Hejsa
Jeg købte hele serien af gryder ROSENTHAL Group COOK & POUR for ca. 1 år siden med bøger med rabat mærker i og skal tage dem i brug nu, så ser ,jeg det er de forkerte gryder ,jeg har købt.
er du sød, at sende mig kopier af de gryder i havde for ca 1 år siden.
Har også fået tilsendt fra alle de andre serier i har haft kørende med maskiner og knive , kufferter har købt alle tilbuddene.
Er i søde at sende dem hurtigt ,da jeg skal bruge dem.
Vh Pia Charlotte Tønnesen
I skriver, "du kan bytte til nyt" har et Samsung tv 40 "
Ca 9 år gammelt, men fungere helt fint. Hvad skal i vide, for at sige hvad I vil give, køber så et49". Og i har fri fragt ik, altså henter det gl og kommer med det nye.
Venligst Jette
Så kikker man på jeres åbningstider 8 -22 godt er der ude Kl 8.30 med en defekt ismaskine, og henvender mig ved skranken, og får så af vide at det er overe på den anden side af Bilka Hundige, der kommer man så til en lukket dør hvor der står åben fra Kl 10.00.
Jeg kommer ind som nummer 1 men da der skulde skrives papire, synes han det var lettere at tage de 3 kunder der kom efter mig først.
Fed service.
Efter nogle dage fik jeg SMS besked kan ikke laves, jeg kunde hente mine penge for varen.
Jeg har brugt 2 1/2 time på en defekt vare.
Sidste gang jeg handler i Bilka
Kommentarer (7)
Pia Charlotte Tønnesen 07. aug 2017 kl. 11:34
Er der et telefon nummer man kan få til at komme i kontakt med jer.
Vh Pia Charlotte Tønnesen
Pia Charlotte Tønnesen 07. aug 2017 kl. 11:30
Hejsa
Jeg købte hele serien af gryder ROSENTHAL Group COOK & POUR for ca. 1 år siden med bøger med rabat mærker i og skal tage dem i brug nu, så ser ,jeg det er de forkerte gryder ,jeg har købt.
er du sød, at sende mig kopier af de gryder i havde for ca 1 år siden.
Har også fået tilsendt fra alle de andre serier i har haft kørende med maskiner og knive , kufferter har købt alle tilbuddene.
Er i søde at sende dem hurtigt ,da jeg skal bruge dem.
Vh Pia Charlotte Tønnesen
Eyvin Falk 21. dec 2016 kl. 6:41
Hvorfor har servic-centret ikke en email-adresse
Jette 21. jul 2016 kl. 18:26
I skriver, "du kan bytte til nyt" har et Samsung tv 40 "
Ca 9 år gammelt, men fungere helt fint. Hvad skal i vide, for at sige hvad I vil give, køber så et49". Og i har fri fragt ik, altså henter det gl og kommer med det nye.
Venligst Jette
John Jensen 20. aug 2013 kl. 16:38
Så kikker man på jeres åbningstider 8 -22 godt er der ude Kl 8.30 med en defekt ismaskine, og henvender mig ved skranken, og får så af vide at det er overe på den anden side af Bilka Hundige, der kommer man så til en lukket dør hvor der står åben fra Kl 10.00.
Jeg kommer ind som nummer 1 men da der skulde skrives papire, synes han det var lettere at tage de 3 kunder der kom efter mig først.
Fed service.
Efter nogle dage fik jeg SMS besked kan ikke laves, jeg kunde hente mine penge for varen.
Jeg har brugt 2 1/2 time på en defekt vare.
Sidste gang jeg handler i Bilka
Allan Jørgensen 28. jun 2013 kl. 14:53
jeg ønsker ikke flere mail fra jer mere
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Bilka Hundige