Hej
Det fordi jeg har bestilt en gaming stol og der står den skulle komme igår men den er ikke kommet og jeg har fået ingen nye oplysninger og der står den er ved Taulov Pakkecenter - TLP
Vi har fået mange pakker fra PostNord, stor set ingen problemer, men en gang i mellem går pakker frem og tilbage, det ser ud til at der skaber konfusion at senderen skriver både hjem adresse og afleverings adresse. Pakkenr. er 98574137447SE. Vi fik en email med aflevering d. 3. juni, pakken var i Fredericia-Taulov hvor den SKAL VÆRE AFLEVERET d. 4 juni efter den var i Brøndby, men d. 4. fik vi en 2. email hvor der stod at vi skulle få pakken d. 6 juni. Nu kan vi se at pakken er gået til Odense og i dag lover I at den skulle blive leveret om to dage, hvilket vi regner med at I sender pakken tilbage til Ballerup og ikke Fredericia, da pakken er her lige nu. Vi har faktisk haft dette problem før, hvor leverings adresse bliver ignoreret og pakken bliver sendt til vores hjemme adresse. Vi har prøvet på at finde et telefonnummer til at ringe til jer og aftale at hente pakken selv i jeres Taulov pakke centrer, men den eneste telefon der er, er til den almindelige kundeservice og de kan heller ikke komme i kontakt med jer, vi synes det er lidt mærkeligt at I organisere tingene på den måde og når man følger pakken så går den bare frem og tilbage. Nu skriver vi her og ser om det nytter noget og om I faktisk kan gøre noget eller vi får det samme svar, dvs. at I kan ikke gøre noget, I kan ikke komme i kontakt med nogen fordi det hele sker elektronisk, men at vi bare skal vente og se, I siger tit at der ser da nu ud som om den er på den rette vej, det er da lidt frustrerende, må man sige, så igen, vi håber I kan hjælpe os denne gang. På forhånd tak for hjælpen :o)
Min pakke 00357059830356115391 har ligget på taulov pakkecenter siden 11april uden at flyttes sig. Jeg har prøvet at flere gange at ringe til postNord men der over 30 min vente tid for kunne komme igemmen til kunde service. Jeg har skrevet en email og spurgt om pakke er forsvunget eller itu, også får jeg bare et standard svar med covid og ventet tid. Igen undersøgelse. Jeg forstå ikke at PostNord ikke gå konkurs ved den ringe service. Jeg vil fraråde alle at bruge Postnord.
Kommentarer (11)
JbEy5ztcY6xb 14. jan 2023 kl. 20:28
V6x6FQfsyTDf82HF2jmNsGSJzOiAyUMK
Gert Enghild 04. sep 2022 kl. 9:27
Vedr. Pakkenummer 0845 487 400 7 DK.
Denne pakke har ligget på Taulov pakkecenter siden den 23. august, og er ikke sendt videre!!!
Årsag?
Britney Aikhegbe 17. dec 2021 kl. 11:46
Hej
Det fordi jeg har bestilt en gaming stol og der står den skulle komme igår men den er ikke kommet og jeg har fået ingen nye oplysninger og der står den er ved Taulov Pakkecenter - TLP
Peter Hansen 07. jun 2021 kl. 10:38
Vi har fået mange pakker fra PostNord, stor set ingen problemer, men en gang i mellem går pakker frem og tilbage, det ser ud til at der skaber konfusion at senderen skriver både hjem adresse og afleverings adresse. Pakkenr. er 98574137447SE. Vi fik en email med aflevering d. 3. juni, pakken var i Fredericia-Taulov hvor den SKAL VÆRE AFLEVERET d. 4 juni efter den var i Brøndby, men d. 4. fik vi en 2. email hvor der stod at vi skulle få pakken d. 6 juni. Nu kan vi se at pakken er gået til Odense og i dag lover I at den skulle blive leveret om to dage, hvilket vi regner med at I sender pakken tilbage til Ballerup og ikke Fredericia, da pakken er her lige nu. Vi har faktisk haft dette problem før, hvor leverings adresse bliver ignoreret og pakken bliver sendt til vores hjemme adresse. Vi har prøvet på at finde et telefonnummer til at ringe til jer og aftale at hente pakken selv i jeres Taulov pakke centrer, men den eneste telefon der er, er til den almindelige kundeservice og de kan heller ikke komme i kontakt med jer, vi synes det er lidt mærkeligt at I organisere tingene på den måde og når man følger pakken så går den bare frem og tilbage. Nu skriver vi her og ser om det nytter noget og om I faktisk kan gøre noget eller vi får det samme svar, dvs. at I kan ikke gøre noget, I kan ikke komme i kontakt med nogen fordi det hele sker elektronisk, men at vi bare skal vente og se, I siger tit at der ser da nu ud som om den er på den rette vej, det er da lidt frustrerende, må man sige, så igen, vi håber I kan hjælpe os denne gang. På forhånd tak for hjælpen :o)
Kitha 26. apr 2021 kl. 10:20
Min pakke 00357059830356115391 har ligget på taulov pakkecenter siden 11april uden at flyttes sig. Jeg har prøvet at flere gange at ringe til postNord men der over 30 min vente tid for kunne komme igemmen til kunde service. Jeg har skrevet en email og spurgt om pakke er forsvunget eller itu, også får jeg bare et standard svar med covid og ventet tid. Igen undersøgelse. Jeg forstå ikke at PostNord ikke gå konkurs ved den ringe service. Jeg vil fraråde alle at bruge Postnord.
Agnieszka Glab 02. apr 2019 kl. 10:47
My pack (RR997710019PL) was returned to your center because of incorrect address which is not true! Can I get it back somehow?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på TAULOV PAKKECENTER