Jeg har op til flere gange været inde hos matas nørrebro ved runddellen og er gang på gang blevet overrasket over hvor lidt serviceminded man kan være.
1. Jeg har altid måtte gå op til medarbejderne, stå og vente til de er færdige med deres snik snak der hører til i pausen.
2. Når jeg som uviden omkring det her produkt, spørger om mine muligheder - får jeg et svar som "ja der er de her to ting du kan vælge imellem, så det kommer an på hvilket look du vil have"
Også går kvinden. Jeg er ikke kommet længere end for 5 min siden. Hvorfor ikke sætte mig ind i de forskellige (i det her tilfælde pensler). Hvad gør de, hvad ønsker jeg? Amen magen til snobbede piger... Og når de endelig er hos en, kan man bare se og hører hvor meget de bare vil have en overstået, så de kan komme tilbage til sniksnakken med kollegaen.
3. Jeg ledte efter noget og valgte at spørger de her to medarbejdere der står og sniksnakker. Der ser dog ud som om den ene er chefen. Men så siger jeg så "undskyld?" tre gange(!!!) uden de gider at give respons. Til sidst gik jeg. Jeg stod lige foran dem?!?
4. Min kæreste skulle have nogle støttestrømper og tager så bare et par. Han betaler, kommer hjem og ser det er en XS. Går ned med den og skal bytte den, hvor der kommer en noget så spydig kommentar fra tøsen bag disken, at når ja hvis man skulle bytte den, skulle man liiige huske og få byttemærke på! Hvor det er helt normalt ekspedienten lige siger "har du husket og tjekke størrelsen?" og eller sætter et byttemærke på. Som de gør alle andre steder. Men det var simpelthen vores skyld.
Jeg er i servicebranchen og ved hvor vigtigt kundeservice er og hvor vigtig kunden er, så jeg er så forbavset over MATAS har nogle snobbede medarbejdere der er alt andet end det. Hvis i ikke kan lide kunder, så skift branche!! I gør alt det medarbejdere ikke burde gøre med kunder. Jeg ser tit sure ansigter, miner og i udstråler et stort fedt skilt i jeres ansigt med "jeg hader mit job". Sørgeligt.
Matas på strøget har søde medarbejdere, der ved hvad de laver og sætter kunden i fokus!
Hej.
Jeg er en pige på 16 år, der søger et fritidsjob. Jeg går i tiende klasse til dagligt. Jeg er en udadvendt pige, der også er glad for kunder, da jeg arbejder en gang om ugen i en bager. Jeg er smilende og altid i godt humør. Jeg håber I vil kontakte mig, hvis i mangler en medarbejder 😊
Tlf 22 78 10 61
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Matas Nørrebrogade 47
Kommentarer (2)
lykke 04. aug 2015 kl. 8:14
Jeg har op til flere gange været inde hos matas nørrebro ved runddellen og er gang på gang blevet overrasket over hvor lidt serviceminded man kan være.
1. Jeg har altid måtte gå op til medarbejderne, stå og vente til de er færdige med deres snik snak der hører til i pausen.
2. Når jeg som uviden omkring det her produkt, spørger om mine muligheder - får jeg et svar som "ja der er de her to ting du kan vælge imellem, så det kommer an på hvilket look du vil have"
Også går kvinden. Jeg er ikke kommet længere end for 5 min siden. Hvorfor ikke sætte mig ind i de forskellige (i det her tilfælde pensler). Hvad gør de, hvad ønsker jeg? Amen magen til snobbede piger... Og når de endelig er hos en, kan man bare se og hører hvor meget de bare vil have en overstået, så de kan komme tilbage til sniksnakken med kollegaen.
3. Jeg ledte efter noget og valgte at spørger de her to medarbejdere der står og sniksnakker. Der ser dog ud som om den ene er chefen. Men så siger jeg så "undskyld?" tre gange(!!!) uden de gider at give respons. Til sidst gik jeg. Jeg stod lige foran dem?!?
4. Min kæreste skulle have nogle støttestrømper og tager så bare et par. Han betaler, kommer hjem og ser det er en XS. Går ned med den og skal bytte den, hvor der kommer en noget så spydig kommentar fra tøsen bag disken, at når ja hvis man skulle bytte den, skulle man liiige huske og få byttemærke på! Hvor det er helt normalt ekspedienten lige siger "har du husket og tjekke størrelsen?" og eller sætter et byttemærke på. Som de gør alle andre steder. Men det var simpelthen vores skyld.
Jeg er i servicebranchen og ved hvor vigtigt kundeservice er og hvor vigtig kunden er, så jeg er så forbavset over MATAS har nogle snobbede medarbejdere der er alt andet end det. Hvis i ikke kan lide kunder, så skift branche!! I gør alt det medarbejdere ikke burde gøre med kunder. Jeg ser tit sure ansigter, miner og i udstråler et stort fedt skilt i jeres ansigt med "jeg hader mit job". Sørgeligt.
Matas på strøget har søde medarbejdere, der ved hvad de laver og sætter kunden i fokus!
Diana 19. maj 2014 kl. 15:12
Hej.
Jeg er en pige på 16 år, der søger et fritidsjob. Jeg går i tiende klasse til dagligt. Jeg er en udadvendt pige, der også er glad for kunder, da jeg arbejder en gang om ugen i en bager. Jeg er smilende og altid i godt humør. Jeg håber I vil kontakte mig, hvis i mangler en medarbejder 😊
Tlf 22 78 10 61
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Matas Nørrebrogade 47