Uforskammet og nedladende behandling.
29. mar 2017 kl. 20:25
Jeg vil hermed gerne klage over en af jeres medarbejdere, en ca. 170 cm ung kvinde, mørkt langt opsat hår med meget markeret øjenmakeup. Jeg lægger for tusindvis af kroner i jeres butik årligt og vil ikke finde mig i sådan behandling. Jeg ville bytte en rouge, som jeg havde fået forkert, ikke min skyld. Men det er en lang historie, som der ikke er skriveplads til her.
Fik den ikke byttet, men måtte gå hjem med den forkerte, som en anden ekspeditrice tidl. havde givet mig uden jeg opdagede det, før jeg kom hjem.
Hvis I ønsker en uddybning, kan jeg kontaktes på min mailadresse. har kortnr. 2010029530875.
Og hun burde sendes på kursus i god service og godt kundesprog. Alternativt fyres!
Har aldrig været ude for sådan en uforskammet og nedladende behandling.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Matas Gentofte
Kommentarer (1)
Uforskammet og nedladende behandling. 29. mar 2017 kl. 20:25
Jeg vil hermed gerne klage over en af jeres medarbejdere, en ca. 170 cm ung kvinde, mørkt langt opsat hår med meget markeret øjenmakeup. Jeg lægger for tusindvis af kroner i jeres butik årligt og vil ikke finde mig i sådan behandling. Jeg ville bytte en rouge, som jeg havde fået forkert, ikke min skyld. Men det er en lang historie, som der ikke er skriveplads til her.
Fik den ikke byttet, men måtte gå hjem med den forkerte, som en anden ekspeditrice tidl. havde givet mig uden jeg opdagede det, før jeg kom hjem.
Hvis I ønsker en uddybning, kan jeg kontaktes på min mailadresse. har kortnr. 2010029530875.
Og hun burde sendes på kursus i god service og godt kundesprog. Alternativt fyres!
Har aldrig været ude for sådan en uforskammet og nedladende behandling.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Matas Gentofte