Jeres prøverum til tøj, duer ikke. Gulvet er vådt, der lugter af fugt og andet grimt i prøverum, ubehageligt at ens sokker bliver både, når jeg hører ekspedienten siger det stammer fra kloak. Jeg ved det ikke er et nyt problem, da det samme skete for et år siden. Ellers synes jeg vældig godt om butik og de ansatte.
Var i dag i d 16 dec 15 kl 17,40 i bistroen, hvor der ikke var særligt travlt..
To unge piger vimsede rundt og gjorde klar, og vi stillede os pænt hen til skiltet hvor man kunne bestille mad..... Pigerne gik flere gange forbi os uden at værdige os et blik, eller et pænt nik eller en lille forklaring om at de var klar om et øjeblik....Intet...... Da de kom forbi 3. gang uden at vende blikket mod os valgte vi at efterlade vores drikkevarer og finde et andet sted, hvor vi kunne få en værdig betjening..... Måske skulle I overveje at have en voksen ansvarlig i bistroen så man ikke føler sig overset og ligegyldig...
SKIDE IRRETERENDE AT KABLER I EN PAKKE AT MAN ER TVUNGET TIL AT BRYDE FOR AT PRØVE OM DEN PASSER ENS COM. MEN DESVÆRRE VIL DE IKKE BYTTE IGEN FORDI AMBELAGGEN ER BRUDT.INDEN KØBET HAR JEG PERSONLIG HENVENDT MIG TIL TO AF PERSONALET FOR AT SIKRE MIG AT JEG KUNNE BRUGE DENNE KABEL DE SAGDE GODE FOR DET BEGGE OG AT DE SELVFØLGELIGT VIL BYTTE DEN IGEN HVIS DEN IKKE PASSEDE,IGÅR VAR JEG I BUTIKKEN FOR AT BYTTE ,MEN NEEEJ DET KUNNE DET IKKE FOR JEG SKULLE FINDE UD AF OM DEN PASSEDE UDEN AT ÅBNE PAKKEN, HVAD FANDEN GØR MAN NÅR MAN IKKE HAR FORSTAND PÅ SÅDAN NOGLE ELEKTRO TING,NU HAR JEG EN KABEL SOM JEG IKKE KAN BRUGE OG SELVFØLGELIGE HAR JEG OGSÅ TABT DET 300 KR. SOM DEN KOSTEDE HVAD SKAL JEG GØRE .ER DET HER RIMELIGT FOR OS DER IKKE KENDER TIL KABEL VERDEN??????????
Skodbutik!!! KUN een kasse åben sevbejeningsl....t, der HELE TiDEN er kludder med.
Alt for ringe service i forhold til priserne. Ufatteligt at nogen gider lægge deres penge der. Er der ingen ledelse?
Kommentarer (31)
Lone B 20. nov 2016 kl. 2:03
Jeres prøverum til tøj, duer ikke. Gulvet er vådt, der lugter af fugt og andet grimt i prøverum, ubehageligt at ens sokker bliver både, når jeg hører ekspedienten siger det stammer fra kloak. Jeg ved det ikke er et nyt problem, da det samme skete for et år siden. Ellers synes jeg vældig godt om butik og de ansatte.
Ulla Dybkjær 25. sep 2016 kl. 21:32
Jeres trappe og toiletforhold kunne virkelig godt trænge til rengøring og modernisering.
Anne-Grethe Johnsen 16. dec 2015 kl. 20:10
Var i dag i d 16 dec 15 kl 17,40 i bistroen, hvor der ikke var særligt travlt..
To unge piger vimsede rundt og gjorde klar, og vi stillede os pænt hen til skiltet hvor man kunne bestille mad..... Pigerne gik flere gange forbi os uden at værdige os et blik, eller et pænt nik eller en lille forklaring om at de var klar om et øjeblik....Intet...... Da de kom forbi 3. gang uden at vende blikket mod os valgte vi at efterlade vores drikkevarer og finde et andet sted, hvor vi kunne få en værdig betjening..... Måske skulle I overveje at have en voksen ansvarlig i bistroen så man ikke føler sig overset og ligegyldig...
GÜL 10. nov 2015 kl. 8:54
SKIDE IRRETERENDE AT KABLER I EN PAKKE AT MAN ER TVUNGET TIL AT BRYDE FOR AT PRØVE OM DEN PASSER ENS COM. MEN DESVÆRRE VIL DE IKKE BYTTE IGEN FORDI AMBELAGGEN ER BRUDT.INDEN KØBET HAR JEG PERSONLIG HENVENDT MIG TIL TO AF PERSONALET FOR AT SIKRE MIG AT JEG KUNNE BRUGE DENNE KABEL DE SAGDE GODE FOR DET BEGGE OG AT DE SELVFØLGELIGT VIL BYTTE DEN IGEN HVIS DEN IKKE PASSEDE,IGÅR VAR JEG I BUTIKKEN FOR AT BYTTE ,MEN NEEEJ DET KUNNE DET IKKE FOR JEG SKULLE FINDE UD AF OM DEN PASSEDE UDEN AT ÅBNE PAKKEN, HVAD FANDEN GØR MAN NÅR MAN IKKE HAR FORSTAND PÅ SÅDAN NOGLE ELEKTRO TING,NU HAR JEG EN KABEL SOM JEG IKKE KAN BRUGE OG SELVFØLGELIGE HAR JEG OGSÅ TABT DET 300 KR. SOM DEN KOSTEDE HVAD SKAL JEG GØRE .ER DET HER RIMELIGT FOR OS DER IKKE KENDER TIL KABEL VERDEN??????????
R Nedergaard 21. jun 2015 kl. 21:21
Skodbutik!!! KUN een kasse åben sevbejeningsl....t, der HELE TiDEN er kludder med.
Alt for ringe service i forhold til priserne. Ufatteligt at nogen gider lægge deres penge der. Er der ingen ledelse?
Lotte 19. maj 2015 kl. 14:50
Har i mulighed for, at hjælpe mig til de spec. dyrekort jeg mangler ?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Åbenrå