Holder I lukket eller ååbent i de to pinsedage?
De to dage er markeret ligesom Kr. Himmelsfartsdag (som om der er åbent), men Kr. Himmelfartsdag holdt I faktisk lukket.
mvh Hans
Min erfaring med ,Føtex gennem mange mange år, er , at bedre service er svær at finde!!! ALTID hjælpsomme, venlige, dygtige, servicemindede medarbejdere!! Glæder mig hver gang .
Eksemplet med gavekortet må bero på en misforståelse. Mvh Nina
Jeg har et spørgsmål, jeg købte en pære, og det viste sig, at ikke passer ind lamper. hvis jeg kan give, kan jeg tilføje, at det har ikke længere pakke med pærer.
I dag skulle jeg indløse et 50 kr.s tilgodebevis i Føtex. Jeg afleverde det til kassedamen, før hun fik mine varer. Da jeg fik sammentællingen på ca. 600 kr. havde hun glemt at trække de 50 kr. fra. Det bad jeg hende så om at gøre, "det kunne desvære ikke lade sig gøre". "Men jeg havde da nogle dage til at bruge dette værdibevis i endnu". Jeg prøvede nu kundeservice - det var jo da trods alt Føtex, der havde begået en fejl og ikke mig. Men nej, "det kunne de desværre ikke hjælpe med!" Nu er jeg bareret træt af Føtex og den manglende konduite og imødekommenhed.
Kommentarer (8)
Hans 27. maj 2017 kl. 15:52
Holder I lukket eller ååbent i de to pinsedage?
De to dage er markeret ligesom Kr. Himmelsfartsdag (som om der er åbent), men Kr. Himmelfartsdag holdt I faktisk lukket.
mvh Hans
Linda 06. mar 2017 kl. 19:07
Hvor gammel skal man mindst være for at arbejde i føtex?
Nina 24. apr 2016 kl. 15:48
Min erfaring med ,Føtex gennem mange mange år, er , at bedre service er svær at finde!!! ALTID hjælpsomme, venlige, dygtige, servicemindede medarbejdere!! Glæder mig hver gang .
Eksemplet med gavekortet må bero på en misforståelse. Mvh Nina
Tomek 28. okt 2015 kl. 9:41
Jeg har et spørgsmål, jeg købte en pære, og det viste sig, at ikke passer ind lamper. hvis jeg kan give, kan jeg tilføje, at det har ikke længere pakke med pærer.
dårlig service 12. okt 2015 kl. 16:35
I dag skulle jeg indløse et 50 kr.s tilgodebevis i Føtex. Jeg afleverde det til kassedamen, før hun fik mine varer. Da jeg fik sammentællingen på ca. 600 kr. havde hun glemt at trække de 50 kr. fra. Det bad jeg hende så om at gøre, "det kunne desvære ikke lade sig gøre". "Men jeg havde da nogle dage til at bruge dette værdibevis i endnu". Jeg prøvede nu kundeservice - det var jo da trods alt Føtex, der havde begået en fejl og ikke mig. Men nej, "det kunne de desværre ikke hjælpe med!" Nu er jeg bareret træt af Føtex og den manglende konduite og imødekommenhed.
Mads Hutters!! 19. aug 2015 kl. 13:01
hvor ER telefon nr til Kunde Service i Kokkedal!!?'
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Kokkedal