tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
Kommentarer (7)
ove 06. jun 2018 kl. 13:53
Hvornår begynder Nordea Tåstup at følge op på ALLE deres fejl ??
Ud af ingenting påstår de lige pludselig...IGEN at det er min ex der har været indskyder på min søns børneopsparing. Dette til trods for at jeg jo kan printe beviset ud fra min netbank.
Jeg kan godt forstå at de ikke gider at tage telefonen
hvor kan man klage over bestyren ?
Hilsen
Ove Hansen
Helmer Larsen 02. dec 2016 kl. 19:48
Jeg har aldrig været udsat for en så dårlig behandling i nogen bank som det har været i Nordea i Tåstrup. Dokumenter bliver væk og ingen svar ved gentagne mails til banken. Dette vurderet som kunde i andre banket over et forløb på 50 år.
Hilsen helmer Larsen
klage til filialdirektør i nordea taastrup 25. nov 2016 kl. 12:34
Kære Nordea’s filialdirektør,
Selvom jeg er ved at skifte bank, så behøber I vel ikke ligefrem begynde at stjæle fra min konto, med opportune fremgangsmåder?!?
Jeg har i min bankmail bedt om betalingsbevægelser over 4 konti fra 2013 til dd .i excel. I har så henvist til netbank, her har jeg så igen berettet at de jo er i pdf. Og jeg kan få dem sendt for 30 kr. I er blevet oplyst om igen jeg skal bruge dem i excel, og hvos jeg kan få dette for 30 kr. er det fint, da jeg ikke kan bruge det til noget i pdf.
Herefter har i lukket min netbank adgang, så jeg nu heller ikke har adgang til min mail.
Jeg har så ringet ind til nodea service og gen forklaret dette og bedt om oversigten i excel,. Her er jeg så oplyst at jeg stadig har konto kik. Tak for den oplysning.
Da jeg går ind og kigger fordi der er kommet en mail fra jer, som jeg stadig ikke har set da det jo er konto kik. og herefter kan jeg se I har trukket nedenstående gebyr på mine konti!!!
1) Jeg havde aldrig drømt om at i mente 30 kr pr. pdf. Men at det var i alt.
2) Jeg har aldrig ønsket det tilsendt i print eller podf, men kun i excel.
3) I har trukket væsentlige gebyrer uden at høre mig ad om det var OK.
IIS lønkonto gebyr: 660 DKK
IIS budget gebyr: 270 DKK
Fælleskonto mad gebyr: 1.500 DKK
Fælleskonto Husleje gebyr: 660 DKK
I alt 3.090 DKK
Ovetræk 100
I alt gebyr 3.190 DKK
Jeg vedkender mig ikke disse gebyrer, og vil gerne have disse tilbageført fra min konto ASAP.
Dette er blot den seneste chikane fra Nordea /Line bankrådgiveren.
Tidligere, i forbindelse med salg af min lejlighed og opsigelse af mit realkredit lån, spurgte jeg i oktobers line om den sidste ydelse på bank og prioritetslån blev modregnet i provenuet, hvilket jeg fik bekræftelse på. Se bankmail. Derfor ligger vi ikke penge til side til dette som vi plejer at gøre. Oktober har vi både flytning af lejlighed og omkostninger i fbm dette. Og ferie, og der var lagt penge til side til alt. Men det viser sig så at den sidste ydelse ikke blev modregnet, og giver mig en oktober med store udfordringer. Jeg kommer i gennem dette selv, men uden at nordea afhjælper sin fejl rådgivning. Ikke engang mit banklån ydelse på 4.000 kunne udskydes en måned for at afhjælpe trods misinformeringen. Selvom jeg stadig er nordea kunde her 2 måneder efter og min løn stadig går ind hos jer og jeg lige har fået et provenu på ca. 700.000 DKK
Hvor er rimeligheden i disse beslutninger?
Yderligere, bliver der efter prioritetslån og banklån for lejligheden er udbetalt om også mit bil lån snart udbetales. Selvom at provenuet altså slet ikke er frigivet endnu. Det burde hun sgu da også have vidst, eller ved det men blot chikanerer.
Jeg over en anden bank en Nykredit da siden min kontakt til dem deres bidragssatser er steget markenat, og det ville selvfølgelig have været nemmest at blive i nordea.
Men med denne urimlige behandling fra Nordea, ved jeg slet ikke hvorfor jeg skulle henvende mig her nu.
Jeg vil gerne have mne 3.190 DKK tilbage asap!
Jeg sætte forbrugerombudsmanden ind i dette ,og kontakter min ven hos JP. Jeg har ganske enkelt fået nok af at man ikke engang kan få et stille og roligt bankskifte uden at blive berøvet.
Med venlig hilsen
Irfan Sahibzada
bella 18. okt 2016 kl. 17:31
meget ringe kundeservice, sure medarbejdere, og rigtig dumme spørgsmål som nærmer sig det grænseløse
B.O.Hansen 10. okt 2016 kl. 13:05
Nu skal man ringe på 7033333 for at tale med banken i Tåstrup. Har lige prøvet og der er 18 minus ventetid. Det må kunne gøres bedre
Hysen Latifi 12. feb 2016 kl. 13:01
Halli Hallo goddag med alle jer som der arbejder i Taastrup.Nordea Bank.undskyld for jeg hvil bare selvføglig rigtig rigtig meget gerne spøger jer om at her for 3 eller 4 dag siden der har jeg selvføglig bestillet et nyt.visa dankort.har jeg for så er jeg selvføglig bare rigtig meget i tvivl om men hvor langtid går der og skal der virkelig gå inden til man får et nyt dankort virkelig og det er selvføglig bare kun det jeg er rigtig meget i tvivl om.kære hilsen.😀👍
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Taastrup Afdeling