Frede Jensen , Toftlund. Medlem Handicaprådet i Tønder Kommune
03. jun 2017 kl. 19:46
Vedr. Flytning af penge automat i Toftlund.
Hvor for af afholder man ikke lovgivningen, vedr. Placering af pengeautomater, bl. A. Højde fra fortov til kort indkast, o,9- 1.2 m, det er 1,4 m op til indkast, udbetalings slæde er lig for høj placeret.
Er man i kørestol, kan man ikke hæve penge, det er måske imod
Bankes politik
Jeg har prøvet at få kontakt med Nordea i Rødding gennem de sidste par uger pr. tlf. Det er ikke lykkedes. Det eneste, man får fat i, er Nordeas telefonsvarer, hvor der svares, at alle medarbejdere er optaget og at der er lang ventetid. Det må man give telefonsvareren ret i. Følge deraf har jeg fundet ny pengeinstitut.
Jeg er en evt ny kunde, og havde nogle spørgsmål desangående. prøvede flere gange at ringe, men selv om jeg ventede i op til 25 min. kom jeg aldrig igennem. Det får mig da til at overveje om det er den rigtige bank jeg er ved at flytte til!Jeg er vant til at kunne komme i kontakt med min bank til hver en tid, højst med et par min. ventetid
Kommentarer (7)
Frede Jensen , Toftlund. Medlem Handicaprådet i Tønder Kommune 03. jun 2017 kl. 19:46
Vedr. Flytning af penge automat i Toftlund.
Hvor for af afholder man ikke lovgivningen, vedr. Placering af pengeautomater, bl. A. Højde fra fortov til kort indkast, o,9- 1.2 m, det er 1,4 m op til indkast, udbetalings slæde er lig for høj placeret.
Er man i kørestol, kan man ikke hæve penge, det er måske imod
Bankes politik
Hilsen
Frede
Annegrethe Rasmussen 06. apr 2016 kl. 11:06
Jeg er træt af, at jeg ikke kan ringe direkte til min bankrådgiver i Rødding.
Skal altid over hovedkontoret og forklare til sytten andre medarbejdere, hvad det drejer sig om.
pengeløs 06. okt 2015 kl. 22:04
og så er de penge løs i Rødding hvad er det for en bank ????
Torkil Kjærbæk 20. maj 2014 kl. 9:32
Nu kan man ikke ringe til sin bankrådgiver direkte. En dårlig udvikling.
Per Dannevang Matzen 18. jan 2013 kl. 9:24
Jeg har prøvet at få kontakt med Nordea i Rødding gennem de sidste par uger pr. tlf. Det er ikke lykkedes. Det eneste, man får fat i, er Nordeas telefonsvarer, hvor der svares, at alle medarbejdere er optaget og at der er lang ventetid. Det må man give telefonsvareren ret i. Følge deraf har jeg fundet ny pengeinstitut.
Annette 04. dec 2012 kl. 15:40
Jeg er en evt ny kunde, og havde nogle spørgsmål desangående. prøvede flere gange at ringe, men selv om jeg ventede i op til 25 min. kom jeg aldrig igennem. Det får mig da til at overveje om det er den rigtige bank jeg er ved at flytte til!Jeg er vant til at kunne komme i kontakt med min bank til hver en tid, højst med et par min. ventetid
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Rødding Afdeling