Nordea Rødovre Afdeling

Lukket
Åbningstider
  • mandag
    10.00 - 16.00
  • tirsdag, Juleaftens, 24. dec
    ikke kendt [1]
  • onsdag, Første juledag, 25. dec
    ikke kendt [2]
  • torsdag, Anden juledag, 26. dec
    ikke kendt [3]
  • fredag
    10.00 - 16.00
  • lørdag
    lukket
  • søndag
    lukket
[1] tir, 24. dec, Ingen data for Juleaftens. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
[2] ons, 25. dec, Ingen data for Første juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-16.00)
[3] tor, 26. dec, Ingen data for Anden juledag. Ring til stedet...! (Sædvanlige åbningstider: 10.00-17.00)
Afvigelser
  • Juleaftens, 24. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Første juledag, 25. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Anden juledag, 26. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • dag før nytårsaften, 30. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Nytårsaften, 31. dec
    Åbningstider skal udfyldes
  • Nytårsdag, 01. jan 2025
    Åbningstider skal udfyldes
Oversigt på kort
Har du fundet noget forkert?

31. mar 2015 kl. 21:07

Formentlig den dårligste fial i danmark. Kom væk derfra, svær at få kontakt til, lever på ingen måde op til deres aftaler -hvilket de gerne bekræfter fra hovedkontorets side.

09. jan 2013 kl. 16:26

De er en bank,de ka godt bruge selv lavindkomstgrupper,men når deselv låner pengeud,eller gir kassekredit,er renten derefter meget høj 15-20%åop.er heller ik på netbank,ka bedre li den personlige betjening,den gør mig meget mere tryg!ik alt nyt er godt!man hører om folk,som ka hacke AlT!såå...

19. apr 2012 kl. 10:57

jeg kan ikke komme på netbank

02. apr 2012 kl. 14:58

Deres lærling-rådgivere er godt nok inkompetent, er ude af stand til at træffe beslutning selv. Han måtte forlade mit bord op til flere gange i de 10 minutter jeg var der, måtte sige tak og pænt forlade det såkaldte rådgivning. Farvel Nordea! Syndt, meget syndt at I er blevet til Rådgivningsfillial. I mister squ mange kunder ved at forvandle alle jeres kasse-filialer til dette. Ikke alle bruger Netbank, og er stadig trygt ved at ved gå ned til kassen, frem for Netbanken. Og hvis det ikke skulle være løgn, NemID er noget lort, har bedt utallige gange om aktivering, og jeg får flere af disse "koder" lortet virker aldrig!.. Netbanking/NemID kan r**** mig et stykke!

30. mar 2012 kl. 15:58

Bankpersonale tænker mange gange kun på penge og aldrig på følelser og indsigt i menneskers situation. Det skal laves om..

30. mar 2012 kl. 14:36

nej nej nej!! har en dårlige lærling rådgivning,han spiller meget af min tid! han kan slet ikke tænker noget selv hver gang man har brug for ham! som en grådgiver skal man jo kunne give kunder en god råd og samme tid skal man også tænke på kunder! men ham der var bare liglad med sin kunder! hvis det er jeg skal tænke noget selv hvorfor skal man så have en rådgivning? Det forstår jeg slet ikke!!

Lignende steder