Post til afsendelse, som skal være fremme næste hverdag skal indleveres man-fre inden 17.30 og søndag 16.00 Afhentning af anmeldte forsendelser Man-Søn 08:00 21:00
Meget mærkeligt 22-04-2015 stod jeg nede forand opgangen og ventede på postbudet, postbudet kørte forbi mig kl 13:00 og sagde ingen pakker til dig.
Dagen efter får jeg en seden hvor der står forsøgt leveret kl 13:00, er det en joke?
Hvornår lærer postbudene herfra, at post der er visiteret til at blive bragt op på etagen også bliver det.
Nu har vi klaget så mange gange og alligevel lander det meste nede i postkassen, som kun kan tømmes ca. hver 3. uge.
Jeg undrer mig over Post Danmarks arbejdsgange.
Min pakke er tilsyneladende forsøgt leveret på min adresse i Vanløse den 31/12. Jeg har ventet pakken hjemme, og har hverken hørt min dørklokke,modtaget en postanmeldelse eller en sms.
Jeg har ventet tålmodigt, og tjekkede først i forgårs Trace and Track.
Det viser sig, at min pakke nu har ligget på Brønshøj postbutik siden den 2/1. Post Danmarks hjemmeside har været nede i flere dage, og da jeg opsøgte Brønshøj Postbutik på adressen Frederikssundsvej 188A viste den sig at være lukket, - uden nogen henvisning til en ny adresse.
Herfra tog jeg til mit posthus i Vanløse, som netop havde haft indbrud i nat, og derfor var lukket.
Jeg har gennem to dage, af flere omgange, forsøgt at komme igennem til Post Danmarks kundeservice på telefonen. Det lykkedes endelig i aften.
Jeg fik da den besked, at min pakke først kan være til udlevering om to dage på mit lokale posthus i Vanløse.
Kan det virkelig tage så lang tid at bringe en pakke fra Brønshøj til Vanløse?
Hvordan kan en pakke ligge på et forkert posthus i 6 dage, uden handling, og uden at kunden informeres?
Jeres såkaldte "kundeservice telefon" opleves på ingen måde serviceagtig.
Denne pakkesag er særdeles utilfredsstillende.
Jeg synes også i burde få jer et nr. Der er kun standard 80 nummeret. Og mange gange kan de ikke svare på spørgsmålet. Min pakke ligger et eller andet sted hos jer, og det har den gjort i 3 dage, det kan jeg se på track & trace. Jeg har ikke modtaget noget, ringer jeg får jeg afvide vent et par dage, MEGER DÅRLIG SERVICE
Kommentarer (6)
Pia Espersen 15. apr 2016 kl. 11:02
Jeg har sendt en pakke fra Skive den 8.4.2016, men min datter i Brønshøj har STADIG IKKE MODTAGET PAKKEN/BREVET - ER DEN MON PÅ VEJ???
David 23. apr 2015 kl. 11:29
Meget mærkeligt 22-04-2015 stod jeg nede forand opgangen og ventede på postbudet, postbudet kørte forbi mig kl 13:00 og sagde ingen pakker til dig.
Dagen efter får jeg en seden hvor der står forsøgt leveret kl 13:00, er det en joke?
Post der skal bringes op!! 20. mar 2015 kl. 13:53
Hvornår lærer postbudene herfra, at post der er visiteret til at blive bragt op på etagen også bliver det.
Nu har vi klaget så mange gange og alligevel lander det meste nede i postkassen, som kun kan tømmes ca. hver 3. uge.
Iben Zacchi 07. jan 2014 kl. 19:27
Jeg undrer mig over Post Danmarks arbejdsgange.
Min pakke er tilsyneladende forsøgt leveret på min adresse i Vanløse den 31/12. Jeg har ventet pakken hjemme, og har hverken hørt min dørklokke,modtaget en postanmeldelse eller en sms.
Jeg har ventet tålmodigt, og tjekkede først i forgårs Trace and Track.
Det viser sig, at min pakke nu har ligget på Brønshøj postbutik siden den 2/1. Post Danmarks hjemmeside har været nede i flere dage, og da jeg opsøgte Brønshøj Postbutik på adressen Frederikssundsvej 188A viste den sig at være lukket, - uden nogen henvisning til en ny adresse.
Herfra tog jeg til mit posthus i Vanløse, som netop havde haft indbrud i nat, og derfor var lukket.
Jeg har gennem to dage, af flere omgange, forsøgt at komme igennem til Post Danmarks kundeservice på telefonen. Det lykkedes endelig i aften.
Jeg fik da den besked, at min pakke først kan være til udlevering om to dage på mit lokale posthus i Vanløse.
Kan det virkelig tage så lang tid at bringe en pakke fra Brønshøj til Vanløse?
Hvordan kan en pakke ligge på et forkert posthus i 6 dage, uden handling, og uden at kunden informeres?
Jeres såkaldte "kundeservice telefon" opleves på ingen måde serviceagtig.
Denne pakkesag er særdeles utilfredsstillende.
Mvh. Iben
ra 30. nov 2013 kl. 13:44
Jeg synes også i burde få jer et nr. Der er kun standard 80 nummeret. Og mange gange kan de ikke svare på spørgsmålet. Min pakke ligger et eller andet sted hos jer, og det har den gjort i 3 dage, det kan jeg se på track & trace. Jeg har ikke modtaget noget, ringer jeg får jeg afvide vent et par dage, MEGER DÅRLIG SERVICE
michael nørup 23. aug 2013 kl. 10:26
i burde få en telefon så man kan ringe til jer med spøgsmål det er en dårlige kunde kontakt. i ligger for dagen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS FØTEX