tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 11.00-17.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 11.00-17.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 11.00-17.00)
Kommentarer (15)
SVEND ENGELL-NIELSEN 09. nov 2022 kl. 8:38
Har I fået en pakke til Postbutik Kvickly, Pakke Shop 3201
fra Stylepit med ordre nr 31865854, som skulle have været leveret til mig
til Vandværksvej 1 3200 Helsinge ?
00257059831630294040
Børge Bruun 24. okt 2017 kl. 19:35
De har så korte åbningstider at det er svært at hente pakke dernede. Derudover er de så satans højrøvede og trælse at se til. Derudover tager det rigtig lang tid at få sin pakke når man så er derinde. Her den anden dag var jeg inde efter en sort dildo hvor jeg får af vide at pakken er for stor men det kan jeg jo ikke gøre for når jeg godt kan lide store tissemænd
Mvh Børge Bruun
Simone 02. jul 2016 kl. 12:49
Modtager og sender en del pakker,
Jeg oplever bestemt ikke en god service, ellee i det hele taget et Posthus, som fungere hermed os medarbejderne.
Personalet er efter mine oplevelser, fuldstændig ligeglade, med arbejdsplads, kollegaer og kunder .
Jeg oplever tit a blive snakket ned til, Som sidst hvor jeg havde været i Q8,Kiosken på Bispensgade, Fakta ,Kiwi, mm. Efter et frimærke !
Jeg tager op på Posthuset .
Hvor jeg venter i 23min.
Jeg hilser og ber pænt om de ting jeg vil købe.
Imens jeg fortæller om hvor msnge steder jeg har været henne,
For et simpelt frimærke,
Hvortil jeg spørger
**Hvor kan jeg så få frimærker ?
Den ældre dame svarer lige så fint:
**Det kan du lige her .
Jeg svarer:
**GUD, Er det rigtigt ?!?!? Jeg prøver lige på en anden måde .
- Er der andre steder, end Posthuset som forhandler frimærker ???
Det var noget værre vås hun lukkede ud, mumlende ! og jeg fik ALDRIG svar på hvor man kunne købe frimærker i hjørring
Jeg har os tit måttet kører to gange. Fordi de pludselig vil have mit pas !
Trods sygesikring og kort og jeg kommer der så tit.
Det afhænger meget af hvem der jobber denne dag og om de er glade. Eller sure.
Jeg oplever et negativt posthus. Som jeg ikke er glad for at komme ind til . og går altid derfra Gal og Uforstående .
J.n. Andersen 15. feb 2016 kl. 22:29
Jeg er vred. Min gamle mor har over nettet bestilt en ny mobil med leveringsadresse hjemme ved hende selv, har betalt forsendelse på kr. 49,-, der er gået 10 dage uden en lyd fra postvæsenet, ikke engang en seddel i hendes postkasse. Jeg har så nu erfaret via track and trace, som jeg hjalp hende med at finde ud af, at pakken er leveret i en postboks ude på Frederikshavnsvej. Det er ikke første gang det er sket uden vi får besked om det og hvordan fan... har I tænkt jer at en ældre dame med rolator uden bil skal gå helt derud (ca. 5 km hjemmefra) og finde ud af at få pakken ud af boksen. Jeg synes simpelthen det er noget svineri, når vi ikke har bedt om dette, og ydermere har betalt for levering og vi slet ikke får besked om det ! Kommentar fra postvæsnet udbedes! Det er ikke noget at sige til I snart nedlægger jer selv. Ågerpriser og absolut ingen service.
Hilsen en vred datter på min mors vegne.
Kjeld 04. jan 2016 kl. 15:38
Oplever altid et glad, positivt og hjælpsomt personale, men ooooh hvor garde travlt.
Kjeld
Elias Povlsen 22. jul 2015 kl. 15:10
Skulle betale Told og SKAT for at få en pakke til Danmark. Kommer ned på posthuset og bliver mødt af en dame med kommentaren: "Ja, man kan jo altid smide nogle af sine penge ud af vinduet, så griber vi dem jo." og syntes simpelthen at det er for dårligt! (Jeg skulle betale 102 kr. til Told og SKAT og 160 kr. til Post Danmark. SVINERI!)
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS KVICKLY