Jeg har lige smidt en frisk pasta ud, som er købt hos jer. Årsagen er mug, skønt den ikke har overskredet sidste salgsdag. Ikke sikkert det er jeres skyld, men på det sidste er jeres butik blevet temmelig uappetitlig: rod og snask ved back off afdelingen og snavsede kurve. Normalt kan jeg godt lide at komme hos jer pga et overskueligt varesortiment og personalets venlighed, men hvad sker der....?
Vh Lene
Hvad sker der i Jeres butik....det blir da også værre for hver dag der går!!
Manglende varer på hylderne...
Altid mangel på visse cigaret mærker...
Ukorrekte priser når varen scannes....
Altid kø ved kassen fordi der altid går noget galt....
Hvis man ønsker hjælp skal man lede efter ansatte og der er som regel kun 2-3 i butikken eller så forstår de ikke hvad man spørger om....
Godt man kan gå i Rema 1000 der er styr på tingene!!
Skøn butik at handle i og I hjælper hvis der er nødvendigt...DOG skal lige siges med én af kassedamerne...jeg handlede torsdag d. 7/8-2014, stod i kø da en ældre dame stod og lagde små penge op på disken...det gik lidt langsomt men sådan er det jo med ældre da hun var færdig med det....SÅ SIGER KASSEDAMEN GUDHJÆLPEMIG...JA SÅ SKAL DE DEROP (i tælleren) ALT IMENS HUN BARE SIDDER OG TYGGER TYGGEGUMMI I STEDET FOR AT SIGE DET INDEN HUN ER FÆRDIG ELLER SÅ I DET MINDSTE HJÆLPE HENDE...NEJ NEJ HUN TYGGER BARE VIDERE...TOTAL UFORSKAMMET OVERFOR VORES ÆLDRE...JA JEG BLEV GAL OG DET ER IKKE FØRSTE GANG...HUN BURDE IKKE SIDDE DER, SÅ I MORGEN GÅR JEG TIL BUTIKS CHEFEN EFTER SAMTALE MED HOVEDKONTORET.
Kommentarer (5)
Ole Christensen 20. sep 2017 kl. 11:56
Et altid venligt og hjælpsom personale, når man spørger om noget.
Lene Hornbek 07. aug 2017 kl. 19:02
Jeg har lige smidt en frisk pasta ud, som er købt hos jer. Årsagen er mug, skønt den ikke har overskredet sidste salgsdag. Ikke sikkert det er jeres skyld, men på det sidste er jeres butik blevet temmelig uappetitlig: rod og snask ved back off afdelingen og snavsede kurve. Normalt kan jeg godt lide at komme hos jer pga et overskueligt varesortiment og personalets venlighed, men hvad sker der....?
Vh Lene
Pedersen 12. jul 2016 kl. 22:09
Hvad sker der i Jeres butik....det blir da også værre for hver dag der går!!
Manglende varer på hylderne...
Altid mangel på visse cigaret mærker...
Ukorrekte priser når varen scannes....
Altid kø ved kassen fordi der altid går noget galt....
Hvis man ønsker hjælp skal man lede efter ansatte og der er som regel kun 2-3 i butikken eller så forstår de ikke hvad man spørger om....
Godt man kan gå i Rema 1000 der er styr på tingene!!
Dorthe Pedersen 07. aug 2014 kl. 14:37
Skøn butik at handle i og I hjælper hvis der er nødvendigt...DOG skal lige siges med én af kassedamerne...jeg handlede torsdag d. 7/8-2014, stod i kø da en ældre dame stod og lagde små penge op på disken...det gik lidt langsomt men sådan er det jo med ældre da hun var færdig med det....SÅ SIGER KASSEDAMEN GUDHJÆLPEMIG...JA SÅ SKAL DE DEROP (i tælleren) ALT IMENS HUN BARE SIDDER OG TYGGER TYGGEGUMMI I STEDET FOR AT SIGE DET INDEN HUN ER FÆRDIG ELLER SÅ I DET MINDSTE HJÆLPE HENDE...NEJ NEJ HUN TYGGER BARE VIDERE...TOTAL UFORSKAMMET OVERFOR VORES ÆLDRE...JA JEG BLEV GAL OG DET ER IKKE FØRSTE GANG...HUN BURDE IKKE SIDDE DER, SÅ I MORGEN GÅR JEG TIL BUTIKS CHEFEN EFTER SAMTALE MED HOVEDKONTORET.
Solvej Christensen 27. dec 2013 kl. 14:17
i er utrolig venlig og meget hjælpsom og meget rar at handle ved, i er billede
Kommentér din oplevelse med eller besøg på fakta Sønderport Nørresundby