Enig, østbye, jeg hjælper ofte min mor på 91 med at købe ind i omtalte Matas,. På trods af den høje alder bruger min mor stadig mange og dyre produkter til ansigtspleje, helst Clarins, Clinique, sisley eller Chanel, samt læbestift og læbeblyant, rouge og løst pudder. Desuden parfume, deodorant fra lancome, samt parfumeret talkum. Så man må vel sige, at hun er en god kunde! Men hvor er jeg flov, når hun overses i butikken, ældre damer er velopdragne og maser ikke frem i køen, så der kan gå meget lang tid før hun ekspederes. Her oplever jeg så ofte, at hun bliver betragtet som senil, der tales meget højt og i "blokbogstaver", eller man taler helt hen over hovedet på hende og taler med mig i stedet for. Men det er ikke mig, der har pengene og pungen, eller for den sags skyld heller ikke længere råd til at bruge så dyre mærker. SÅ: SVAR PÅ DISSE INDLÆG, OG GØR DET BEDRE, MATAS, så ender det måske med at min gamle mor også begynder at bruge masker og hårkure!
Dette er uden tvivl den Matas jeg foretrækker at bruge i Roskilde. Den er stor og altid rigtig pæn og ordenlig. Personalet er også rigtig godt, de altid søde og dygtige til at hjælpe. Top point herfra :-)
Dette er uden tvivl den Matas jeg foretrækker at bruge i Roskilde! Den er stor og altid rigtig pæn og ordenlig. Personalet er også rigtig godt, de altid søde og dygtige til at hjælpe. Top point herfra :-)
Virkelig dårlig service var min mor ude for i lørdags hos Matas på Stændertorvet, og det er ikke første gang.
Kommer ind i forretningen med en læbestift fra Clarins, og beder om en tilsvarende. Den første unge dame bag disken kiggede på den, og spurgte min mor hvad mærke det var, men det kunne min mor ikke huske (hun er 92), og ekspedienten sagde så hun ikke kendte den, og spurgte så sin kollega der stod ved siden af, men hun kendte den heller ikke.
Der skete så ikke mere, og min mor kunne gå hjem uden læbestift.
Om søndagen tog jeg derop, og den søde unge dame bag disken fandt straks en til mig uden problemer da jeg viste hende den jeg kom med.
Det er utroligt, at man kan have personale stående der ikke kender noget til de mærker der forhandles, og Clarins er jo ikke noget usædvanligt mærke, men min oplevelse af noget af personalet i denne forretning er, at de ikke bryder sig om ældre mennesker, og gudskelov er der flere andre Matas forretninger i byen, hvor man får god service.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Matas Stændertorvet
Kommentarer (4)
Karen berner 20. aug 2014 kl. 7:49
Enig, østbye, jeg hjælper ofte min mor på 91 med at købe ind i omtalte Matas,. På trods af den høje alder bruger min mor stadig mange og dyre produkter til ansigtspleje, helst Clarins, Clinique, sisley eller Chanel, samt læbestift og læbeblyant, rouge og løst pudder. Desuden parfume, deodorant fra lancome, samt parfumeret talkum. Så man må vel sige, at hun er en god kunde! Men hvor er jeg flov, når hun overses i butikken, ældre damer er velopdragne og maser ikke frem i køen, så der kan gå meget lang tid før hun ekspederes. Her oplever jeg så ofte, at hun bliver betragtet som senil, der tales meget højt og i "blokbogstaver", eller man taler helt hen over hovedet på hende og taler med mig i stedet for. Men det er ikke mig, der har pengene og pungen, eller for den sags skyld heller ikke længere råd til at bruge så dyre mærker. SÅ: SVAR PÅ DISSE INDLÆG, OG GØR DET BEDRE, MATAS, så ender det måske med at min gamle mor også begynder at bruge masker og hårkure!
Birthe Jensen 21. mar 2014 kl. 17:24
Dette er uden tvivl den Matas jeg foretrækker at bruge i Roskilde. Den er stor og altid rigtig pæn og ordenlig. Personalet er også rigtig godt, de altid søde og dygtige til at hjælpe. Top point herfra :-)
Birthe Jensen 21. mar 2014 kl. 17:23
Dette er uden tvivl den Matas jeg foretrækker at bruge i Roskilde! Den er stor og altid rigtig pæn og ordenlig. Personalet er også rigtig godt, de altid søde og dygtige til at hjælpe. Top point herfra :-)
M. Østbye 05. aug 2013 kl. 16:58
Virkelig dårlig service var min mor ude for i lørdags hos Matas på Stændertorvet, og det er ikke første gang.
Kommer ind i forretningen med en læbestift fra Clarins, og beder om en tilsvarende. Den første unge dame bag disken kiggede på den, og spurgte min mor hvad mærke det var, men det kunne min mor ikke huske (hun er 92), og ekspedienten sagde så hun ikke kendte den, og spurgte så sin kollega der stod ved siden af, men hun kendte den heller ikke.
Der skete så ikke mere, og min mor kunne gå hjem uden læbestift.
Om søndagen tog jeg derop, og den søde unge dame bag disken fandt straks en til mig uden problemer da jeg viste hende den jeg kom med.
Det er utroligt, at man kan have personale stående der ikke kender noget til de mærker der forhandles, og Clarins er jo ikke noget usædvanligt mærke, men min oplevelse af noget af personalet i denne forretning er, at de ikke bryder sig om ældre mennesker, og gudskelov er der flere andre Matas forretninger i byen, hvor man får god service.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Matas Stændertorvet