Stark Hillerød

Lukket
Industrivænget 16
3400 Hillerød
Vis vejen
48 26 12 21
55.9324451, 12.2761557
Åbningstider
  • mandag
    06.00 - 17.30
  • tirsdag, Palmesøndag, 02. apr
    09.00 - 14.00
  • onsdag
    09.00 - 14.00
  • torsdag
    09.00 - 14.00
  • fredag
    06.00 - 17.30
  • lørdag
    09.00 - 14.00
  • søndag
    09.00 - 14.00
Afvigelser
  • Skærtorsdag, 28. mar
    09.00-14.00
  • Langfredag, 29. mar
    06.00-17.30
  • Påskedag, 31. mar
    09.00-14.00
  • 2. påskedag, 01. apr
    06.00-17.30
  • Palmesøndag, 02. apr
    09.00-14.00
  • Skærtorsdag, 06. apr
    09.00-14.00
  • Langfredag, 07. apr
    09.00-14.00
  • Påskelørdag, 08. apr
    06.00-17.30
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

02. jun 2022 kl. 14:55

Jeg har været kunde i Stark i rigtig mange år, men jeg har i dag fået den dårligste behandling nogen sinde.
Jeg har modtaget en faktura fra jer hvor der er påført et beløb for fragt som er dyrere end varen. Jeg har aldrig fået oplyst at jeg skulle betale en fragt på kr 875,- uden moms. Jeg henvendte mig til Jonas Larsen i Stark i Hillerød, men han påstod (uden at spørge) at Camilla Carlstedt havde oplyst at jeg skulle betale for fragt. Jeg ville jo nok ikke køre til Hillerød hvis jeg vidste at jeg blevet oplyst om dette. Jeg har aldrig tidligere betalt for fragt men fik så at vide at det måtte være en fejl. Det var nok sidste gang jeg handlede hos jer.

23. maj 2020 kl. 9:33

Min svigermor på 75 år skal have nye vinduer og dør til sit rækkehus. De skal selvfølgelig være magen til dem der sidder der i forvejen. Hun kontakter Stark Hillerød og sammen beslutter I at det er af mærket Rationel. Da hun ikke er håndværker og ikke ved noget om vinduer og døre beslutter I at sende en medarbejder fra Rationel ud og lave opmålinger og bestilling af dør og vindue. Medarbejderen kommer ud og måler og bestiller tingene og for at være helt sikker viser min svigermor ham den gamle faktura fra det vindue og den dør der skal udskiftes. Da døren ankommer er den med 6 fag vinduger og ikke med 8 som den gamle var og nu skal jeg lige love for at piben får en anden lyd både fra Rationel og fra Stark. INGEN vil tage ansvar og både Stark og Rationel mener at det er min svigermor på 75 års skyld, da hun har godkendt en bestillingsseddel der er fremsendt før bestillingen. HVAD er meningen med af en medarbejder ud og lave bestillingen hvis denne intet ansvar har for bestillingen, hvis han kvajer sig. Og når man så kontakter Stark og får kommentarer som at "den dør da er meget pæn" så har jeg meget været ved at se professionalismen fra jeres side.

Lignende steder