jeres kasse/kundeservice er da lige til at lukke op og skide i , står 7 kunder i kø og ja de høns ved selvbetjening står bare og er fucking barnlige og pjatter vildt , beder om mere hjælp til kassen da de ikke selv kan se der er kø !!!!!!!!! Nå men så kommer der en mere til kassen , men så åbner i kun den kasse der til dankort , så er de kunder der kom til køen sidst nu er de første ved den nye kasse , åben sq da en kasse til både kontant og kort .... Og det sker HVERGANG der er kø ...... Finder et andet sted at handle
Hold op hvor er det ærgerligt at gå fra Føtex i Nørresundby og være i mindre godt humør end da man kommer ind i butikken. Vi bliver betjent af Tatjana ved kassen og hun og hende der står i selv betjeningszonen har så travlt med at snakke sammen , pjatte , synge og danse at de ikke har tid til kunderne omkring dem. De skyder sågar med elastikker efter hinanden mens vi står der. Vi handler for 353,75 kr , næste gang bliver det nok i Rema 1000 på den anden side vi ligger vores penge. Magen til dårlig service skal man lede længe efter. Derudover sidder der en pige ved kasse to og er ved at tygge kæberne af led da hun er ved at spise et eller andet. Da jeg selv er ansat i en butik bliver jeg meget harm over dette optrin, og ved at det ikke er iorden. Totalt under alt kritik.
Jeg vil gerne vide om man fremover ikke kan forvente at blive betjent ved en kasse, men at man selv skal scanne sine varer ind når man har handlet? Jeg synes det er under alt kritik, selv i discountbutikker er da det minimum af service at man ikke selv skal stå med en hel vognfuld og selv scanne (og veje ????) sine indkøb. Hilsen Jesper
Filholm, Gyldenlakvej 4, Nørresundby
11. nov 2014 kl. 15:02
Køre Føtex - dejlig forretning på alle måder; men vi har nu inden for den seneste måned købt 3 grill stegte kyllinger, som bestemt ikke har været grillet ordenligt - de har simpelthen IKKE været gennemstegt - der har været blodigt hvidt kød. Vi holder derfor kylling-pause på ubestemt tid; men problemet for jeres delikatesse-afdeling er jo, at der har været stor risiko for os som forbruger med farlige bakterier (kampylobakter). Få dråber inficeret kødsaft er jo nok til at sende folk på langs i dagevis og for svage ældre vil kan det få de værst tænkelige konsekvenser. Seneste kylling var forrige onsdag. Gør noget ved problemet - det må ikke finde sted. helle
Kommentarer (5)
Hans Larsen 22. maj 2017 kl. 9:04
jeres kasse/kundeservice er da lige til at lukke op og skide i , står 7 kunder i kø og ja de høns ved selvbetjening står bare og er fucking barnlige og pjatter vildt , beder om mere hjælp til kassen da de ikke selv kan se der er kø !!!!!!!!! Nå men så kommer der en mere til kassen , men så åbner i kun den kasse der til dankort , så er de kunder der kom til køen sidst nu er de første ved den nye kasse , åben sq da en kasse til både kontant og kort .... Og det sker HVERGANG der er kø ...... Finder et andet sted at handle
Susanne jensen 26. mar 2017 kl. 16:36
Hold op hvor er det ærgerligt at gå fra Føtex i Nørresundby og være i mindre godt humør end da man kommer ind i butikken. Vi bliver betjent af Tatjana ved kassen og hun og hende der står i selv betjeningszonen har så travlt med at snakke sammen , pjatte , synge og danse at de ikke har tid til kunderne omkring dem. De skyder sågar med elastikker efter hinanden mens vi står der. Vi handler for 353,75 kr , næste gang bliver det nok i Rema 1000 på den anden side vi ligger vores penge. Magen til dårlig service skal man lede længe efter. Derudover sidder der en pige ved kasse to og er ved at tygge kæberne af led da hun er ved at spise et eller andet. Da jeg selv er ansat i en butik bliver jeg meget harm over dette optrin, og ved at det ikke er iorden. Totalt under alt kritik.
Jesper 07. feb 2016 kl. 20:36
Jeg vil gerne vide om man fremover ikke kan forvente at blive betjent ved en kasse, men at man selv skal scanne sine varer ind når man har handlet? Jeg synes det er under alt kritik, selv i discountbutikker er da det minimum af service at man ikke selv skal stå med en hel vognfuld og selv scanne (og veje ????) sine indkøb. Hilsen Jesper
Filholm, Gyldenlakvej 4, Nørresundby 11. nov 2014 kl. 15:02
Køre Føtex - dejlig forretning på alle måder; men vi har nu inden for den seneste måned købt 3 grill stegte kyllinger, som bestemt ikke har været grillet ordenligt - de har simpelthen IKKE været gennemstegt - der har været blodigt hvidt kød. Vi holder derfor kylling-pause på ubestemt tid; men problemet for jeres delikatesse-afdeling er jo, at der har været stor risiko for os som forbruger med farlige bakterier (kampylobakter). Få dråber inficeret kødsaft er jo nok til at sende folk på langs i dagevis og for svage ældre vil kan det få de værst tænkelige konsekvenser. Seneste kylling var forrige onsdag. Gør noget ved problemet - det må ikke finde sted. helle
tina lauritzen 13. apr 2013 kl. 22:45
Jeg ville ønske at der var lidt mere forskellig tøj til os lidt store piger.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på føtex Nørresundby