Ikke fordi jeg tror, at det hjælper at skrive her, but here I go: Jeg kan SIMPELTHEN ikke forstå, at man har pakkeshop i Brugsen i Folehaven!! Det er jo noget, butikken får betaling for, men det virker helt klart om om, det er et område der, i meget høj grad, nedprioriteres. Det er ofte unge medarbejdere, der passer hele butikken, og de er formentlig ikke istand til at overskue flere ting på en gang. Jeg har gang på gang oplevet at stå og vente meget længe på, at en medarbejder får tid til at udlevere pakke, på trods af gentagne ganges tryk på klokken. Det virker som om, at man kan få lov at vente til lukketid med udlevering, for så længe, der kommer kunder mod kassen (og det gør der jo hele tiden), ja, så prioriteres disse fremfor kunder til pakkeudlevering. Igår skete det igen. Jeg ringede og ringede, og til sidst henvendte jeg mig i kassen, som ringede på en anden klokke. Efter lang tid kom en medarbejder gående.... MEGET langsomt og jeg kunne få min pakke. Hvad er det lige der sker?? Er det ingen ansvarlig leder i Brugsen længere??? Jeg hader virkeligt, når pakker skal udleveres fra Brugsen. Det er, efter min mening, langt den dårligste pakkeshop i miles omkreds.
Nu har jeg boet i folehaven i 1,5 år og jeg vil så gerne støtte op om den lille brugs og den lille plet ved frugthaven. Men jeg træder, hver eneste gang, ind i butikken og finder tomme hylder, forkerte priser, skiltningerne er fuldstændig som vinden blæser, personale der virker stressede eller ligeglade.. Det er så trist og frustrerende at se på og være i. Det er ÆRGERLIGT for butikken har et godt potentiale og mange kunder der meget gerne vil handle der, men med så mange skuffende handleture kommer jeg ikke igen. Prikken over i´et var i dag hvor jeg skulle handle (samme oplevelse som altid) og hente en pakke, Kim står og fylder vare op og går frem og tilbage, Den ældre herre ved kassen kalder ham hen til pakkerne, han bevæger sig derom, ind kommer en dame han kender, han tager imod en pakke der skal sendes, jeg står helt synligt og klar til at afhente min pakke, og det gør yderligere en bag mig. På trods af det vælger han at tage pakken og så begynde at snakke privat snak med hende, de går tilmed ud af butikken for at snakke videre, tilsidst går den ældre herre fra kassen og kommer over for at hjælpe, tydeligt frustreret. Dette er LANGT fra første gang jeg oplever dårlig kunde service derfra. Send dem på kursus, send nogle folk ind der kan kigge butikken igennem og giv dem råd til hvordan deres dage kan struktureres så de kan følge med. Det er en forholdsvis lille butik, så det burde være overkommeligt. Gør noget for at rede den og for at give kunderne en fed handle oplevelse!
Skulle hente mine pakker og sende en pakke retur d.d. P.g.a vejarbejdet, havde jeg svært ved at komme dertil, og var derfor først i butikken ca 19.56. Her blev jeg mødt, at den mest inkompetente og ubehagelige medarbejder, faktisk vil jeg påstå, at jeg ikke har stødt på nogen lignede andre steder. Jeg gav hende min seddel, hun vendte øjne og da jeg pænt spurgte om jeg også kunne nå den der var registreret på SMS, blev hun meget ophidset, fortalte hun ville hjem NU, og havde været på arbejdet siden i morges, hvortil jeg svarede, at det var hun ikke ene om, og at jeg næppe kunne beholde mit job, hvis jeg smed røret på midt i en ekspedition. Så flippede hun endnu mere ud, skreg at hun ikke finde pakken, og postnord var lukket nu. Hvis hun så havde set på min Tlf, havde det været ok. Lige så ku' jeg ikke få lov at sende den pakke jeg medbragte retur. Da jeg ville tale med hendes chef ignorerede hun mig, lige som hun nægtede at give mig sit navn. Gruer allerede for, at skulle hente pakker der igen. Magen til opførsel skal man lede længe efter. Dårlig stil😡
Hej jeg plejer at hente min pakker i dagli brugsen på Vigerslevvej, hvor at betjening er rigtigt god, men sidst da jeg skulle bestille fra nettet kom jeg til at sende den forket til frugthaven 16 i Valby da jeg kommer og er den eneste ved kassen og går op til ham bliver jeg blev ignoreret af chefen, stort set fra jeg kom ind, han svare mig ikke på mine spørgsmål lader som om jeg ikke er der, tager andre kunder der kom efter mig og betjener dem, til sidst kommer der en kollega over og hjælper mig, jeg siger at hendes kollega opføre sig underligt hvor hun siger han er hendes chef, og at han har sort humør. DET ER BARE IKKE IORDEN og slet ikke Når det er chefen for hvis nogen skulle svare på spørgsmål og betjene sine kunder og opføre sig normalt er det chefen der skal til.
Kommentarer (7)
Jonna Larsen 25. aug 2022 kl. 11:10
Ikke fordi jeg tror, at det hjælper at skrive her, but here I go:
Jeg kan SIMPELTHEN ikke forstå, at man har pakkeshop i Brugsen i Folehaven!! Det er jo noget, butikken får betaling for, men det virker helt klart om om, det er et område der, i meget høj grad, nedprioriteres. Det er ofte unge medarbejdere, der passer hele butikken, og de er formentlig ikke istand til at overskue flere ting på en gang. Jeg har gang på gang oplevet at stå og vente meget længe på, at en medarbejder får tid til at udlevere pakke, på trods af gentagne ganges tryk på klokken. Det virker som om, at man kan få lov at vente til lukketid med udlevering, for så længe, der kommer kunder mod kassen (og det gør der jo hele tiden), ja, så prioriteres disse fremfor kunder til pakkeudlevering. Igår skete det igen. Jeg ringede og ringede, og til sidst henvendte jeg mig i kassen, som ringede på en anden klokke. Efter lang tid kom en medarbejder gående.... MEGET langsomt og jeg kunne få min pakke. Hvad er det lige der sker?? Er det ingen ansvarlig leder i Brugsen længere??? Jeg hader virkeligt, når pakker skal udleveres fra Brugsen. Det er, efter min mening, langt den dårligste pakkeshop i miles omkreds.
Anette Andersen 01. nov 2019 kl. 11:59
Nu har jeg boet i folehaven i 1,5 år og jeg vil så gerne støtte op om den lille brugs og den lille plet ved frugthaven. Men jeg træder, hver eneste gang, ind i butikken og finder tomme hylder, forkerte priser, skiltningerne er fuldstændig som vinden blæser, personale der virker stressede eller ligeglade..
Det er så trist og frustrerende at se på og være i. Det er ÆRGERLIGT for butikken har et godt potentiale og mange kunder der meget gerne vil handle der, men med så mange skuffende handleture kommer jeg ikke igen.
Prikken over i´et var i dag hvor jeg skulle handle (samme oplevelse som altid) og hente en pakke, Kim står og fylder vare op og går frem og tilbage, Den ældre herre ved kassen kalder ham hen til pakkerne, han bevæger sig derom, ind kommer en dame han kender, han tager imod en pakke der skal sendes, jeg står helt synligt og klar til at afhente min pakke, og det gør yderligere en bag mig. På trods af det vælger han at tage pakken og så begynde at snakke privat snak med hende, de går tilmed ud af butikken for at snakke videre, tilsidst går den ældre herre fra kassen og kommer over for at hjælpe, tydeligt frustreret.
Dette er LANGT fra første gang jeg oplever dårlig kunde service derfra.
Send dem på kursus, send nogle folk ind der kan kigge butikken igennem og giv dem råd til hvordan deres dage kan struktureres så de kan følge med. Det er en forholdsvis lille butik, så det burde være overkommeligt.
Gør noget for at rede den og for at give kunderne en fed handle oplevelse!
Tina Charlotte Nielsen 15. nov 2017 kl. 20:37
Skulle hente mine pakker og sende en pakke retur d.d.
P.g.a vejarbejdet, havde jeg svært ved at komme dertil, og var derfor først i butikken ca 19.56.
Her blev jeg mødt, at den mest inkompetente og ubehagelige medarbejder, faktisk vil jeg påstå, at jeg ikke har stødt på nogen lignede andre steder.
Jeg gav hende min seddel, hun vendte øjne og da jeg pænt spurgte om jeg også kunne nå den der var registreret på SMS, blev hun meget ophidset, fortalte hun ville hjem NU, og havde været på arbejdet siden i morges, hvortil jeg svarede, at det var hun ikke ene om, og at jeg næppe kunne beholde mit job, hvis jeg smed røret på midt i en ekspedition.
Så flippede hun endnu mere ud, skreg at hun ikke finde pakken, og postnord var lukket nu.
Hvis hun så havde set på min Tlf, havde det været ok.
Lige så ku' jeg ikke få lov at sende den pakke jeg medbragte retur.
Da jeg ville tale med hendes chef ignorerede hun mig, lige som hun nægtede at give mig sit navn.
Gruer allerede for, at skulle hente pakker der igen.
Magen til opførsel skal man lede længe efter.
Dårlig stil😡
Gabriel 12. jun 2016 kl. 11:23
Hej jeg plejer at hente min pakker i dagli brugsen på Vigerslevvej, hvor at betjening er rigtigt god, men sidst da jeg skulle bestille fra nettet kom jeg til at sende den forket til frugthaven 16 i Valby da jeg kommer og er den eneste ved kassen og går op til ham bliver jeg blev ignoreret af chefen, stort set fra jeg kom ind, han svare mig ikke på mine spørgsmål lader som om jeg ikke er der, tager andre kunder der kom efter mig og betjener dem, til sidst kommer der en kollega over og hjælper mig, jeg siger at hendes kollega opføre sig underligt hvor hun siger han er hendes chef, og at han har sort humør. DET ER BARE IKKE IORDEN og slet ikke Når det er chefen for hvis nogen skulle svare på spørgsmål og betjene sine kunder og opføre sig normalt er det chefen der skal til.
enes 30. apr 2015 kl. 23:06
Hej jeg er en friske fyr på 21 og vil Gerne arbejde i fuldtid hvis det kan lade sej gøre
Daniel 20. sep 2014 kl. 18:49
Hej Tove. Det er vi meget kede af at hører. Kan det være sådan at vores telefon har været optaget, da du ringede?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Dagli'Brugsen Folehaven