Formentlig den dårligste fial i danmark. Kom væk derfra, svær at få kontakt til, lever på ingen måde op til deres aftaler -hvilket de gerne bekræfter fra hovedkontorets side.
De er en bank,de ka godt bruge selv lavindkomstgrupper,men når deselv låner pengeud,eller gir kassekredit,er renten derefter meget høj 15-20%åop.er heller ik på netbank,ka bedre li den personlige betjening,den gør mig meget mere tryg!ik alt nyt er godt!man hører om folk,som ka hacke AlT!såå...
Deres lærling-rådgivere er godt nok inkompetent, er ude af stand til at træffe beslutning selv. Han måtte forlade mit bord op til flere gange i de 10 minutter jeg var der, måtte sige tak og pænt forlade det såkaldte rådgivning. Farvel Nordea! Syndt, meget syndt at I er blevet til Rådgivningsfillial. I mister squ mange kunder ved at forvandle alle jeres kasse-filialer til dette. Ikke alle bruger Netbank, og er stadig trygt ved at ved gå ned til kassen, frem for Netbanken. Og hvis det ikke skulle være løgn, NemID er noget lort, har bedt utallige gange om aktivering, og jeg får flere af disse "koder" lortet virker aldrig!.. Netbanking/NemID kan r**** mig et stykke!
nej nej nej!! har en dårlige lærling rådgivning,han spiller meget af min tid! han kan slet ikke tænker noget selv hver gang man har brug for ham! som en grådgiver skal man jo kunne give kunder en god råd og samme tid skal man også tænke på kunder! men ham der var bare liglad med sin kunder! hvis det er jeg skal tænke noget selv hvorfor skal man så have en rådgivning? Det forstår jeg slet ikke!!
Kommentarer (10)
Nordea kunde 31. mar 2015 kl. 21:07
Formentlig den dårligste fial i danmark. Kom væk derfra, svær at få kontakt til, lever på ingen måde op til deres aftaler -hvilket de gerne bekræfter fra hovedkontorets side.
Kenny 09. jan 2013 kl. 16:26
De er en bank,de ka godt bruge selv lavindkomstgrupper,men når deselv låner pengeud,eller gir kassekredit,er renten derefter meget høj 15-20%åop.er heller ik på netbank,ka bedre li den personlige betjening,den gør mig meget mere tryg!ik alt nyt er godt!man hører om folk,som ka hacke AlT!såå...
birgitte 19. apr 2012 kl. 10:57
jeg kan ikke komme på netbank
Jay Rex 02. apr 2012 kl. 14:58
Deres lærling-rådgivere er godt nok inkompetent, er ude af stand til at træffe beslutning selv. Han måtte forlade mit bord op til flere gange i de 10 minutter jeg var der, måtte sige tak og pænt forlade det såkaldte rådgivning. Farvel Nordea! Syndt, meget syndt at I er blevet til Rådgivningsfillial. I mister squ mange kunder ved at forvandle alle jeres kasse-filialer til dette. Ikke alle bruger Netbank, og er stadig trygt ved at ved gå ned til kassen, frem for Netbanken. Og hvis det ikke skulle være løgn, NemID er noget lort, har bedt utallige gange om aktivering, og jeg får flere af disse "koder" lortet virker aldrig!.. Netbanking/NemID kan r**** mig et stykke!
Nanna 30. mar 2012 kl. 15:58
Bankpersonale tænker mange gange kun på penge og aldrig på følelser og indsigt i menneskers situation. Det skal laves om..
hamster 30. mar 2012 kl. 14:36
nej nej nej!! har en dårlige lærling rådgivning,han spiller meget af min tid! han kan slet ikke tænker noget selv hver gang man har brug for ham! som en grådgiver skal man jo kunne give kunder en god råd og samme tid skal man også tænke på kunder! men ham der var bare liglad med sin kunder! hvis det er jeg skal tænke noget selv hvorfor skal man så have en rådgivning? Det forstår jeg slet ikke!!
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Rødovre Afdeling