Jeg har den 7 februar 2015 købt mad hos jer da jeg kom hjem manglede der flere varer jeg ringede straks og fik lovning på at i sendte nogle gavekort har bare ikke modtaget noget Vh Ole
Hej.
jeg skriver til Jer da vores familie på 5 har været meget uheldige med at købe mad hos jer....
Vi kom på restaurantens drive in fredag sidste uge og bestilte 5 megamenuer til at tage med på farten. Det var blevet sent og vi var hunde sultne. Vi fik poser stukket ud af vinduet efter en forholdsvis kort ventetid oc kørte så videre og skulle dele maden ud i bilen mellem os. Til vores overraskelse havde vi ikke blevet givet mere end halv delen af det bestilte og betalte mad og til lige var der ingen dyppelse med heller. Vi betalte ialt 458 kroner for 4 macfeast menuer som vi ikke havde bestilt, samt det var små portioner og vi havde altså bestilt 5 megame,uer... Enden blev at ingen blev mætte og den af os fik ingen burger og ingen af os fik hvad vi bestilte. Dog var det en dyr fornøjelse for så at sige ingenting. Mit spørgsmål er nu, kan vi blive kompenseret for den uheldige episode??
venlig hilsen
Belinda Hove
Kommentér din oplevelse med eller besøg på McDonald's Valby
Kommentarer (2)
Ole Riberholdt 23. feb 2015 kl. 17:06
Jeg har den 7 februar 2015 købt mad hos jer da jeg kom hjem manglede der flere varer jeg ringede straks og fik lovning på at i sendte nogle gavekort har bare ikke modtaget noget Vh Ole
Belinda Hove 12. maj 2014 kl. 15:47
Hej.
jeg skriver til Jer da vores familie på 5 har været meget uheldige med at købe mad hos jer....
Vi kom på restaurantens drive in fredag sidste uge og bestilte 5 megamenuer til at tage med på farten. Det var blevet sent og vi var hunde sultne. Vi fik poser stukket ud af vinduet efter en forholdsvis kort ventetid oc kørte så videre og skulle dele maden ud i bilen mellem os. Til vores overraskelse havde vi ikke blevet givet mere end halv delen af det bestilte og betalte mad og til lige var der ingen dyppelse med heller. Vi betalte ialt 458 kroner for 4 macfeast menuer som vi ikke havde bestilt, samt det var små portioner og vi havde altså bestilt 5 megame,uer... Enden blev at ingen blev mætte og den af os fik ingen burger og ingen af os fik hvad vi bestilte. Dog var det en dyr fornøjelse for så at sige ingenting. Mit spørgsmål er nu, kan vi blive kompenseret for den uheldige episode??
venlig hilsen
Belinda Hove
Kommentér din oplevelse med eller besøg på McDonald's Valby