Jeg ringede på 7033333 og fik fat i en robot. Jeg skal i kontakt med Nordeas afdeling i Kalundborg, for at afklare forhold omkring min nu afdøde mors konti.
Jeg blev bedt om at indtaste cpr nr, og efter det fik jeg en svada omkring pinkode o.l.
Næste oplevelse var, at jeg var nr. 16 i kø.
Det er simpelthen den ringeste service jeg har oplevet i forbindelse al det praktiske efter et dødsfald.
Ikke særlig venlig hilsen
Knud Sørensen
Kommentarer (4)
Julia 16. mar 2022 kl. 11:09
Tænk at man ikke engang kan ringe og få hjælp til en ældre dame som ikke kan selv betjene
Nadja 07. dec 2020 kl. 12:53
Umuligt at komme igennem til en person.
Knud Sørensen 13. feb 2019 kl. 12:02
Jeg ringede på 7033333 og fik fat i en robot. Jeg skal i kontakt med Nordeas afdeling i Kalundborg, for at afklare forhold omkring min nu afdøde mors konti.
Jeg blev bedt om at indtaste cpr nr, og efter det fik jeg en svada omkring pinkode o.l.
Næste oplevelse var, at jeg var nr. 16 i kø.
Det er simpelthen den ringeste service jeg har oplevet i forbindelse al det praktiske efter et dødsfald.
Ikke særlig venlig hilsen
Knud Sørensen
Hanne Birgitte Larsen 27. nov 2013 kl. 14:57
Har i modtaget mit brev sendte det i fredags vedr bank skift mvh Hanne Larsen
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Nordea Kalundborg Afdeling