vedr oprettelse af svensk borger,der ønsker konto i dk.
29. jun 2015 kl. 13:58
Det er tilsyneladende umuligt at komme i forb. med banken pr.telefon,jeg har forsøgt flere gange og hver gang med ventetid på 15-20 min,og ingen garanti for at blive stillet om til den ønskede afdeling.
Denne sag drejer sig om en gammel dame der ønsker at flytte til Dk. men det er tilsyneladende bankens utroligt usmidige holdning, der forsinker dette.Beklageligt,da hun har været kunde i over 50 år i Nordea Sverige.
Nu har jeg forgæves prøvet at få opsagt min engagement i Nordea Holte afdeling, dels skriftligt tre gange, dels telefonisk. Der findes ikke et telefonnummer direkte til afdelingen, så man er henvist til 70333333 hvor man bliver bedt om at vente. 1. gang 23 minutter, 2. gang 24 minutter og tredie gang 17 minutter. En gang bad jeg om at blive ringet op og talte med en assistent i Glostrup Afdeling (?!?), som lovede at tage sig af sagen. Hvordan F...... er det I behandler Jeres kunder? Hvor svært kan det være at udføre så enkelt en opgave som at tage telefonen og gøre det som kunden beder om.
Til rette vedkommende
Jeg er strandet i Miami med min familie pga. skoldkopper hos vores yngste datter.
Vi er dækket ind af vores forsikring, men vil ha' en del ekstraudgifter til kost og logi, der først refunderes, når vi er hjemme. Derfor vil jeg gerne bede om bevilliget overtræk på min dankort-konto.
På forhånd tak.
Mvh. Martin Hvid
Kommentarer (4)
vedr oprettelse af svensk borger,der ønsker konto i dk. 29. jun 2015 kl. 13:58
Det er tilsyneladende umuligt at komme i forb. med banken pr.telefon,jeg har forsøgt flere gange og hver gang med ventetid på 15-20 min,og ingen garanti for at blive stillet om til den ønskede afdeling.
Denne sag drejer sig om en gammel dame der ønsker at flytte til Dk. men det er tilsyneladende bankens utroligt usmidige holdning, der forsinker dette.Beklageligt,da hun har været kunde i over 50 år i Nordea Sverige.
Lars H. 22. apr 2015 kl. 14:00
Nu har jeg forgæves prøvet at få opsagt min engagement i Nordea Holte afdeling, dels skriftligt tre gange, dels telefonisk. Der findes ikke et telefonnummer direkte til afdelingen, så man er henvist til 70333333 hvor man bliver bedt om at vente. 1. gang 23 minutter, 2. gang 24 minutter og tredie gang 17 minutter. En gang bad jeg om at blive ringet op og talte med en assistent i Glostrup Afdeling (?!?), som lovede at tage sig af sagen. Hvordan F...... er det I behandler Jeres kunder? Hvor svært kan det være at udføre så enkelt en opgave som at tage telefonen og gøre det som kunden beder om.
Martin Bøggild Hvid 04. apr 2015 kl. 22:29
Til rette vedkommende
Jeg er strandet i Miami med min familie pga. skoldkopper hos vores yngste datter.
Vi er dækket ind af vores forsikring, men vil ha' en del ekstraudgifter til kost og logi, der først refunderes, når vi er hjemme. Derfor vil jeg gerne bede om bevilliget overtræk på min dankort-konto.
På forhånd tak.
Mvh. Martin Hvid
E. Meyland-Smith 19. jan 2015 kl. 11:12
Please send me the name of the Branch Manager at Nordea Holte
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Holte Afdeling