tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 08.00-20.00)
Kommentarer (5)
Mig 29. mar 2016 kl. 21:11
Havde rodet i deres kontainer, som i oevrigt, er helt lovligt, fordi de smider meget frisk mad ud, hele tiden.
Jeg troede personalet var borte, da det var lukketid. Saa kom den nye ejerfrue pludselig, og hjavede mig vaek, saa det galdt liv og lemmer. Hun raabte ligefrem. Hun er helt til grin, og aabenbart meget graadig, og det virker somom, at hun gerne vil gennere folk.
Det er helt rigtigt hvad folk siger. Personalet er ogsaa meget surt.
Jeg holder mig i hvert fald vaek derfra.
Trine 25. nov 2014 kl. 21:08
Ved godt at det er noget tid siden at folk har kommenteret, men som tidligere ansat der, vil jeg gerne give Kathrine ret.
For det første ja så er Ejeren (brugsuddeleren) lidt "vrissen" en gang imellem, men hvem er ikke det? alle kan have en dårlig dag for dælen da?. Men han er ordentlig ved hans ansatte, han behandler os med respekt. Nogen gange skulle kunden tænke på hvordan de spørg, og tænke på om medarbejderne måske har haft en lang dag og er lidt stresset pga. de mange opgaver der faktisk skal laves sådanne steder.
Ansatte er tvunget til at putte en smil på uanset hvor ubehøvlet kunden er, for kunden har altid ret. Jeg er personligt blevet svinet til flere gange, fået smidt grimme ting i hovedet, folk giver mig "personen bag kassen, som er ungearbejder (ikke fastansat)" skylden for at alt er for dyrt, for gammelt, for at varerne ikke er kommet til tiden, for at der ikke er mere at en eller flere varer.
Og nej varerne er ikke billige, men det er god kvalitet.
Alle kan lave fejl, og hvis folk mener der er fejl med tilbagebetalingen i butikken, så må man jo tage imod kvitteringen og gå til personen der er ved kassen og fortælle om fejlen, og så må man jo finde ud af det sammen.
Folk skulle virkelig prøve selv at sidde bag kassen og høre på kundernes klager og sure miner. Så er jeg sikker på at de ville holde opføre sig som de gør over for personalet i butikkerne.
Helle 29. nov 2013 kl. 19:08
Tilbudsvarerne er aldrig i forretningen til tiden. Hvis man spørger uddeleren om noget, får man altid et surt eller vrissent svar tilbage.
Uddeleren ved altid bedst, selvom han ikke har ret.
Hvis muligt tag til Brugsen i Dronningelund
Kathrine 24. aug 2013 kl. 13:59
Ikke lyt til Signes kommentar. Der er steder i byen der er MEGET værre! God butik, hvor tilbudsvarerene altid er nedsatte til korrekt pris! Dyr? Ja! Men det er også højere kvalitet. Og jeg har ikke oplevet at få for lidt penge tilbage! - Om ikke andet så kan der ske menneskelige fejl når man er kassearbejder.
signe 02. feb 2013 kl. 14:57
Ejeren er gnaven og vrissen. Varene er ikke billige, og de snyder ofte med ikke at give den rigtige sum penge tilbage.
Undgå stedet, på det kraftigste!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SuperBrugsen Hals