Har den 18.juni indleveret en lille pakke med en returvare til en værdi af 500 kr. Jeg fik kun en dankortkvittering for portoen på 60 kr. hvilket var 22 kr. mere, end det kostede at modtage pakken i første omgang. Pakken er desværre ikke kommet frem til modtageren, og ved mit besøg efterfølgende i kiosken bad om at få pakken efterlyst, men fik besked på at han da ikke anede hvem der var brugt til at transportere pakken til Jylland, og af den grund kunne han ikke hjælpe på nogen måde og jeg fik besked på at det var min egen skyld. Jeg mener dog at kiosken har modtaget penge ( måske overpris) for at sende min pakke, men manden var ikke til at hugge og stikke i. Hvad jeg mistænker kiosken for, holder jeg for mig selv. Men jeg sætter aldrig mine ben i den iøvrigt usle og kedelige butik igen. De burde fratages retten til at have noget somhelst med postbefordring at gøre, da de tydeligvis ikke magter opgaven.
Godt nok værreste kiosk nogensinde jeg har besøgt. Manden udleveret ikke min pakke... gls stop med at samarbejd med den lorte kiosk. Han sagde han kun vil kigge efter min pakke en gang på en dag og ikke mere. Jeg har meget andet og lave sagde han. Og han vil have mit nr så han kunne ringe til mig når han engang havde fundet den🤤🤤🤤. Sikke en lorte service. Jeg ventede 40 min på at han skulle ekspedere alle andre der kom efter mig og stadig gik jeg ud derfra uden at få min pakke. Han sagde direkte at han ikke gad og lede efter min pakke. Kan det virkelig passe at man går ud uden at få sin pakke man har betalt for. Kommer aldrig derind igen. Har ringede til gls og Bedt dem om at hente min pakke fra ham og sende den et andet sted. Gls vil tale med ham men det gad han sku heller ikk. Føj en service og en mand.
Det virker meget tilfældigt og rodet. Flere gange har jeg set kunder komme forgæves for at hente deres pakker, der enten var blevet væk eller af en eller anden årsag sendt retur.
Jeg synes at Postdanmark må have mere kontrol med deres samarbejdspartnere for det er ikke særligt betryggende at have sin post liggende tilfældige steder.
Virkelig dårlig service! Han prøvede at beholde en pakke vi havde bestilt og han var meget uhøfelig hele vejen igennem og snakkede grimt til os. Vi prøvede forgæves at få pakken fra ham gennem flere dage ville nærmest have vi skulle tigge om at få den. Så vi prøvede at få pakken gennem GLS som kontaktede kiosken, så vi kunne få pakken efter nogle dage, men da vi kom der ned ville han stadig ikke give os den, til sidst var vi tæt på at kontakte politiet men GLS ringede ham op og fik sat ham på plads og han var tvunget til at give os den, dog prøvede han at hive pakken ud af vores hænder igen! Meget ubehagelig medarbejder!
Kommentarer (9)
Ole 28. jun 2022 kl. 17:29
Har den 18.juni indleveret en lille pakke med en returvare til en værdi af 500 kr. Jeg fik kun en dankortkvittering for portoen på 60 kr. hvilket var 22 kr. mere, end det kostede at modtage pakken i første omgang. Pakken er desværre ikke kommet frem til modtageren, og ved mit besøg efterfølgende i kiosken bad om at få pakken efterlyst, men fik besked på at han da ikke anede hvem der var brugt til at transportere pakken til Jylland, og af den grund kunne han ikke hjælpe på nogen måde og jeg fik besked på at det var min egen skyld. Jeg mener dog at kiosken har modtaget penge ( måske overpris) for at sende min pakke, men manden var ikke til at hugge og stikke i. Hvad jeg mistænker kiosken for, holder jeg for mig selv. Men jeg sætter aldrig mine ben i den iøvrigt usle og kedelige butik igen. De burde fratages retten til at have noget somhelst med postbefordring at gøre, da de tydeligvis ikke magter opgaven.
Aydin 07. jun 2018 kl. 17:38
Godt nok værreste kiosk nogensinde jeg har besøgt. Manden udleveret ikke min pakke... gls stop med at samarbejd med den lorte kiosk. Han sagde han kun vil kigge efter min pakke en gang på en dag og ikke mere. Jeg har meget andet og lave sagde han. Og han vil have mit nr så han kunne ringe til mig når han engang havde fundet den🤤🤤🤤. Sikke en lorte service. Jeg ventede 40 min på at han skulle ekspedere alle andre der kom efter mig og stadig gik jeg ud derfra uden at få min pakke. Han sagde direkte at han ikke gad og lede efter min pakke. Kan det virkelig passe at man går ud uden at få sin pakke man har betalt for. Kommer aldrig derind igen. Har ringede til gls og Bedt dem om at hente min pakke fra ham og sende den et andet sted. Gls vil tale med ham men det gad han sku heller ikk. Føj en service og en mand.
Emil 30. jan 2017 kl. 2:15
Rigtig dårlige medarbejdere, de snakker grimt, de har ingen respekt til folk.. Ikke anbefaler.
Dennis 19. sep 2016 kl. 19:27
Det virker meget tilfældigt og rodet. Flere gange har jeg set kunder komme forgæves for at hente deres pakker, der enten var blevet væk eller af en eller anden årsag sendt retur.
Jeg synes at Postdanmark må have mere kontrol med deres samarbejdspartnere for det er ikke særligt betryggende at have sin post liggende tilfældige steder.
Dannie 22. jun 2016 kl. 18:28
Virkelig dårlig service! Han prøvede at beholde en pakke vi havde bestilt og han var meget uhøfelig hele vejen igennem og snakkede grimt til os. Vi prøvede forgæves at få pakken fra ham gennem flere dage ville nærmest have vi skulle tigge om at få den. Så vi prøvede at få pakken gennem GLS som kontaktede kiosken, så vi kunne få pakken efter nogle dage, men da vi kom der ned ville han stadig ikke give os den, til sidst var vi tæt på at kontakte politiet men GLS ringede ham op og fik sat ham på plads og han var tvunget til at give os den, dog prøvede han at hive pakken ud af vores hænder igen! Meget ubehagelig medarbejder!
Altid super venlig betjening, men minimal ventetid, en stor forbedring i forhold til det "gamle Posthus" 28. apr 2016 kl. 17:41
Altid super venlig betjening, men minimal ventetid, en stor forbedring i forhold til det "gamle Posthus"
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus med udvalgte ydelser - POSTHUS BRØNDBY STRAND CENTERKIOSKEN