Sig med få ord hvad det drejer sig om..... her mangler der vist en bip lyd som vi kender det fra telefonsvarer.....
vente tid 23 minutter........ hvem kan jeg fakturer den tid??
i betragtning af at jeg skal indtaste mit cpr.nr. så burde i hurtigt kunne se at jeg er en potentiel ny kunde... hvis det havde været min salgsafdeling der således lod en potentiel kunde vente, tja.... så gæt selv hvad konsekvensen ville blive.
Rigtig dårlig kunde service - har ringet og snakket med en telefon svare, som oplyser at jeg vil blive ringet op inden for 10 min - nu er der gået 1 time og 30 min! Og jeg har endnu ikke fået et opkald. Mega dårlig service!
Det er nærmest umuligt at kontakte jer telefonisk. Christinas tlf.nr. du'r ikke, ved personlig henvendelse vedr. et lån, er beskeden : "Vi ringer til dig", men det sker bare ikke. Telefonbanken er en automatisk ubrugelig stemme, når man ønsker personlig betjening. Nordea's service er ikke længere værd at prale af!
Nu hvor man som kunde hos jer skal stå på åben gade og hæve og indsætte penge - kunne man så forestille sig, at der kunne blive råd til et lille UDHÆNG OVER AUTOMATEN og KUNDEN, så ens kort, penge og kvittering ikke bliver våde i det danske regnvejr?
Udover at man står ganske ubeskyttet og det føles utrygt at stå der på åben gade og ekspedere sig selv, så understreges den manglende service i den grad når det regner - og det gør det jo ret ofte!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Odder Afdeling
Kommentarer (5)
Henrik Lindby 18. jul 2022 kl. 11:08
ikke godt nok!!!!!
Stephan 15. nov 2016 kl. 10:33
Sig med få ord hvad det drejer sig om..... her mangler der vist en bip lyd som vi kender det fra telefonsvarer.....
vente tid 23 minutter........ hvem kan jeg fakturer den tid??
i betragtning af at jeg skal indtaste mit cpr.nr. så burde i hurtigt kunne se at jeg er en potentiel ny kunde... hvis det havde været min salgsafdeling der således lod en potentiel kunde vente, tja.... så gæt selv hvad konsekvensen ville blive.
Ulla Eriksen 23. jun 2016 kl. 15:17
Rigtig dårlig kunde service - har ringet og snakket med en telefon svare, som oplyser at jeg vil blive ringet op inden for 10 min - nu er der gået 1 time og 30 min! Og jeg har endnu ikke fået et opkald. Mega dårlig service!
Lars Halling 03. maj 2016 kl. 11:01
Det er nærmest umuligt at kontakte jer telefonisk. Christinas tlf.nr. du'r ikke, ved personlig henvendelse vedr. et lån, er beskeden : "Vi ringer til dig", men det sker bare ikke. Telefonbanken er en automatisk ubrugelig stemme, når man ønsker personlig betjening. Nordea's service er ikke længere værd at prale af!
Marianne Espensen 02. feb 2016 kl. 6:24
Nu hvor man som kunde hos jer skal stå på åben gade og hæve og indsætte penge - kunne man så forestille sig, at der kunne blive råd til et lille UDHÆNG OVER AUTOMATEN og KUNDEN, så ens kort, penge og kvittering ikke bliver våde i det danske regnvejr?
Udover at man står ganske ubeskyttet og det føles utrygt at stå der på åben gade og ekspedere sig selv, så understreges den manglende service i den grad når det regner - og det gør det jo ret ofte!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Odder Afdeling