Nu har jeg selv arbejdet fuldtid i flere 7-Eleven'er i flere år og aldrig snakker jeg selv så grimt eller har set andre snakke så grimt som de to middelaldrende, lidt store kvinder i butikken gør til kunderne. Man trækker op til kassen og ikke én eneste gang får man et "hej" eller bare en "god dag" af dem når man køber noget derinde. Nok nogle af de dårligste, mest inkompetente og uhøflige arbejdere i 7-Eleven-verdenen... syndt for butikkens potentiale og de andre medarbejdere, der skal på arbejde med sådanne bitre mennesker! Udover det forstår jeg godt at I har nogle korte kabler, når I skal skanne kundernes kuponer på telefonen, men I behøver ikke ligefrem at rive ens telefon ud af hånden på en, især når man hurtigt får beskidte hænder når man arbejder i 7-Eleven og når I rører kunders telefoner dagen lang.. det er fandme en for mærkelig/uhygiejnisk måde at betjene kunder på, og det mindste man kan gøre er at spørge pænt om man må tage telefonen i 2 sekunder eller bede kunden om selv at skanne deres kupon. Det kan ikke være så svært. Håber en butikschef læser det her og får styr på dem han/hun ansætter, for jeg er nok langt fra den eneste, der har modtaget så usmagelig kundeservice fra de to. Måske er det det værd at ansætte nogle, der ligner de ikke er tvunget til at være der, men faktisk er friske og glade i stedet!
Jeg handlede morgenbrød i går mandag, og købte 4 grove stykker (2 med ost og 2 med pålæg), samt en kakaomælk, Ekspedienten sagde, det blev 87 kr., men der er trukket 200,24 kr. Hvordan i alverden kan man lave den fejl? Det var så sidste gang, jeg handlede der.
Her til morgen købte jeg et grov brød men det var fra i går...det er bare ikke i orden hvordan kan man sælge gammelt brød??? servicen er meget dårligt og langsomt vi alle skal jo nå en bus eller tog.
øv øv dårlig start på ellers en dejlig dag.
Syntes kundeservicen er perfekt. kom enda til at betale for meget for nogle vare fordi det gik lidt tjept og så tog jeg da bare kontakt og et par dage efter kunne jeg hente pengene i en konvolut :) - det er da god service i stedet for at de skal overføres tilbage og der skal gå endnu mere tid :)
Har altid oplevet et venligt smil og god service dernede.
Det er nu 6-7 gange, at jeg er kommet til en lukket butik- på 2 mdr. Og det er trods, at der står de åbner kl 05.00. Medarjderne er skide ligeglade med kunderne, og trods tidligere klager over netop sene åbningstider, som ikke stemmer overens med det der står på døren, fatter de stadigvæk ikke at komme til tiden.
Den væreste butik nogle sinde både servicen og medarbejderne derfra. Kan simpelthen ikke forstår hvorfor den har de åbningstider som den har. Den burde køre 24/7 når Høje Taastrup St er International st. Pisse dårligt og der er mange der klager over det.
Kommentarer (7)
Marie 26. jan 2023 kl. 21:47
Nu har jeg selv arbejdet fuldtid i flere 7-Eleven'er i flere år og aldrig snakker jeg selv så grimt eller har set andre snakke så grimt som de to middelaldrende, lidt store kvinder i butikken gør til kunderne. Man trækker op til kassen og ikke én eneste gang får man et "hej" eller bare en "god dag" af dem når man køber noget derinde. Nok nogle af de dårligste, mest inkompetente og uhøflige arbejdere i 7-Eleven-verdenen... syndt for butikkens potentiale og de andre medarbejdere, der skal på arbejde med sådanne bitre mennesker! Udover det forstår jeg godt at I har nogle korte kabler, når I skal skanne kundernes kuponer på telefonen, men I behøver ikke ligefrem at rive ens telefon ud af hånden på en, især når man hurtigt får beskidte hænder når man arbejder i 7-Eleven og når I rører kunders telefoner dagen lang.. det er fandme en for mærkelig/uhygiejnisk måde at betjene kunder på, og det mindste man kan gøre er at spørge pænt om man må tage telefonen i 2 sekunder eller bede kunden om selv at skanne deres kupon. Det kan ikke være så svært. Håber en butikschef læser det her og får styr på dem han/hun ansætter, for jeg er nok langt fra den eneste, der har modtaget så usmagelig kundeservice fra de to. Måske er det det værd at ansætte nogle, der ligner de ikke er tvunget til at være der, men faktisk er friske og glade i stedet!
Gert 17. jan 2017 kl. 10:49
Jeg handlede morgenbrød i går mandag, og købte 4 grove stykker (2 med ost og 2 med pålæg), samt en kakaomælk, Ekspedienten sagde, det blev 87 kr., men der er trukket 200,24 kr. Hvordan i alverden kan man lave den fejl? Det var så sidste gang, jeg handlede der.
Susanne Hemmje 27. nov 2014 kl. 7:41
Her til morgen købte jeg et grov brød men det var fra i går...det er bare ikke i orden hvordan kan man sælge gammelt brød??? servicen er meget dårligt og langsomt vi alle skal jo nå en bus eller tog.
øv øv dårlig start på ellers en dejlig dag.
Martin 23. okt 2014 kl. 21:49
Syntes kundeservicen er perfekt. kom enda til at betale for meget for nogle vare fordi det gik lidt tjept og så tog jeg da bare kontakt og et par dage efter kunne jeg hente pengene i en konvolut :) - det er da god service i stedet for at de skal overføres tilbage og der skal gå endnu mere tid :)
Har altid oplevet et venligt smil og god service dernede.
Paul Bbaale 26. aug 2014 kl. 6:11
Det er nu 6-7 gange, at jeg er kommet til en lukket butik- på 2 mdr. Og det er trods, at der står de åbner kl 05.00. Medarjderne er skide ligeglade med kunderne, og trods tidligere klager over netop sene åbningstider, som ikke stemmer overens med det der står på døren, fatter de stadigvæk ikke at komme til tiden.
Ozan Can Ozan 12. okt 2013 kl. 4:57
Den væreste butik nogle sinde både servicen og medarbejderne derfra. Kan simpelthen ikke forstår hvorfor den har de åbningstider som den har. Den burde køre 24/7 når Høje Taastrup St er International st. Pisse dårligt og der er mange der klager over det.
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven