tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.30)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.30)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.30)
Kommentarer (1)
Charlotte Bjørke 06. okt 2014 kl. 12:17
Jeg købte et 5s cover som gave til min kæreste 5. Sep til 199kr. Det viste sig, at hans IPhone var en 4's, så den skulle byttes. Desværre bliver jeg langtids syg og kan ikke komme afsted og bytte den, og tager ned til Lyngby, da jeg kan kører bil igen i forrige uge. Første gang, venter jeg i 40 min, min P tid løber ud, og må gå. Et par dage efter tager jeg til Lyngby igen, kø i 15 min, i mellemtiden finder jeg et 4's cover, har printet konto udtog ud, da bon er væk.
Den unge mand afviser at bytte det,fordi der er gået over 14 dage, trods det at indpakning er ubrudt, der er masser af begge slags covers i butikken.
Jeg blev ret sur og gad slet ikke diskuterer det med ham, sagde jeg synes det var himmel råbende dårlig service. Jeg har haft TDC trio i "100år" , som bestemt ikke er det billigste på markedet, men der har der været ok service.
Det her har gjort mig så gal, at jeg overvejer at skifte leverandør. Rent skranke paveri.
Jeg vil gerne have et svar om det virkelig kan have sin rigtighed, eller om jeg kan tage tredje tur til Lyngby og få byttet det cover?
Mvh
Charlotte Bjørke
Holte
Kommentér din oplevelse med eller besøg på TDC Lyngby