Post til afsendelse, som skal være fremme næste hverdag skal indleveres man-fre inden 17.30 og søndag 16.00 Afhentning af anmeldte forsendelser Man-Søn 08:00 21:00
Benyttede mig af posthuset for første gang i går og kan kun bekræfte de andres anmeldelser af en bestemt medarbejder. D 3/11/17 kl 16:25 blev jeg "betjent" af hende og hun gav indtryk af måske ikke at være særlig glad for mennesker. Hun ville end ikke oplyse om en bestemt pakke lå på posthuset da jeg manglede ID, og jeg måtte ringe til Postnord's kundeservice for at finde ud af dette. Rimelig dumt da pakken originalt skulle have stået I en pakkeboks(den var for stor) og jeg havde vist hende SMS'erne med PIN koder og mit Mastercard - men ikke engang informationen om den lå der ville hun komme med. Jeg stod ved skranken og gennemførte opkaldet til Postnord - de bekræftede at pakken lå i Føtex Posthus - og dette gjorde hende endnu mere arrig over for de andre kunder. De tog det pænere end mig - en mand grinede bare af hende, fordi han blev så overrasket over hendes væremåde. Udover at tilbageholde information gjorde hun ikke noget hun ikke måtte, men hun lod til at følge ekstra stramme procedurer - ikke fordi hun var nødt til det - men fordi det tillod hende at have magt over andre mennesker. Og deres ejendele.
Altid elendig service, muggent personale og uendeligt lange køer. Ligegyldigt hvor positiv man forsøger at være... Især en lille mørkhåret dame ødelægger altid mit humør. Øv!! Dårlig service.
Har hørt at man kan få omdirigeret sine pakker til Bilka, hvilket jeg vil forsøge fremadrettet.
Ud over at der altid kun er hende den sure, med briller og kort mørkt hår, som både er arrogant, nedladende og en smule magtsyg, så er det da helt fantastisk, så meget tid man kan bruge, når man venter på den manglende service.
Som postansvarlig for den virksomhed, jeg arbejder i, afleverer jeg hver dag quick-breve til posthuset i Føtex, Herning. Da Quick-brevkassen er inde i butikken, er vi rigtig mange, som optager plads fra Føtex kunder i de få parkeringsbåse der er.
Var det ikke en ide, at placere en quick-brevkasse udenfor butikken ved siden af den almindelige postkasse? Så ville det hele gå mere gnidningsløst.
Jeg sendte en pakke fra en postkasse på Bellisvej i fredags og den er endnu ikke ankommet til modtageren....jeg sendte en anden pakke fra Ikast lørdag og den er heller ikke nået frem endnu....er der tryk på eller er der problemer med pakkerne?
Kommentarer (9)
Anne Sofie 04. nov 2017 kl. 8:01
Benyttede mig af posthuset for første gang i går og kan kun bekræfte de andres anmeldelser af en bestemt medarbejder. D 3/11/17 kl 16:25 blev jeg "betjent" af hende og hun gav indtryk af måske ikke at være særlig glad for mennesker. Hun ville end ikke oplyse om en bestemt pakke lå på posthuset da jeg manglede ID, og jeg måtte ringe til Postnord's kundeservice for at finde ud af dette. Rimelig dumt da pakken originalt skulle have stået I en pakkeboks(den var for stor) og jeg havde vist hende SMS'erne med PIN koder og mit Mastercard - men ikke engang informationen om den lå der ville hun komme med. Jeg stod ved skranken og gennemførte opkaldet til Postnord - de bekræftede at pakken lå i Føtex Posthus - og dette gjorde hende endnu mere arrig over for de andre kunder. De tog det pænere end mig - en mand grinede bare af hende, fordi han blev så overrasket over hendes væremåde. Udover at tilbageholde information gjorde hun ikke noget hun ikke måtte, men hun lod til at følge ekstra stramme procedurer - ikke fordi hun var nødt til det - men fordi det tillod hende at have magt over andre mennesker. Og deres ejendele.
Louise 22. nov 2016 kl. 13:22
Altid elendig service, muggent personale og uendeligt lange køer. Ligegyldigt hvor positiv man forsøger at være... Især en lille mørkhåret dame ødelægger altid mit humør. Øv!! Dårlig service.
Har hørt at man kan få omdirigeret sine pakker til Bilka, hvilket jeg vil forsøge fremadrettet.
Jonas 20. aug 2016 kl. 16:48
Ud over at der altid kun er hende den sure, med briller og kort mørkt hår, som både er arrogant, nedladende og en smule magtsyg, så er det da helt fantastisk, så meget tid man kan bruge, når man venter på den manglende service.
Jette 19. aug 2016 kl. 19:51
Som postansvarlig for den virksomhed, jeg arbejder i, afleverer jeg hver dag quick-breve til posthuset i Føtex, Herning. Da Quick-brevkassen er inde i butikken, er vi rigtig mange, som optager plads fra Føtex kunder i de få parkeringsbåse der er.
Var det ikke en ide, at placere en quick-brevkasse udenfor butikken ved siden af den almindelige postkasse? Så ville det hele gå mere gnidningsløst.
Dorthe 29. apr 2015 kl. 20:21
Jeg sendte en pakke fra en postkasse på Bellisvej i fredags og den er endnu ikke ankommet til modtageren....jeg sendte en anden pakke fra Ikast lørdag og den er heller ikke nået frem endnu....er der tryk på eller er der problemer med pakkerne?
Alice Didriksen 18. dec 2014 kl. 21:20
Og måske lidt længere åbningstider her i julen! I dag kl. Ca. 13 trak jeg nummer og der var 40 foran mig!!!! 40
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Posthus - POSTHUS FØTEX