Rigtig dårlig kunde service flyttes fra bank afd. til bank afd. uden besked.
prøvet flere gange pr tlf. til nuværende Vanløse afd. de gange der er prøvet
er der over 20 ventetid. Rigtig dårligt
Har aldrig oplevet værre service, de har jo så været så smarte at man ikke kan ringe til afdelingen, så det har taget mig 14 dag nu at få fat i dem... Det er sku flot, når man har vigtige ting der skal ordnes.
Hvorfor skal det være så svært at få kontakt til sin Bank? Jeg skal vente 21 minutter i telefonen for at kunne tale med nogen! Uacceptabelt! Og det for vores: kundernes egne penge! IKKE ok!
Det er dybt kritisabelt har man skal vente og vente og vente for at blive ekspederet i jeres banker.. Når man en sjælden gang imellem skal bruge kassen i banken er der vild lang kø og kun en ekspedient ..
Skal man bruge jeres telefonbank er ventetiden sjældent under 20 min. Og det er nu så smart indrettet at man ikke kan ringe direkte til sin bank men kun 70202020 og så bruge en god bid taletid og anden dyrebar tid på at sidde i kø for at få lov til at handle med jer .. Inkompetent, dårlig kundeservice af rang og frusterende
Kommentarer (10)
Preben Jønsson 10. okt 2014 kl. 11:06
Rigtig dårlig kunde service flyttes fra bank afd. til bank afd. uden besked.
prøvet flere gange pr tlf. til nuværende Vanløse afd. de gange der er prøvet
er der over 20 ventetid. Rigtig dårligt
Malik 07. jul 2014 kl. 15:55
Hmm, ringede til afd. ved Nørreport, 20 mins ventetid, opgav og prøver nu forgæves at kontakte Vanløse afd. Ventetid pt.. 10 min.....
maja 14. maj 2014 kl. 10:33
Har aldrig oplevet værre service, de har jo så været så smarte at man ikke kan ringe til afdelingen, så det har taget mig 14 dag nu at få fat i dem... Det er sku flot, når man har vigtige ting der skal ordnes.
maja 14. maj 2014 kl. 10:28
Det er da noget værre lort man aldrig kan komme i kontakt med nogen i denne bank via tlf nr som IKKE er direkte ned til banken. uacceptabelt
Lene Juhl 01. apr 2014 kl. 12:26
Hvorfor skal det være så svært at få kontakt til sin Bank? Jeg skal vente 21 minutter i telefonen for at kunne tale med nogen! Uacceptabelt! Og det for vores: kundernes egne penge! IKKE ok!
Tina Bruncke 04. nov 2013 kl. 13:05
Det er dybt kritisabelt har man skal vente og vente og vente for at blive ekspederet i jeres banker.. Når man en sjælden gang imellem skal bruge kassen i banken er der vild lang kø og kun en ekspedient ..
Skal man bruge jeres telefonbank er ventetiden sjældent under 20 min. Og det er nu så smart indrettet at man ikke kan ringe direkte til sin bank men kun 70202020 og så bruge en god bid taletid og anden dyrebar tid på at sidde i kø for at få lov til at handle med jer .. Inkompetent, dårlig kundeservice af rang og frusterende
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Vanløse Afdeling