Jeg er meget glad for at handle i Føtex, Brønderslev, Lækkert kød (Ludvig oksekød) plus mange andre ting. Dog er der èn ting, der virkelig irriterer mig, specielt når der er mange kunder i butikken, HVORFOR er I SÅ bange for at åbne en ekstra kasse til personlig betjening? Vi er - tydeligvis - en hel del, der ikke bryder os om selvbetjeningskasserne, men det er bare som om, I vil "tvinge" os til det!! Det kan I simpelthen ikke være bekendt!!
Hvem gør hvad???😊Og hvornår ? Kend din plads??? Kunden i centrum??? Eller hvad???? Lige en oplevelse 😘 Tirsdag d. 17 dec. Ca. 15.30 var jeg i Føtex. Skulle købe yoghurt - men ku’ ikke nå🙁 Da der ikke var nogle medarbejdere eller “høje” kunder som ku’ hjælpe. Fandt jeg en kasse - så jeg ku’ skubbe yoghurten frem. Derefter kommer en ung mand forbi - og jeg gør opmærksom på problemet. Han svarer: Der kommer en ungarbejder om lidt - så gør han det!!!! Så måske sku’ ungarbejderen møde kl. 16????
Jeg forstår simpelthen ikke, at der holdes åbent til kl 21. Jeg har utallige gange handlet omkring kl 20, hvor alle gadevarer er pakket væk. Hvor der ikke kan afhentes pakker (en service Bilka.dk og Føtex tilbyder ) fordi det sparsomme personale der er på job, er ved at lukke ned. Hvor ingen kasser med personlig betjening er åbne. Hvor man dårligt kan komme forbi med sin indkøbsvogn pga gadevarer der er flyttet ind længe før lukketid. Jeg synes ikke det er iorden.
Jeg har købt ind i Føtex, Brønderslev de sidste 3 weekender og har hver gang fundet fejl på bonen. Typisk er det galt med tilbuddene...de er ikke tastet ind til tilbudspris. Jeg synes det er beskæmmende, at der HVER gang er fejl. I dag henvendte jeg mig igen i kiosken for at gøre opmærksom på, at jeg på et skilt ved San Pellegrino-mineralvand havde set prisen 10 kr. De gik ind til normalpris 19.95. Så stod jeg i kø for at blive betjent, og får den besked, at det er ved køb af 6 flasker jeg kan få dem for 10. kr. stykket. Jeg vælger derfor at få pengene tilbage og gør opmærksom på, at den tekst havde jeg ikke set ved varen. Jeg går derefter ind i butikken igen for at tjekke, om der stod noget med 6 flasker...OG DET GJORDE DER IKKE. Jeg havde sammenlagt brugt 10 minutter på denne misere. Det er simpelthen IKKE GODT NOK!
Kommentarer (5)
Annette Thomsen 25. mar kl. 15:45
Jeg er meget glad for at handle i Føtex, Brønderslev, Lækkert kød (Ludvig oksekød) plus mange andre ting. Dog er der èn ting, der virkelig irriterer mig, specielt når der er mange kunder i butikken, HVORFOR er I SÅ bange for at åbne en ekstra kasse til personlig betjening? Vi er - tydeligvis - en hel del, der ikke bryder os om selvbetjeningskasserne, men det er bare som om, I vil "tvinge" os til det!! Det kan I simpelthen ikke være bekendt!!
Hanne Nielsen 18. dec 2019 kl. 10:28
Hvem gør hvad???😊Og hvornår ?
Kend din plads???
Kunden i centrum???
Eller hvad????
Lige en oplevelse 😘
Tirsdag d. 17 dec. Ca. 15.30 var jeg i Føtex.
Skulle købe yoghurt - men ku’ ikke nå🙁
Da der ikke var nogle medarbejdere eller “høje” kunder som ku’ hjælpe.
Fandt jeg en kasse - så jeg ku’ skubbe yoghurten frem.
Derefter kommer en ung mand forbi - og jeg gør opmærksom på problemet.
Han svarer: Der kommer en ungarbejder om lidt - så gør han det!!!!
Så måske sku’ ungarbejderen møde kl. 16????
Helle Rasmussen 12. dec 2015 kl. 16:19
Jeg forstår simpelthen ikke, at der holdes åbent til kl 21. Jeg har utallige gange handlet omkring kl 20, hvor alle gadevarer er pakket væk. Hvor der ikke kan afhentes pakker (en service Bilka.dk og Føtex tilbyder ) fordi det sparsomme personale der er på job, er ved at lukke ned. Hvor ingen kasser med personlig betjening er åbne. Hvor man dårligt kan komme forbi med sin indkøbsvogn pga gadevarer der er flyttet ind længe før lukketid.
Jeg synes ikke det er iorden.
Kirstine Christensen 31. jan 2015 kl. 17:23
Jeg har købt ind i Føtex, Brønderslev de sidste 3 weekender og har hver gang fundet fejl på bonen. Typisk er det galt med tilbuddene...de er ikke tastet ind til tilbudspris. Jeg synes det er beskæmmende, at der HVER gang er fejl. I dag henvendte jeg mig igen i kiosken for at gøre opmærksom på, at jeg på et skilt ved San Pellegrino-mineralvand havde set prisen 10 kr. De gik ind til normalpris 19.95. Så stod jeg i kø for at blive betjent, og får den besked, at det er ved køb af 6 flasker jeg kan få dem for 10. kr. stykket. Jeg vælger derfor at få pengene tilbage og gør opmærksom på, at den tekst havde jeg ikke set ved varen. Jeg går derefter ind i butikken igen for at tjekke, om der stod noget med 6 flasker...OG DET GJORDE DER IKKE. Jeg havde sammenlagt brugt 10 minutter på denne misere. Det er simpelthen IKKE GODT NOK!
diana sørensen 25. jan 2014 kl. 21:14
Jeg synes at Føtex er et meget fint sted at handle de har det meste man har brug for i hverdagen og weekend😉
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Brønderslev