tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-22.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-22.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-22.00)
Kommentarer (6)
Tilfreds kunde 31. dec 2015 kl. 13:56
Har altid følt mig behandlet godt i butikken, jeg oplever personalet som venligt og hjælpsomt, også hvis de ser trætte ud efter en lang dag.
Jeg er meget tilfreds med frugt/grønt afdelingen, jeg drømmer dog om mere øko i hele butikken!
Sandie 23. dec 2015 kl. 17:05
Handler alle mine indkøb i Lidl Ishøj.
De har alle de varer jeg skal bruge til en overkommelig pris.
Altid godt frugt og grønt.
Pæn og ren butik.
Venligt personale.
Der er gode tilbud som jeg ofte benytter mig af.
Per Thomsen 18. apr 2015 kl. 18:28
Vi har altid modtaget god og høflig betjening.
Vi fortrækker LIDL, fremfor andre dagligvare butikker og især den i Ishøj.
06. apr 2014 kl. 14:19
Jeg var i lidl igår d. 5/4-14 kl. 19.27. Jeg lægger varene på båndet og siger at jeg har 5 ektra letmælk i vognen så ekspedienten kan ind taste dem. I forvirring til at lægger lægger jeg to af mine tidligere lagt vare ned i vognen igen, her angreber den selvsamme kvindelig ekspedient mig verbalt med et aggressiv sprogbrug og særdeleshed chikanerende adfærd. Jeg som god samfundsborger siger til hende at hun skal tage det roligt og at bare fordi hun har haft en lang dag skal dette ikke gå udover os - butikkens kunder. Hun svarer mig uforskammet at hun lige er mødt og dermed ikke har haft en lang dag - jeg siger retorisk til hende at så burde hun opfører sig anderledes. Jeg er stærkt utilfreds med den behandling min mor og jeg oplevede igår og jeg ringede med det samme til telefonnummeret på bonen, dog virker nummeret ikke. Jeg har aldrig overlevet noget så uforkammet fra nogen ekspedient før. Hun er tydligvis dårligt opdraget hjemmefra og evner sig bestemt ikke til at omgå mennesker. Hun følte sig "provukeret" af min "attitude" ifølge hende.. Jeg har intet gjort imod hende, ja jeg var iført en dyr Canada Goose jakke, men dette har intet med hende at gøre. Det er bestemt heller ikke mit problem, hvis hun ikke har midlerne til at købe en så dyr en jakk, men hendes jalousi imod mig skal ikke give hende grundlag til at opfører sig så ubehøvlet imod mig/os. Jeg vil ringe til jeres kundeservice få at indsende en klage.
Efter denne episode er lidl ifølge mig ikke engang en stjerne værd.
Marianne Thomsen 26. jul 2013 kl. 23:53
Altid gode og friske vare samt høflig betjening.
henrik skovmand 29. dec 2011 kl. 22:20
jeg finder ofte værktøj af forbavsende høj kvalitet til en super lav pris.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Lidl Ishøj