveres, tyder jo på et gevaldigt svigt.
5. Kontakt til Post Danmark telefonisk/chat er næsten umulig
Da jeg besluttede mig for at sende denne klage ringede jeg forrige onsdag ved 16.30 tiden på 70707030. Et automatisk svar fortalte, at man hurtige kunne komme i kontakt med Post Danmark ved at bruge chatten. Imens jeg ventede i telefonen, gik jeg ind på chatten, som jeg startede op. Efter 25 minutter kom der en dame i den anden ende af telefonen. Jeg bad hende om adressen, hvortil jeg skulle sende en klage, og så fortalte jeg hende, at jeg også havde ventet en halv time på at komme igennem på telefonen, dette afviste hun, for hun kunne se, at ventetiden kun var 17 minutter. Samtalen tog måske 1 minut, og da jeg lagde røret på, kunne jeg se, at telefonen viste en samtaletid på 25 minutter. Det skal også siges, at jeg heller ikke i tidsrummet var kommet i kontakt med nogen på chatten.
6. Yderligere minusser i karakterbogen ved Post Danmark
Portoen er i de senere år steget urimeligt meget. Flere postkasser er blevet fjernet. De tilbageværende postkasser bliver ikke tømt hver dag som tidligere. Postkasserne bliver tømt på et tidligere tidspunkt.
Alt i alt ses det fra vores side, at Post Danmark år for år bliver ringere og ringere, en sørgelig udvikling.
Jeg er bidt af de muligheder, der er kommet med internettet, nemlig at kunne handle billigt. Dette har jeg gjort i årevis, og jeg får pakker fra hele Europa, som kommer med GLS, TNT og alle de andre internationale firmaer. Jeg har aldrig ventet på en pakke, aldrig er en pakke sendt retur. Hvis jeg f.eks. bestiller en vare om formiddagen hos CVP.com i England, et firma som jeg handler utroligt meget med, så har jeg varerne dagen efter om middagen.
7. Brev kunne ikke afleveres.
I skrivende stund er der kommet yderligere en ting til. Et brev sendt fra OK-Benzin til mig er returneret på grund af manglende navn på vores postkasse.
Jeg skulle have vasket min bil i aftes, men fik besked på, at mit OK kreditkort var spærret, dette til trods for at jeg aldrig nogensinde har fejlet i at betale til tiden. Ved en henvendelse til OK-Benzin fik jeg beskeden, at et brev var sendt retur, og derfor var mit kreditkort blevet spærret. Min reaktion var vrede, da jeg altid har betalt til tiden, at OK har min adresse, mit telefonnummer, min mailadresse osv., OK har mistet en trofast kunde grundet Post Danmark og naturligvis også fordi OK er blevet så stor en organisation at de ikke mener service er nødvendig.
Jeg har grundet det sidste gået mig en tur i nærområdet og fundet ud af at ud af de 20 postkasser, jeg kiggede på, var der 8 uden navn. Det er muligt, Post Danmark har en regel om, at man ikke vil aflevere breve til de adresser, hvor der ikke på postkassen står et navn. Så forstår jeg bare ikke hvorfor det kun sker engang imellem, at et brev ikke når frem til os. Jeg forstår heller ikke, hvorfor Post Danmark ikke yder den service at fortælle os, at man ikke vil aflevere et brev, når der ikke står navn på postkassen. Såfremt jeg selv var arbejdsgiver og havde en medarbejder, der opfører sig så lidt service orienteret, så ville jeg fortælle vedkommende, hvad god service er.
Jeg spørger også mig selv, hvordan det ser ud med alle andre, der ikke har navn på postkassen? Er grunden til Post Danmarks dårlige økonomi, at man hver gang, der betales for en forsendelse frem også skal tilbage med posten og dermed reelt får dobbelt arbejde, uden at få penge for det?
Jeg ved ikke, hvordan andre ser på Post Danmark, men jeg synes, det er en skamplet i det Danske samfund. Jeg ser frem til at få et svar på denne klage.
Med venlig hilsen
Bjarne E. Nielsen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS VINDERCHANCEN