[1]
tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
[2]
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
[3]
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-18.00)
Post til afsendelse, som skal være fremme næste hverdag skal indleveres man-fre inden 18.00 og søndag 16.00 Afhentning af anmeldte forsendelser Man-Fre 10:00 19:00 Lørdag-Søndag 08:00 18:00
Jeg er på Holte posthus kl 1000 for at hente en pakke som jeg har fået bekræftet fra firmaet på skulle være fremme.
Jeres medarbejder svarer at hvis ikke jeg har fået en SMS så ligger den i et bur bagved. Hun gider ikke undersøge om den er der.
10 min efter jeg er gået forgæves er jeg kommet hjem og har nu fået SMS'en.
Ufattelig dårlig service at man ikke engang gider at kigge efter en pakke og jeg i stedet skal rende frem og tilbage for at få mine ting gennem Post Danmark. Der er ikke noget at sige til at flere ser en god mulighed for konkurrence gennem bedre service!
Jeg kunne ikke få en kvittering da jeg leverede en pakke til forsendelse - jeg fik besked på at lægge den i en frit tilgængelig netvogn (alle butikscentrets besøgende kan snuppe sig en pakke når de går forbi). Hjemmesiden siger at man altid får kvittering for indleverede pakker - havde personalet bare en dårlig dag? Eller gider de ikke scanne pakkerne før de tømmer vognen?
Hvis en indleveret pakke forsvinder inden den er scannet har kunderne en meget dårlig sag!
Mvh Holger Riemann
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS KVICKLY
Kommentarer (3)
Pernille 05. feb 2016 kl. 14:38
God service. Lidt lille posthus. Bare en skranke, men der var en ekstra medarbejder til at udlevere pakke "gennem døren".
Christian 25. nov 2015 kl. 10:42
Jeg er på Holte posthus kl 1000 for at hente en pakke som jeg har fået bekræftet fra firmaet på skulle være fremme.
Jeres medarbejder svarer at hvis ikke jeg har fået en SMS så ligger den i et bur bagved. Hun gider ikke undersøge om den er der.
10 min efter jeg er gået forgæves er jeg kommet hjem og har nu fået SMS'en.
Ufattelig dårlig service at man ikke engang gider at kigge efter en pakke og jeg i stedet skal rende frem og tilbage for at få mine ting gennem Post Danmark. Der er ikke noget at sige til at flere ser en god mulighed for konkurrence gennem bedre service!
Holger Riemann 14. apr 2014 kl. 12:18
Jeg kunne ikke få en kvittering da jeg leverede en pakke til forsendelse - jeg fik besked på at lægge den i en frit tilgængelig netvogn (alle butikscentrets besøgende kan snuppe sig en pakke når de går forbi). Hjemmesiden siger at man altid får kvittering for indleverede pakker - havde personalet bare en dårlig dag? Eller gider de ikke scanne pakkerne før de tømmer vognen?
Hvis en indleveret pakke forsvinder inden den er scannet har kunderne en meget dårlig sag!
Mvh Holger Riemann
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS KVICKLY