Til Sandra M. Tvedsborg:
For det første, sjovt tilfælde at jeg er herinde og ser dette shit - skulle bare se åbningstiderne. Men jeg læste din kommentar og jeg blev stødt, forarget simpelthen! Hvis man som menneske kan blive rystet i sin grundvold over sådan en bagatel som at handle i Lidl, jamen så kan du da godt pakke sammen og smutte hjem til mor og græde snot over den onde onde verden. At du render rundt og skaber dig i butikken, jamen selvfølgelig bliver du vrisset af, ynkelig parodi på et menneske, der er ingen der gider høre på en der piver, og hvis du endelig mener du er blevet trådt over tærene og snydt, så tal dog op i scenariet i stedet for at klynke online hvor ingen læser og eller giver en flyvende fuck.
Yeah!
Jeg var i dag omkring 15 tiden i Lidl i Odder. Og eftersom jeg ikke kan finde en direkte mailadresse til jer, så håber jeg at denne kommentar bliver set, læst og handlet på. Jeg havde nemlig i dag et par ubehagelige oplevelser i jeres butik. Normalt er jeg glad for at komme i jeres butik og købe jeres lækre varer, men én af tingene jeg blev chokeret over Idag, var at gulvende ved jeres maddiske var våde, og ikke bare våde, men der lå et tykt lag vand, så jeg faktisk var ved at glide på bagen, dét synes jeg ikke er okay! I havde godt nok hængt et "Gulvet er glat"- skilt op, men det hang oppe i loftet, hvorfor er jeg uforstående overfor, og skiltet hang i den nederste disk, en disk, som jeg først kom forbi på vej op mod kassen. Jeg forventer at det er i jeres interesse at jeres kunder skal være glade og tilfredse og ikke mindst føle sig sikker ved at bevæge sig rundt i jeres butik? En anden ting.. Der var forfærdeligt rod i mange af jeres varer, skilte manglede, skilte kunne misforståes, og tingene var pakket ud af deres æsker, som ikke var der mere, og en af jeres ansatte påstod at dette var okay, for der var jo ikke noget i den æske udover det som lå løst, (men æsken vil jeg da gerne have med, for brugsanvisning var vel i?!). Han forventede at jeg skulle betale FULD pris, for noget som var pakket ud, og hvor æsken manglede, hvilket jeg synes er mangel på erfaring, sådan forekommer dette ikke i andre butikker! En anden ting var at i havde slik fra Malaco, til 2 kr. frit valg, flere varianter. Jeg tager 4 poser med op til kassen, for dét var jo lækkert til ferien OG billigt! Men jeres ansatte, påstod at en kunde måtte have lagt alle de poser forkert, hvor der sjovt nok lå en masse andet skik fra Malaco, men jeg blev bedt om at betale fuld pris, 10 kr. pr. stk. Da jeg kunne mærke på ham at han var træt af, at jeg satte spørgsmålstegn ved nogle ting, valgte jeg alligevel at betale fuld pris, selvom jeg var så sur på mig selv over at jeg faktisk havde gjort det, da jeg gik ud af butikken, for jeg følte mig rigtig dårligt behandlet! Ja, jeres ansatte rystede faktisk på hovedet af mig, som om jeg var dum, og gad ikke kigge mig i øjnene. Jeg valgte dog også at nævne for ham at deres gulve var fuld af vand, og at jeg var ved at falde, hvortil han svare "jamen hvad vil du have at vi skal gøre ved det?!" Og idet han sagde dette, hævede han stemmen overfor mig. Jeg tænkte at hvis man skal drive sådan en butik, skal kunderne som sagt føle sig trygge ved at omgåes i butikken. Og selvom noget måske så var galt med jeres kølediske, hvad ved jeg, så er det stadig op til jer og jeres ansvar at dette vand, så i det mindste bliver tørret op engang imellem, så ulykker ikke sker. Også må i jo tage jer tid til at forklare sådan en (åbenbart træls)-kunde som mig, hvorfor tingene er som de er. Jeg vil i hvertfald sige det sådan at jeg har IKKE lyst til at handle i jeres butik, når jeres ansatte er ubehøvlet overfor mig og når det er fuldstændigt farligt og uansvarligt at lade jeres kunder gå rundt og falde! Jeg forventer at denne kommentar bliver taget serøst, og at der bliver taget hånd om tingene, og at i tager en snak med jeres ansatte, som jeg med glæde vil komme og udpege personligt! Min niece, min mor og jeg siger i hvert fald tak for dårlig behandling og dårlig Kundeservice. Og jeg skriver til jer igen, hvis ikke jeg får svar eller henvender mig i jeres butik, til en snak med chefen.
Hilsen Sandra M. Tvedsborg
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Lidl Odder
Kommentarer (3)
Chist 19. sep 2014 kl. 7:00
Til Sandra M. Tvedsborg:
For det første, sjovt tilfælde at jeg er herinde og ser dette shit - skulle bare se åbningstiderne. Men jeg læste din kommentar og jeg blev stødt, forarget simpelthen! Hvis man som menneske kan blive rystet i sin grundvold over sådan en bagatel som at handle i Lidl, jamen så kan du da godt pakke sammen og smutte hjem til mor og græde snot over den onde onde verden. At du render rundt og skaber dig i butikken, jamen selvfølgelig bliver du vrisset af, ynkelig parodi på et menneske, der er ingen der gider høre på en der piver, og hvis du endelig mener du er blevet trådt over tærene og snydt, så tal dog op i scenariet i stedet for at klynke online hvor ingen læser og eller giver en flyvende fuck.
Yeah!
Mathias Kaastrup 04. aug 2014 kl. 16:15
Sandra de læser det ikke her... Brug hellere ( kundeservice@lidl.dk ), https://www.facebook.com/lidldanmark eller kontakt butiks chefen
Sandra M. Tvedsborg 03. aug 2014 kl. 21:28
Jeg var i dag omkring 15 tiden i Lidl i Odder. Og eftersom jeg ikke kan finde en direkte mailadresse til jer, så håber jeg at denne kommentar bliver set, læst og handlet på. Jeg havde nemlig i dag et par ubehagelige oplevelser i jeres butik. Normalt er jeg glad for at komme i jeres butik og købe jeres lækre varer, men én af tingene jeg blev chokeret over Idag, var at gulvende ved jeres maddiske var våde, og ikke bare våde, men der lå et tykt lag vand, så jeg faktisk var ved at glide på bagen, dét synes jeg ikke er okay! I havde godt nok hængt et "Gulvet er glat"- skilt op, men det hang oppe i loftet, hvorfor er jeg uforstående overfor, og skiltet hang i den nederste disk, en disk, som jeg først kom forbi på vej op mod kassen. Jeg forventer at det er i jeres interesse at jeres kunder skal være glade og tilfredse og ikke mindst føle sig sikker ved at bevæge sig rundt i jeres butik? En anden ting.. Der var forfærdeligt rod i mange af jeres varer, skilte manglede, skilte kunne misforståes, og tingene var pakket ud af deres æsker, som ikke var der mere, og en af jeres ansatte påstod at dette var okay, for der var jo ikke noget i den æske udover det som lå løst, (men æsken vil jeg da gerne have med, for brugsanvisning var vel i?!). Han forventede at jeg skulle betale FULD pris, for noget som var pakket ud, og hvor æsken manglede, hvilket jeg synes er mangel på erfaring, sådan forekommer dette ikke i andre butikker! En anden ting var at i havde slik fra Malaco, til 2 kr. frit valg, flere varianter. Jeg tager 4 poser med op til kassen, for dét var jo lækkert til ferien OG billigt! Men jeres ansatte, påstod at en kunde måtte have lagt alle de poser forkert, hvor der sjovt nok lå en masse andet skik fra Malaco, men jeg blev bedt om at betale fuld pris, 10 kr. pr. stk. Da jeg kunne mærke på ham at han var træt af, at jeg satte spørgsmålstegn ved nogle ting, valgte jeg alligevel at betale fuld pris, selvom jeg var så sur på mig selv over at jeg faktisk havde gjort det, da jeg gik ud af butikken, for jeg følte mig rigtig dårligt behandlet! Ja, jeres ansatte rystede faktisk på hovedet af mig, som om jeg var dum, og gad ikke kigge mig i øjnene. Jeg valgte dog også at nævne for ham at deres gulve var fuld af vand, og at jeg var ved at falde, hvortil han svare "jamen hvad vil du have at vi skal gøre ved det?!" Og idet han sagde dette, hævede han stemmen overfor mig. Jeg tænkte at hvis man skal drive sådan en butik, skal kunderne som sagt føle sig trygge ved at omgåes i butikken. Og selvom noget måske så var galt med jeres kølediske, hvad ved jeg, så er det stadig op til jer og jeres ansvar at dette vand, så i det mindste bliver tørret op engang imellem, så ulykker ikke sker. Også må i jo tage jer tid til at forklare sådan en (åbenbart træls)-kunde som mig, hvorfor tingene er som de er. Jeg vil i hvertfald sige det sådan at jeg har IKKE lyst til at handle i jeres butik, når jeres ansatte er ubehøvlet overfor mig og når det er fuldstændigt farligt og uansvarligt at lade jeres kunder gå rundt og falde! Jeg forventer at denne kommentar bliver taget serøst, og at der bliver taget hånd om tingene, og at i tager en snak med jeres ansatte, som jeg med glæde vil komme og udpege personligt! Min niece, min mor og jeg siger i hvert fald tak for dårlig behandling og dårlig Kundeservice. Og jeg skriver til jer igen, hvis ikke jeg får svar eller henvender mig i jeres butik, til en snak med chefen.
Hilsen Sandra M. Tvedsborg
Kommentér din oplevelse med eller besøg på Lidl Odder