tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 05.45-22.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 05.45-22.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 05.45-22.00)
man, 30. dec, Ingen data for dag før nytårsaften. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 05.45-22.00)
Kommentarer (5)
Sara 11. jan 2019 kl. 20:40
Jeg har købt i dag en Starbucks cappuccino før jeg tog toget og i eget så jeg den udløbet dato 😡
Angel Kristiansen 13. jul 2017 kl. 22:41
Jeg købte i dag en billet til snekkersten og
2 croissanter og en shaker hos jer. Først virkede swipe på maskinen ikke ( troede jeg) så jeg satte kortet ind og taster koden manuelt.
De viser sig at i har trukket først 170 kr og så igen 211.kr. det er beløbet på 211 der er korrekt, men det andet på 170 kr skal i lige rette så det ikke blir trukket på min konto. Jeg har givet min bank besked også.
Viktoria von Osmanski 09. dec 2014 kl. 16:12
Har i fået indleveret en Louis vuitton pung i går aftes eller i dag? Jeg har nemligt tabt min.
karen margrethe jørgensen 26. aug 2014 kl. 20:36
D 26/8 kl ca 18:30 købte jeg ind(cacao og 3 rugcroissanter) i seven eleven kiosken Holbæk station, og desværre har jeg tabt mit tørklæde. Tænkte at det var i Jeres butik. Det var et uldent sort hvid tørklæde med lilla pletter.
Har I fundet det?
Venlig hilsen
Karen Margrethe Jørgensen
Ruth Solvang 11. jan 2014 kl. 16:59
Jeg har fået forlagt mit blå regntøj i jeres butik i torsdags den 9.1. Har I det hos jer? eller er det afleveret på politistationen?
Kommentér din oplevelse med eller besøg på 7-Eleven