Kære Føtex. Igen en dårlig oplevelse i kasselinien søndag d. 9/7 kl. ca 14. “Magnus” som betjente den hårdt prøvede kasse var helt ok , og han passede også “selvbetjeningskasserne”. - alt imens køen bag mig voksede. Kunderne spurgte til om åbning af en kasse til. 2 føtexmedarbejdere sidder overfor og “ reparer en kasse”. Pludselig råber en af de to medarbejdere, at “Magnus” skulle et eller andet”. Han gik straks over til “den skingre” med mine 500 dkk i den ene hånd og noget andet til hende den skingre. Magnus var tydeligt presset - og “ skrigeriets” kommentar til mig var, at hun synes hendes var en god løsning? Nej - løsningen til god kundeservice ligger langt herfra, men det hele hændelsen tilskrives dårlig ledelse.
Tak for denne gang - og husk på - ingen kunder, ingen arbejdsplads. Det er en ommer, og i må løse jeres manglende koordinering med besættelse af kunder. Der var seks medarbejdere at tælle udover stakkels “Magnus”.
købte taletidskort til min mobil, fik ikke afleveret bon fra kiosken., ved godt at jeg skulle også tjekke det ,men har haft flere blodpropper og glemmer mange ting. Ringer til Dem en time senere og forklare min situation. De kunne ikke hjælpe mig, skraldepande var sikkert blevet tom ! fik snakket med flere medarbejder som kunne godt ser at jeg har købt taletidskort ( kunne oplyse mine andre køb den dag ) de kunne give mig kassenr terminal og tidspunkt jeg skulle bare ring til TDC. Jeg ringer til TDC som skulle bruge en Voucher nr med 10 ciffre . TDC var måløs over behandling idet de sagde til mig at selvfølgelig kunne de printe bon igen. Jeg har ringer videre til Føtex i 4 dage hvor , de altid lovede at ringe tilbage, det sker bare aldrig. I går ringer jeg derfor igen og bede om det Voucher nummer som TDC skulle bruge, svaret fra kiosken var at nu efter 5 dage kunne de ikke oplyse mig det ! Dårlig service, dårlige behandling. de kunne bare ringe tilbage - aldrig ville jeg besøge Føtex på hvidovrevej igen
for 14 dage siden ringede jeg og spurgte om jeg kunne får 10 x 25 kroners frimærker lagt til side til kl. 18.45 i kiosken, da jeg ikke kan før og afhente på grund af mit arbejde. det er ingen problem var svaret, og ganske rigtigt, de lå klar da jeg kom.
i dag ringer jeg igen og spørger om jeg kan få lagt 4 x 25 kroners frimærker til side til kl. 18.45.
men nej, det ikke lade sig gøre, jeg spørger til hvorfor, og svaret er. sådan er reglerne bare. jeg svarer: hvorfor jeg kunne i sidste uge? svaret: det ved jeg ikke, men du kan altså ikke.
Pinlig service fra Føtex, føj, jeg er færdig med Føtex, bilka, og Netto, d.d.
m.m. de laver dette om.
Mangler meget at i har en kasse åben, hvor kørestole og større barnevogne kan komme igennem. Som det er nu , skal man køre igennem en kasse, og derefter hen til en helt anden kasse for at betale og pakke sine varer. Desuden er der så meget stablet op i kasseområdet, så man påkører andre og andet, når man skal tage sine varer. Bare et lille hjertesuk.
Kommentarer (11)
Peter 19. feb kl. 17:33
Stor tak til Kevin for god support i forbindelse med min drilske HP printer. Nu fungerer den upåklagelig.
Poul Madsen 10. jul 2023 kl. 8:02
Kære Føtex. Igen en dårlig oplevelse i kasselinien søndag d. 9/7 kl. ca 14. “Magnus” som betjente den hårdt prøvede kasse var helt ok , og han passede også “selvbetjeningskasserne”. - alt imens køen bag mig voksede. Kunderne spurgte til om åbning af en kasse til. 2 føtexmedarbejdere sidder overfor og “ reparer en kasse”. Pludselig råber en af de to medarbejdere, at “Magnus” skulle et eller andet”. Han gik straks over til “den skingre” med mine 500 dkk i den ene hånd og noget andet til hende den skingre. Magnus var tydeligt presset - og “ skrigeriets” kommentar til mig var, at hun synes hendes var en god løsning? Nej - løsningen til god kundeservice ligger langt herfra, men det hele hændelsen tilskrives dårlig ledelse.
Tak for denne gang - og husk på - ingen kunder, ingen arbejdsplads. Det er en ommer, og i må løse jeres manglende koordinering med besættelse af kunder. Der var seks medarbejdere at tælle udover stakkels “Magnus”.
Jan Ek 25. mar 2017 kl. 11:45
Til Føtex Hvidovrevej.
Købte laksefiletter hos jer fredag den 24.3. Det viste sig at de var fyldt med ben!!!!! Ikke ligefrem Masterchef.........
Annie 07. feb 2017 kl. 11:36
købte taletidskort til min mobil, fik ikke afleveret bon fra kiosken., ved godt at jeg skulle også tjekke det ,men har haft flere blodpropper og glemmer mange ting. Ringer til Dem en time senere og forklare min situation. De kunne ikke hjælpe mig, skraldepande var sikkert blevet tom ! fik snakket med flere medarbejder som kunne godt ser at jeg har købt taletidskort ( kunne oplyse mine andre køb den dag ) de kunne give mig kassenr terminal og tidspunkt jeg skulle bare ring til TDC. Jeg ringer til TDC som skulle bruge en Voucher nr med 10 ciffre . TDC var måløs over behandling idet de sagde til mig at selvfølgelig kunne de printe bon igen. Jeg har ringer videre til Føtex i 4 dage hvor , de altid lovede at ringe tilbage, det sker bare aldrig. I går ringer jeg derfor igen og bede om det Voucher nummer som TDC skulle bruge, svaret fra kiosken var at nu efter 5 dage kunne de ikke oplyse mig det ! Dårlig service, dårlige behandling. de kunne bare ringe tilbage - aldrig ville jeg besøge Føtex på hvidovrevej igen
kirsten neldam 15. sep 2016 kl. 17:32
for 14 dage siden ringede jeg og spurgte om jeg kunne får 10 x 25 kroners frimærker lagt til side til kl. 18.45 i kiosken, da jeg ikke kan før og afhente på grund af mit arbejde. det er ingen problem var svaret, og ganske rigtigt, de lå klar da jeg kom.
i dag ringer jeg igen og spørger om jeg kan få lagt 4 x 25 kroners frimærker til side til kl. 18.45.
men nej, det ikke lade sig gøre, jeg spørger til hvorfor, og svaret er. sådan er reglerne bare. jeg svarer: hvorfor jeg kunne i sidste uge? svaret: det ved jeg ikke, men du kan altså ikke.
Pinlig service fra Føtex, føj, jeg er færdig med Føtex, bilka, og Netto, d.d.
m.m. de laver dette om.
inge 25. apr 2016 kl. 12:31
Mangler meget at i har en kasse åben, hvor kørestole og større barnevogne kan komme igennem. Som det er nu , skal man køre igennem en kasse, og derefter hen til en helt anden kasse for at betale og pakke sine varer. Desuden er der så meget stablet op i kasseområdet, så man påkører andre og andet, når man skal tage sine varer. Bare et lille hjertesuk.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Hvidovrevej