Hej Jeg plejer at hente min pakker i super brugsen på Vigerslevvej, hvor at betjening er rigtigt god, men sidst da jeg skulle bestille fra nettet kom jeg til at sende den forket til frugthaven 16 i Valby da jeg kommer og er den eneste ved kassen og går op til ham bliver jeg blev ignoreret af chefen, stort set fra jeg kom ind, han svare mig ikke på mine spørgsmål lader som om jeg ikke er der, tager andre kunder der kom efter mig og betjener dem, til sidst kommer der en kollega over og hjælper mig, jeg siger at hendes kollega opføre sig underligt hvor hun siger han er hendes chef, og at han har sort humør. DET ER BARE IKKE IORDEN og slet ikke Når det er chefen for hvis nogen skulle svare på spørgsmål og betjene sine kunder og opføre sig normalt er det chefen der skal til.
Elendig post omdelig!!
Jeg har være der nu tre gange for at hente nogle pakker.
Den første gang er klar den værste.
Første gang havde jeg fået en SMS om at min pakke var klar til mig. Der hjemme var der sådan en pakke seddel men ikke nogElendig post omdelig!!
Jeg har være der nu tre gange for at hente nogle pakker.
Første gang havde jeg fået en SMS om at min pakke var klar til mig. Der hjemme var der sådan en pakke seddel men ikke noget navn kun min adresse. Jeg tager der ned med denne seddel et navn kun min adresse. Jeg tager der ned med denne seddel og min SMS. Da jeg kommer der ned siger medarbejderen at seddelen er ugyldig og min SMS vil han slet ikke se på. Jeg ringer til Post Danmark kundeservice hvor en medarbejder der fint og ordenligt forklare mig at pakken er registeret til Post filialen Frugthaven. Jeg går så der ind igen, hvor der bliver vendt øjne af mig da medarbejderen ser mig igen. Jeg beder ham kikke efter min pakke. Han ”vræser” lidt af mig men går ind og kikker. Kommer ud igen og siger han ikke kan finde noget. Til mit held står døren lidt åbent og kan se at der står en pakke med B&O på siden af den. Spøger om han ikke vil kikke på denne, han skubber/halt vælter de pakker der er ovenpå ned. Det var så min pakke der stod der!
Anden gang kan jeg godt forstå men synes ikke det i orden.
Jeg har fået en seddel i min postkasse fredag om at der er en pakke klar til mig. Godt nok står der at pakken kan hentes fra om mandagen. Jeg er så forbi Søndag eftermiddag og viser denne seddel til sjovt nok den samme medarbejder som første gang. Han kikker meget hurtigt på seddelen og siger den kan ikke hentes før dagen efter. Kommer fint tilbage mandag morgen tidligt, hvor pakken ligeså fint er der. 100kr på at pakken også var der søndag efter middag.
Nu har jeg så fået tilsendt to pakker. Kommer hjem og der er en seddel der er udfyldt og at jeg kan hente dem den dag. Der står på seddelen ”2 pakker” jeg tager der ned. For ligeså fint den ene pakke udleveret, men hun kunne ikke finde den anden. Jeg spørger ind til hvad jeg skal gøre for at få den anden pakke. Hvor svaret bare er at jeg må komme tilbage i morgen. Jeg synes ikke det kan være rigtig. Beder hende lede igen, hun kan stadig ikke finde noget. Jeg for så lov til at komme med ind og se at der ikke er mere til min adresse. Hun rykker lidt på pakkerne, og lige så fint ligger min anden pakke der!
Jeg fatter ikke hvordan jeg tre ud af tre gange kan have problemer med at får mine pakker.
Og det er under alt kritik som den første medarbejder opførte sig.
Jeg har flere gange afhentet pakker, hvor jeg altid mødte en mand på ca. 50 år med gråt hår på stedet.
Synes, at manden er altid negativ.. Han svarer på en underlig måde, og virker altid irriteret. Det er lidt sjovt at hører andre, som står i kø, når han er der, da de også kommer med kommentar om manden attitude. Min kone har også den samme oplevelser af ham, og hun gider ikke at ekspederes når han er der, og hver gang man spørger ham om noget, så er manden svar " sådan er det. Du skal være velkommen til at klage". Tror, at det er bedre for ham og andre, at han bliver hjemme uden arbejde, da han er elendig til kundeservice. Ellers er kundekontakt ikke noget for ham. Vil opfordre andre til at skrive noget, hvis de har noget at sige.
VH
Jeg har bestilt og betalt en ordre hos Damphuen.dk for en veninde som jeg efterfølgende modtog en mail på der bekræftede forsendelsen og at pakken ville komme den 3/2-2014. Men den 1/2-2014 fik jeg en mail om at pakken VAR forsøgt afleveret. Det er simpelthen ikke i orden at jeg ikke har fået besked om en tidligere levering. Der er en merpris på omdeling som man ikke vælger for sjovt skyld. I dette tilfælde burde I have forsøgt mere end én gang. Jeg håber det bliver bedre næste gang jeg får brug for Jeres services
Vh. Kim
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus med udvalgte ydelser - POSTHUS DAGLI BRUGSEN
Kommentarer (4)
Gabriel 12. jun 2016 kl. 10:14
Hej Jeg plejer at hente min pakker i super brugsen på Vigerslevvej, hvor at betjening er rigtigt god, men sidst da jeg skulle bestille fra nettet kom jeg til at sende den forket til frugthaven 16 i Valby da jeg kommer og er den eneste ved kassen og går op til ham bliver jeg blev ignoreret af chefen, stort set fra jeg kom ind, han svare mig ikke på mine spørgsmål lader som om jeg ikke er der, tager andre kunder der kom efter mig og betjener dem, til sidst kommer der en kollega over og hjælper mig, jeg siger at hendes kollega opføre sig underligt hvor hun siger han er hendes chef, og at han har sort humør. DET ER BARE IKKE IORDEN og slet ikke Når det er chefen for hvis nogen skulle svare på spørgsmål og betjene sine kunder og opføre sig normalt er det chefen der skal til.
Rasmus Bech 26. mar 2015 kl. 19:53
Elendig post omdelig!!
Jeg har være der nu tre gange for at hente nogle pakker.
Den første gang er klar den værste.
Første gang havde jeg fået en SMS om at min pakke var klar til mig. Der hjemme var der sådan en pakke seddel men ikke nogElendig post omdelig!!
Jeg har være der nu tre gange for at hente nogle pakker.
Første gang havde jeg fået en SMS om at min pakke var klar til mig. Der hjemme var der sådan en pakke seddel men ikke noget navn kun min adresse. Jeg tager der ned med denne seddel et navn kun min adresse. Jeg tager der ned med denne seddel og min SMS. Da jeg kommer der ned siger medarbejderen at seddelen er ugyldig og min SMS vil han slet ikke se på. Jeg ringer til Post Danmark kundeservice hvor en medarbejder der fint og ordenligt forklare mig at pakken er registeret til Post filialen Frugthaven. Jeg går så der ind igen, hvor der bliver vendt øjne af mig da medarbejderen ser mig igen. Jeg beder ham kikke efter min pakke. Han ”vræser” lidt af mig men går ind og kikker. Kommer ud igen og siger han ikke kan finde noget. Til mit held står døren lidt åbent og kan se at der står en pakke med B&O på siden af den. Spøger om han ikke vil kikke på denne, han skubber/halt vælter de pakker der er ovenpå ned. Det var så min pakke der stod der!
Anden gang kan jeg godt forstå men synes ikke det i orden.
Jeg har fået en seddel i min postkasse fredag om at der er en pakke klar til mig. Godt nok står der at pakken kan hentes fra om mandagen. Jeg er så forbi Søndag eftermiddag og viser denne seddel til sjovt nok den samme medarbejder som første gang. Han kikker meget hurtigt på seddelen og siger den kan ikke hentes før dagen efter. Kommer fint tilbage mandag morgen tidligt, hvor pakken ligeså fint er der. 100kr på at pakken også var der søndag efter middag.
Nu har jeg så fået tilsendt to pakker. Kommer hjem og der er en seddel der er udfyldt og at jeg kan hente dem den dag. Der står på seddelen ”2 pakker” jeg tager der ned. For ligeså fint den ene pakke udleveret, men hun kunne ikke finde den anden. Jeg spørger ind til hvad jeg skal gøre for at få den anden pakke. Hvor svaret bare er at jeg må komme tilbage i morgen. Jeg synes ikke det kan være rigtig. Beder hende lede igen, hun kan stadig ikke finde noget. Jeg for så lov til at komme med ind og se at der ikke er mere til min adresse. Hun rykker lidt på pakkerne, og lige så fint ligger min anden pakke der!
Jeg fatter ikke hvordan jeg tre ud af tre gange kan have problemer med at får mine pakker.
Og det er under alt kritik som den første medarbejder opførte sig.
Derar Zahery 22. mar 2014 kl. 10:47
Jeg har flere gange afhentet pakker, hvor jeg altid mødte en mand på ca. 50 år med gråt hår på stedet.
Synes, at manden er altid negativ.. Han svarer på en underlig måde, og virker altid irriteret. Det er lidt sjovt at hører andre, som står i kø, når han er der, da de også kommer med kommentar om manden attitude. Min kone har også den samme oplevelser af ham, og hun gider ikke at ekspederes når han er der, og hver gang man spørger ham om noget, så er manden svar " sådan er det. Du skal være velkommen til at klage". Tror, at det er bedre for ham og andre, at han bliver hjemme uden arbejde, da han er elendig til kundeservice. Ellers er kundekontakt ikke noget for ham. Vil opfordre andre til at skrive noget, hvis de har noget at sige.
VH
Kim Sørensen 03. feb 2014 kl. 15:02
Jeg har bestilt og betalt en ordre hos Damphuen.dk for en veninde som jeg efterfølgende modtog en mail på der bekræftede forsendelsen og at pakken ville komme den 3/2-2014. Men den 1/2-2014 fik jeg en mail om at pakken VAR forsøgt afleveret. Det er simpelthen ikke i orden at jeg ikke har fået besked om en tidligere levering. Der er en merpris på omdeling som man ikke vælger for sjovt skyld. I dette tilfælde burde I have forsøgt mere end én gang. Jeg håber det bliver bedre næste gang jeg får brug for Jeres services
Vh. Kim
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus med udvalgte ydelser - POSTHUS DAGLI BRUGSEN