tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
Kommentarer (8)
Wivi 28. jul 2016 kl. 20:48
Kan man betale et girokort med mastercard hos postkontoret i Føtex ( jyskebank mastercard )
Feride 15. dec 2015 kl. 20:16
ALT FOR DÅRLIGT!
Hele dagen har jeg ventet på at modtage min pakke da der stod den ville blive omdelt her om aften, så sporer jeg min pakke 20:05 hvor der står ''19:53, Forsøgt leveret. Afhent senere på 8602 Posthus Føtex'' Hvor skuffet kan man ikke lige blive af jeres system! Og endda fordi jeg først kan kontakte jer i morgen og få hentet min pakke. Der er ikke engang blivet ringet på, banket på eller lys i opgangen, det er virkelig ringe og dårligt af jer mere har jeg ikke at sige.
Mette 28. maj 2015 kl. 16:14
Jeg er egenligt meget glad for post Danmark og deres service !
Men men men ... Det er ikke i orden at de bare smider en seddel i med post til afhentning Og endda fra NÆSTE DAG til afhentning, uden at have forsøgt at ringe på eller banke på min dør.
Det er slet ikke okay at lægge en seddel hvor i der står
at i var forbi mig kl og dato bla bla bla. Og i desværre ikke kunne få fat på mig !!! I HAR JO IKKE ENGANG FØRSØGT !!!
Det er direkte det man kalder for en ringe service. Og jeg har endda ringet til jeres kunde service for at få noget hjælp. I kunne desværre ikke spore min pakke post da den er sendt via alm. Forsendelse.
Post Danmark ... Det er bare ikke godt nok.
Arne 02. feb 2015 kl. 11:38
Hej
Har lige modtaget et rør med en tegning som jeg havde betalt kr. 375, - for. Røret var blot sat udenfor min dør, så alle kunne se den. I tilfælde af at den var blevet stjålet tror jeg næppe Post Danmark havde erstattet den. Mener det er meget dårlig service at der ikke bliver lagt en seddel i minpostkasse så jeg selv kan hente posten.
Hilbert 15. okt 2014 kl. 20:08
Finder efter forgæves kørsel, og megen bøvl med at finde et brev, ud af at brevet som skulle til Bryrup Postbutik er sendt til Sejs.
Må selv hente det i Sejs (2 x 20 km).
Under al kritik - Post DK burde betale for tid og kørsel.
Eskil 10. sep 2014 kl. 16:50
direke elendigt med de åbningstider hvordan skal man kunne nå at hente pakkerne med et almindeligt arbejde og lang vej til Sikeborg Forskyd den til nåa der er handel i Føtex 16-19
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS FØTEX