Det er ikke rart at blive mistænkeliggjort - flere gang. Tirsdag den 13.2 købte jeg en pakke gulerødder, som jeg tog i kassen under et tydeligt skilt med 10 kr i brugsen i Hørsholm Midtpunkt. Jeg blev bonnet 13,95, fordi bakken lå i den forkerte kasse. Efterfølgende sgade en grøntmand at jeg jo nok havde taget bakken i den forkerte kasse, og gentog dette flere gange, samtidig med at han nævnte at det selvfølgelig var min fejl at bare tog den første den bedste bakke uden at kontrollere etiketten. Ved servicekassen mente ekspedienten ikke jeg havde ret til en undskyldning for at være blevet beskyldt for at have taget forkert, og også gav de andre kunder skylden for at lægge varerne forkert. Jeg vil gerne have et svar på e-mail, hvis I mener at have noget at sige til jeres forsvar.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Hørsholm
Kommentarer (1)
benno arndt 13. mar 2012 kl. 13:27
Det er ikke rart at blive mistænkeliggjort - flere gang.
Tirsdag den 13.2 købte jeg en pakke gulerødder, som jeg tog i kassen under et tydeligt skilt med 10 kr i brugsen i Hørsholm Midtpunkt.
Jeg blev bonnet 13,95, fordi bakken lå i den forkerte kasse.
Efterfølgende sgade en grøntmand at jeg jo nok havde taget bakken i den forkerte kasse, og gentog dette flere gange, samtidig med at han nævnte at det selvfølgelig var min fejl at bare tog den første den bedste bakke uden at kontrollere etiketten.
Ved servicekassen mente ekspedienten ikke jeg havde ret til en undskyldning for at være blevet beskyldt for at have taget forkert, og også gav de andre kunder skylden for at lægge varerne forkert.
Jeg vil gerne have et svar på e-mail, hvis I mener at have noget at sige til jeres forsvar.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Hørsholm