tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
Kommentarer (9)
Bent Dahlstrom 15. mar 2022 kl. 20:01
Min konto blev spaerret, da jeg var for sen til at opdatere mine personlige oplysninger. Jeg har vaeret kunde i Nordea i 60 aar (startende med Sparekassen Koebenhavn og haengt paa gennem udvidelser/navneskift indtil nu), saa jeg troede, jeg var kendt af Nordea. Forkert!
Jeg har utallige gange talt med 70333333 og blevet lovet, at udlandsafdelingen, som behandler min sag om genaabning af konto, vil ringe til mig. Intet er sket efter mange uger.
Min hustru var i Danmark for 3 uger siden og besoegte Nordea, Vesterport 2 dage i traek og fik at vide, at de havde de fornoedne oplysninger. Men intet er sket.
Jeg kan nu ikke laengere faa adgang til Netbank.
Jeg mangler gode raad.
Bent Dahlstrom
knud Sørensen 07. sep 2021 kl. 12:14
Nordea har elendig kundeservice. Man skal vente over 20 minutter før man overhovedet kan komme i kontakt med en medarbejder. Elendigt !
cay petersen 29. sep 2017 kl. 10:51
Min tidl. kontakt Nicki Vilstrup er for mig desværre blevet forfremmet. Ville blive ringet op af ny kontakt for 4 dage siden, da jeg bla. skulle flytte konto fra Jyske bank med ret mange penge til Nordea.
Det er jeg bange for at jeg fortryder. Samt mine pænt store indeståender iøvrigt.
Efter en rykker mail i går 29.11.17 blev jeg ringet op af en medarbejder, som orienterede mig om at min nye kontakt ville blive......
Jeg bad om en hurtig opringning fra ham og fik senere igår mail med forslag om at jeg ville blive kontaktet pr. tlf. onsdag. Altså mere end een uge frem i tiden ifht. til oprindelig tlf. aftale dato.
Useriøst at det ta'r een uge at få en tlf. samtale, med sin kontakt.
God weekend. Jeg har fået noget at tænke over .
Man skal være med end heldig hvis man skal i telefonisk kontant med sin Nordea filial.det er faktisk umiligt og I rimnger ALDRIG. 11. aug 2017 kl. 15:44
Det hjælper faktisk ikke at bede jer ringe mig op - I ringer aldrig. Har i dag ventet omkring 1½ time på et opkald. Ringe til jer 3 gange uden held. STORT ÆV.
håbløs ventetid - kun 1 tlf. nr. at ringe på (70333333) 09. aug 2017 kl. 15:52
Godt i ikke er min bank!!!!
Agnete Bjørlig 29. mar 2016 kl. 11:29
Jeg vil gerne bede jer om at fremsende pr email en indfrielsesopgørelse vedr. mit afdragsfire realkreditlån Ejendom Solbakkevej 64, snarest.
Til brug for jeres kundetilfredshedsundersøgelse, så har det været håbløst komplekst at komme igennem med dette ønske. 1. Først troppede jeg personligt op i banken. Her blev jeg bedt om at ringe til nummeret på brevet. 2. Fik ringet uden at der var en medarbejder der kunne hjælpe. 3. En ung mand ringede retur og talte så hurtigt, at jeg ikke fik fat i hverken tlf. eller navn. 4. I dag har jeg 4-5 gange forsøgt at ringe til forskellige numre, tale med en robot og taste CPR nr. ligeså mange gange.
Lidt trist at skulle skrive sådant offentligt, men er desperat for at få formidlet mit relative simple ønske! Med venlig hilsen Agnete Bjørlig, mobil 4035 4898
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Vesterport Afdeling