Den 27.4.2021 købte jeg en Bosch Rotak 550 el plæneklipper.
Den 27.4.222 nægtede batteriet at oplade, og jeg indleverede den for at få batteriet repareret eller - hvis man ikke kan det - få et nyt udleveret under garantien. Jeres flinke ekspedient Christoffer Sinding forklarede, at han ikke uden videre kunne udlevere et nyt batteri, men måtte indsende det til Bosch. Han udfyldte derfor en reparationsformular (Nr: 00834) og lovede at vende hurtigt tilbage. Som lovet, ringede han et par dage senere, men med den triste nyhed at han ikke havde hørt fra Bosch. Han lovede at rykke dem. Intet resultat.
Ugen efter, den 4.5.22, henvendte jeg mig så igen i varehuset, hvor man pligtskyldigst fandt reparationsformularen frem igen, for blot at konstatere, at der ikke var sket noget nyt i sagen. De lovede også at kontakte Bosch "næste dag".
Nu er der så gået yderligere en uge (gæt hvordan min græsplæne ser ud!) og jeg har stadig intet hørt. Og jeg kan efter ca 10 forsøg ikke komme igennem til jer på telefonen.
Jeg er - for at sige det mildt - træt af situationen. Hvor længe skal man vente på at få et repareret eller nyt batteri?
Og en lidt principiel ting: Når et produkt er inden for garantiperioden, består der vel en garantiforpligtelse hos sælger i forhold til køber, altså i dette tilfælde mellem Silvan og mig. Jeg kan jo principielt være lige glad med, hvordan Silvan har det med sine underleverandører.
Som jeg ser det, burde Silvan give mig et nyt batteri, hurtigst muligt, og så kan I bagefter "slås" med Bosch om, hvem der skal betale.
Venlig hilsen,
Søren Hougaard
Højgårds vænge 11
2880 Bagsværd
Mobil: 40 45 71 35
Email: s.hougaard@outlook.dk
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SILVAN Gladsaxe
Kommentarer (1)
Søren Hougaard 11. maj 2022 kl. 17:19
Den 27.4.2021 købte jeg en Bosch Rotak 550 el plæneklipper.
Den 27.4.222 nægtede batteriet at oplade, og jeg indleverede den for at få batteriet repareret eller - hvis man ikke kan det - få et nyt udleveret under garantien. Jeres flinke ekspedient Christoffer Sinding forklarede, at han ikke uden videre kunne udlevere et nyt batteri, men måtte indsende det til Bosch. Han udfyldte derfor en reparationsformular (Nr: 00834) og lovede at vende hurtigt tilbage. Som lovet, ringede han et par dage senere, men med den triste nyhed at han ikke havde hørt fra Bosch. Han lovede at rykke dem. Intet resultat.
Ugen efter, den 4.5.22, henvendte jeg mig så igen i varehuset, hvor man pligtskyldigst fandt reparationsformularen frem igen, for blot at konstatere, at der ikke var sket noget nyt i sagen. De lovede også at kontakte Bosch "næste dag".
Nu er der så gået yderligere en uge (gæt hvordan min græsplæne ser ud!) og jeg har stadig intet hørt. Og jeg kan efter ca 10 forsøg ikke komme igennem til jer på telefonen.
Jeg er - for at sige det mildt - træt af situationen. Hvor længe skal man vente på at få et repareret eller nyt batteri?
Og en lidt principiel ting: Når et produkt er inden for garantiperioden, består der vel en garantiforpligtelse hos sælger i forhold til køber, altså i dette tilfælde mellem Silvan og mig. Jeg kan jo principielt være lige glad med, hvordan Silvan har det med sine underleverandører.
Som jeg ser det, burde Silvan give mig et nyt batteri, hurtigst muligt, og så kan I bagefter "slås" med Bosch om, hvem der skal betale.
Venlig hilsen,
Søren Hougaard
Højgårds vænge 11
2880 Bagsværd
Mobil: 40 45 71 35
Email: s.hougaard@outlook.dk
Kommentér din oplevelse med eller besøg på SILVAN Gladsaxe