[1]
tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 09.00-20.00)
[2]
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 09.00-20.00)
[3]
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 09.00-20.00)
Sidste frist for indlevering af breve og pakker til afsendelse samme dag er: Man-fre 17.00 og søndag 14.30 Afhentning af anmeldte forsendelser Man-Søn 09:00 20:00
Jeg var hos jer den 8.12 kl. ca 5 for at købe et frimærke til et hurtig brev. Det viste jeres unge mand, som ekspederede mig ikke hvad var? Så sagde jeg det var et frimærke til omkring 28 kr. så fik jeg at vide det findes ikke Der til måtte jeg sige at der findes et frimærke til hurtig breve, for jeg havde købt det før. nedladende fyr. Endelig går der et lys op for den håbefulde, at det vat et kvik brev jeg mente. Han kunne ikke sælge mig noget før at havde vejret brevet og det skulle vejes hvortil jeg svarede det vejer ikke mere end et altmindelig brev og viste den unge person brevet. Det skulle vejes ellers kunne han ikke sælge et frimærke. Køen bagved voksede sig meget større for sådan en simpel ekspedition. En kollega kikkede underligt ved siden af. Så gik der et lys op for fløsen
at det vat et Quick brev jeg mente og prisen var 27 kr. Jeg ja tak, og havde var der ikke en lang kø efter, havde han fået en skideballe som man sjælden glemmer af mig for dårlig service. Vil I ikke gerne lære denne unge person at hurtig er dansk og betyder QUICK på engelsk.
Som gammel sælger står man ikke og retter en kunde.
Med venlig hilsen
Torkild Jensen
Idag skulle jeg sende penge til min familie.
Da jeg kom der ned for at sende fik jeg vide jeg ikke kunne sende med mit dansk bank kort. Jeg skulle først hæve penge også vente og så skulle jeg hente mit pas eller kørrekort.
Jeg troede posthuset kunne hæve penge hvis de har dansk bank. Så jeg ikke skulle til helsingør og tilbage.
Jeg synes ikke jeg får en god service. Hver gang får jeg vide forskelligt hvad jeg skal medbringe selvom de er det samme ting jeg skal. Jeg skal bare sende penge. Nogle ganger det fint med cpr-nummer. Andre gang med min rejsekort hvor der står alt på. Det er super irreterende når man skal have sendt penge og der er nogle der virkelig venter på dem.
jeg synes i skulle gør noget ved det.
I lægger en seddel i min postkasse om at jeg kan hente en pakke hos jer i dag - men så har I den alligevel ikke?? Når man prøver at ringe -tager I ikke telefonen?? Det er ikke første gang at jeg oplever uacceptabel dårlig service fra jeres side. I årenes løb har I simpelthen den ene gang efter den anden leveret så elendig service på det der burde være jeres kerneydelse. Hver gang vi får noget leveret med UPS, PostNord eller nogle af de andre, så går det glat - når det er jer - er der ALTID vrøvl med det!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus med udvalgte ydelser - POSTHUS SUPERBRUGSEN
Kommentarer (3)
Torkild Jensen 10. dec 2016 kl. 18:58
Jeg var hos jer den 8.12 kl. ca 5 for at købe et frimærke til et hurtig brev. Det viste jeres unge mand, som ekspederede mig ikke hvad var? Så sagde jeg det var et frimærke til omkring 28 kr. så fik jeg at vide det findes ikke Der til måtte jeg sige at der findes et frimærke til hurtig breve, for jeg havde købt det før. nedladende fyr. Endelig går der et lys op for den håbefulde, at det vat et kvik brev jeg mente. Han kunne ikke sælge mig noget før at havde vejret brevet og det skulle vejes hvortil jeg svarede det vejer ikke mere end et altmindelig brev og viste den unge person brevet. Det skulle vejes ellers kunne han ikke sælge et frimærke. Køen bagved voksede sig meget større for sådan en simpel ekspedition. En kollega kikkede underligt ved siden af. Så gik der et lys op for fløsen
at det vat et Quick brev jeg mente og prisen var 27 kr. Jeg ja tak, og havde var der ikke en lang kø efter, havde han fået en skideballe som man sjælden glemmer af mig for dårlig service. Vil I ikke gerne lære denne unge person at hurtig er dansk og betyder QUICK på engelsk.
Som gammel sælger står man ikke og retter en kunde.
Med venlig hilsen
Torkild Jensen
madina 03. aug 2015 kl. 13:46
Idag skulle jeg sende penge til min familie.
Da jeg kom der ned for at sende fik jeg vide jeg ikke kunne sende med mit dansk bank kort. Jeg skulle først hæve penge også vente og så skulle jeg hente mit pas eller kørrekort.
Jeg troede posthuset kunne hæve penge hvis de har dansk bank. Så jeg ikke skulle til helsingør og tilbage.
Jeg synes ikke jeg får en god service. Hver gang får jeg vide forskelligt hvad jeg skal medbringe selvom de er det samme ting jeg skal. Jeg skal bare sende penge. Nogle ganger det fint med cpr-nummer. Andre gang med min rejsekort hvor der står alt på. Det er super irreterende når man skal have sendt penge og der er nogle der virkelig venter på dem.
jeg synes i skulle gør noget ved det.
Håber der bliver ændring
Henrik Jürs 03. feb 2015 kl. 14:22
I lægger en seddel i min postkasse om at jeg kan hente en pakke hos jer i dag - men så har I den alligevel ikke?? Når man prøver at ringe -tager I ikke telefonen?? Det er ikke første gang at jeg oplever uacceptabel dårlig service fra jeres side. I årenes løb har I simpelthen den ene gang efter den anden leveret så elendig service på det der burde være jeres kerneydelse. Hver gang vi får noget leveret med UPS, PostNord eller nogle af de andre, så går det glat - når det er jer - er der ALTID vrøvl med det!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus med udvalgte ydelser - POSTHUS SUPERBRUGSEN